Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eri alojen asiakaspalvelijat tms työtä tekevät? Tunnistatteko vauva-palstan haukkumisketjuista oman työpaikkanne?

Vierailija
12.03.2018 |

Puhutteko työpaikoillanne niistä? Itseäni aina huvittaa, kun ihmiset haukkuu mm. päiväkoteja ja sairaaloita kertoen melko avoimesti omista kokemuksistaan. Eikö heille tule mieleen, että teidät saatetaan tunnistaa näistä ketjuista? Sinänsä tämä palsta on tunnettu monessakin työpaikassa. Jotkut jaksavat välillä seurata, että vauva-palstalla taas avaudutaan asioista, jotka koskevat omaa työpaikkaa. Välillä melko huvittavaa, kun tietää mikä asioiden oikea totuus taas sitten onkaan ollut. Vauva-palstalta sitten lukee aivan toisenlaisen ns. totuuden.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan somesta ja olen tunnistanut yksittäistapauksiakin siten, että olen melko varma keitä kirjoitusten takanakin on, vaikka ei olis nimeä. Ei vois vähempää kiinnostaa kun tietää mikä totuus on. T. sossu

Vierailija
2/2 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että kaupassa jossa työskentelen, on ollut töykeitä myyjiä. Itse en viellä työskennellyt kaupassa silloin, mutta siellä on jo vuosikymmenet ollut samat ihmiset töissä, ja he ovat todella mukavia kaikki. Jospa se oli trolli tai katkera ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla