Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei Klarnan osareista tietävät!

Vierailija
12.03.2018 |

Tarvitsisin uuden tietokoneen, joka maksaa 850e Gigantista. Minulla on tällä hetkellä säästössä 500e. Onko semmoista maksujärjestelyä mahdollista tehdä, että maksan 500 heti ja loput osarilla vai pitäisikö minun tehdä niin, että maksan osareita, kunnes jäljellä oleva summa on tuon 500 ja sitten maksan loput kerralla pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta klarnalla, maksa ekaa laskua pois 500 ja sitten jäljelle jäänyt osa osareilla.

Vierailija
2/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnan kuukausilaskussa lukee että "maksa vähintään ..." Eli voit periaatteessa maksaa vaikka heti sen 500 euroa pois ja sitten loppua siihen tahtiin kun pystyt, vähintään sen summan mitä laskussa lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkojen takia kannattaa heti maksaa ekana eränä se 500€ ja sen jälkeen niin paljon kuin pystyy.

Vierailija
4/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli voin siis maksaa enemmän kuin mitä laskussa lukee jos niin halajan? En oo koskaan ennen ostanut mitään osarilla niin en tiennyt :D Kiitos!

Vierailija
5/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on jätte kiva, iskee spostin kaalimato.com niin kaikki mun tiedot pamahtaa ruudulle itsestään....

Vierailija
6/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin uuden tietokoneen, joka maksaa 850e Gigantista. Minulla on tällä hetkellä säästössä 500e. Onko semmoista maksujärjestelyä mahdollista tehdä, että maksan 500 heti ja loput osarilla vai pitäisikö minun tehdä niin, että maksan osareita, kunnes jäljellä oleva summa on tuon 500 ja sitten maksan loput kerralla pois?

Ihmettelin, onko Klarna mennyt huomaamattani pörssiin. Tunnen sanan osari osavuosikatsauksena...

Neuvoni on että maksat nyt sen 500 euroa kun ne kerran on jo säästössä ja tee loppusummasta maksusopimus ja maksat senkin mahdollisimman nopealla maksuaikataululla pois.

Vierailija
7/7 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin, onko Klarna mennyt huomaamattani pörssiin. Tunnen sanan osari osavuosikatsauksena...

Neuvoni on että maksat nyt sen 500 euroa kun ne kerran on jo säästössä ja tee loppusummasta maksusopimus ja maksat senkin mahdollisimman nopealla maksuaikataululla pois.

Muistathan, että et voi myydä sitä tietsikaa edelleen ennenkuin omistat sen kokonaan eli olet maksanit koko kauppahinnan. Ajattelin lisätä kun mainitsit että et ole ennen osamaksulla.