Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Home-oireet

Vierailija
12.03.2018 |

Olen siis töissä rakennuksessa, jossa on paljon hometta. Se ei ole aiemmin tullut kauheasti esiin, mutta nyt kun sitä remontoidaan, niin kaikki home, pöly yms.. leviävät ympäri rakennusta. Olen siis todella herkkä homeelle ja olen ollut vasta kaksi päivää töissä rempan aloituksen jälkeen. En pysty hengittämään kunnolla, väsyttää, pää särkee ja on jos jonkinmoista oiretta. Pelkään, että jos rupean kovaan ääneen protestoimaan, niin minut leimataan hulluksi. Moni muukin on tehnyt valituksen, mutta asialle ei tunnu tapahtuvan mitään. Sain varattua ensi viikolle ajan työterveyshoitajalle, joka sanoi että katsotaan miten asia etenee. Olen varma, että saan jonkin astman tai muun elinikäisen sairauden. Huono kunto ei ole syy, sillä olen himotreenaaja ja käyn salilla monta kertaa viikossa. Elikkäs mitä tehdä? (pahoittelen viestin pituutta)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennuspölyäkään ei ole hyvä hengittää jatkuvasti, ja siksi remontoitava alue pitäisi osastoida erilleen muusta alueesta, jotta pölyä ei tulisi muualle sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla