Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka harrastatte paljon yhden yön juttuja

Vierailija
12.03.2018 |

Kuinka usein seksi on hyvää?
Miten toimit, jos kohdalle osuu kolmen työnnön mies ja jättää sinut ilman? Pyydätkö hoitamaan sinut, hoiteletko itse vai annat olla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
2/6 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse saan niin helposti yhdynnässä, ettei toisen tarvitsekaan olla mikään penaalin terävin kynä. Sellaista perushyvää seksiä on usein. Pari todella hyvää ja pari todella huonoa toki myös tullut vastaan. Jos on tosi huono, niin tuskin tekee edes mieli siinä sen edessä ainakaan jatkaa itse loppuun.

Yhdenyön jutussa onneksi voi joko itse lähteä kotiin tai pyytää toista (hyvällä hengellä) omaan kotiin jatkamaan unta.

Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun noita harrastin, ei minulla ollut orgasmi edes mielen vieressä. Yhdenillanjutut oli pelkästään sen "metsästyksen" takia, sen koko karusellin ja naamiaisten ja kevätjuhlaliikkeiden, jossa punnitaan oma haluttavuus. Seksillä ei ollut minulle juurikaan merkitystä, mutta aina välillä löytyi joku helmi, jonka kanssa saattoi jatkaa pitempäänkin tapailua.

Vierailija
4/6 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toimit, jos kohdalle osuu kolmen työnnön mies ja jättää sinut ilman? Pyydätkö hoitamaan sinut, hoiteletko itse vai annat olla?

Vaadin lisämaksun

Vierailija
5/6 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin lisämaksun

Eikun sitten käännytään toisinpäin ja on minun vuoroni.

Vierailija
6/6 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti käy juurikin noin että mies tulee nopeasti ensimmäisellä kerralla. Hyvin ymmärrettävää jos edellisestä laukeamisesta on ollut aikaa. Senpä takia odotan niitä uusintakierroksia jolloin kesto on jo parempi.