Kokemuksia bookbeat tai storytel palveluista?
Miten hyvin toimivat? Onko uutuuskirjoja tarjolla? Suositteletko?
Kommentit (75)
Nyt olisi tarjolla 90 päivää ilmaista kuunteluaikaa Bookbeatiin. Käytä rekisteröityessä koodi BBL76WQM . Ei sido mihinkään jatkotilauksiin.
Tai suoraan tästä linkistä:
Kokeile Bookbeatiä 90pv ilmaiseksi:
Olen testaillut useammalta ilmaisia jaksoja. Ja päädyin tilaamaan Storytelin, siellä mielestäni laajin valikoima. Yleensä luen kirjat, joskus kuuntelen.
En tiedä mikä on muuttunut, mutta nykyään ei ehdi paljonkaan lukea, kun Bookbeat ilmoittaa, että olisin käyttänyt lukuaikani loppuun.
Eli saa vähemmän lukuaikaa kuin ennen.
Otin 100 tunnin sopimuksen. Takuulla en sataa tuntia lukenut, kun jo ilmoitettiin että aika on käytetty.
Ystävänpäivätarjouksena olisi nyt uusille asiakkaille 60 päivää ilmaista kuunteluaikaa Bookbeatiin. Käytä rekisteröityessä koodi BBNEFDFC. Ei sido mihinkään jatkotilauksiin.
Tai suoraan tästä linkistä:
Elisa Kirjasta ostan omaksi mielenkiintoisia kirjoja silloin kun ovat alennuksessa. Niin ei tarvitse maksaa mitään kk-maksuja ja ostetut kirjat voi ladata koneelle, muistitikulle jne.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on muuttunut, mutta nykyään ei ehdi paljonkaan lukea, kun Bookbeat ilmoittaa, että olisin käyttänyt lukuaikani loppuun.
Eli saa vähemmän lukuaikaa kuin ennen.
Otin 100 tunnin sopimuksen. Takuulla en sataa tuntia lukenut, kun jo ilmoitettiin että aika on käytetty.
Samaa ihmettelin. Mä oon tosi nopea lukija ja joka kuu aika loppuu kesken. Tää johtuu siitä, että jokaiselle kirjalle on laskettu oma tuntimäärä jonka se kuluttaa. Sillä kuinka nopeasti tai hitaasti kirjan lukee, ei siis ole väliä.
Huijauksen makua kirjoitti:
Bookbeat veloittaa näköjään syyskuussa tililtä Premium-tilauksen vaikka ilmainen tilaus on päätetty jo heinäkuussa!
Minulta myös meni viime kuussa sekä nyt näköjään tässä kuussa veloitus tililtä vaikka jo hyvissä ajoin ilmaisen kokeilujakson tilauksen peruutin. Miksei noilla ole mitään kunnollista asiakaspalvelua johon voisi vaikka soittaa? Itse ainakin löysin vain sähköpostin jonka kautta voi ottaa yhteyttä.
Ihan vitunmoista kusetusta. Tililtä lähtenyt 20€ joku saatanan premium maksu, vaikka tiedän etten ole mitään tilannut. En iki maailmassa laittaisi tuollaiseen paskarötöön yhtäkään senttiä. Kusettavat rahaa ilman minkäänlaisia vahvistuksia, olen kuullut myös muilta näin.
En todellakaan suosittele kenellekään firmaa nimeltä Storytel. Tekee tilauksen ja sitten huomaa, ettei pysty kuuntelemaan yhtäkään kirjaa. Asiakaspalvelun taso on sutta, sekundaa ja täyttä paskaa! Asiakaspalvelusta ei tullut mitään neuvoja mitä asialle pitäisi tehdä, että kirjoja voi kuunnella. Storytel ei saisi saada yhtäkään kirjaa enää jatkossa yksinoikeudella, sillä sitä ei pysty kuuntelemaan. Toivottavasti joku taho puuttuu sellaiseen kusetukseen, että kerätään rahaa eikä saa mitään vastinetta.
Otin Storytelin viime vuonna käyttöön ja ollut tyytyväinen. Sitten vielä kylkeen Audiblen, jotta saan laajennettua kirjoja. Tuolla tuoreet hinnat ja kokemuksia Storytellistä: https://aanikirja.net/storytel/
Otin Storytelin viime vuonna käyttöön ja ollut tyytyväinen. Sitten vielä kylkeen Audiblen, jotta saan laajennettua kirjoja. Tuolla tuoreet hinnat ja kokemuksia Storytellistä: https://aanikirja.net/storytel
Olen käyttänyt äänikirjapalveluja jo yli 20 vuotta. Ensimmäinen oli Audible, jonka kusetuksesta sain pian tarpeekseni.
Myöhempinä aikoina olen käyttänyt Bookbeatia, sitten Storyteliä, sitten taas Bookbeatia. Storytelissä oli joku hieno uudistus nettisivuilla joka teki etsimisen eri hakukriteereillä mahdottomaksi. Storytel toimii jos tietää etukäteen täsmälleen mitä hakee. Kategoriatkaan eivät toimi kunnolla, eivätkä suositukset. Joka paikassa tarjotaan niitä suosituimpia hömppäkirjoja.
Sama juttu laskutus pelaa, vaikka tilaus lopetettu. Eikä sieltä saa selvitystä miltä ajalta laskutetaa ja mikä aika on oluut ilmaista. Älkää ihmeessä tilatko biikbeatilta ! nimimerkillä petetyksi tullut
Bookbeat veloittaa näköjään syyskuussa tililtä Premium-tilauksen vaikka ilmainen tilaus on päätetty jo heinäkuussa!