Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta, joka on työelämässä, mutta kärsii suht vaikeista psyykeongelmista? Eikä kukaan uskoisi?

Vierailija
11.03.2018 |

Itselleni näin. Olen pystynyt olemaan työelämässä, vaikka kärsin melko vakavasta kausittaisesta masennuksesta, pakkoajatuksista ja ahdistuneisuudesta. Toimintakykyä kuitenkin sen verran, että tietyissä tilanteissa pystyn olemaan todella järkevä ja kukaan ei uskoisi minkälaisista mt-ongelmista kärsin. Että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää eikä kannata kadehtia muita kun ei koskaan tiedä mitä siellä julkisivun ja ns. uran takana on.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ahdistushäiriö, joka ei varmaan koskaan häviä. Lääkkeillä pahimmat oireet pysyy kurissa. Hoitamattomana ahdistus voi johtaa masennukseen, johon sairastuin murrosiässä.

Olen sen verran estynyt joissakin tilanteissa, että kyllä musta huomaa, ettei kaikki ole kondiksessa. Toisaalta olen ihan riittävän hyvä työntekijä, enkä pidä juurikaan sairaslomia. Viimeksi olin edes päivän sairaslomalla useampi vuosi sitten.

Hankalinta on koittaa jaksaa niiden tyyppien kanssa, jotka koko ajan koottavat pönkittää omaa asemaansa ja osoittaa valtaansa erilaisin keinoin. Itse en jaksaisi, vaikka näyttää kuuluvan monessa työpaikassa normaaliin työpaikkakulttuuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla