Annoin suostumuksen mutta
Suostumukseni koski vain ykköstä mutta se pani myös kakkoseen? Haastanko käräjille?
Kommentit (3)
Sopimuksia kirjoittaessa kannattaa olla tarkkana. Selvästi erotellä mikä homma kuuluu kenellekin ja mitkä ovat sanktiot jos jompikumpi osapuoli rikkoo sääntöjä.
Nämä sopimus jutut on myöhässä kun ajattelee mihin olen antanut suusanallisesti luvan. Nykyiselle muijalle annoin jo 7 vuotta sitten luvan että saa koskea vaikka nukkuisin. Se on aika mahtavaa kun näkee unta seksistä ja herää todellisuuteen jossa on seksiä. Kahdesti on käynyt niin. Kolmaskin oli lähellä mutta olin unissani puhunut jostain toisesta naisesta niin tämä oli lopettanut siihen.
Tiedän tuon viimeisen kun kertoi siitä humalaspäissään. Nainen voi tykätä huonoa siitäkin mitä unta sattuu näkemään. Monessa mielessä täydellinen nainen. Suostunut ainakin kokeilemaan oikeastaan kaikkea mitä olen keksinyt ehdottaa. Joistakin jutuista tykännyt niin paljon että halunnut lukuisia uusintoja.
En ymmärrä miksi ilman suostumusta väkisin? En minä eikä mun heppi ymmärretä ollenkaan että ilman toisen halua alettaisi mihinkään. Paineet voi päästää yksinkin. Hyvään toimintaan tarvitaan molemmilta haluja.
Jos ensin kävisit trollikoulun loppuun.
Ei noin huonoon mene kukaan.