Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä adelen some like you kappale kertoo?

Vierailija
11.03.2018 |

Tuossa tuo kysymys tulikin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "Someone Like You"? Exästä.

2/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen parin ekan levyn kappaleet taitaa aika pitkälti kertoa samasta exästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulkinnut sen niin, että laulun kertoja on tullut jätetyksi ja osoittaa sanansa tälle jättäjälle.

Kertojalla on edelleen jonkinlaisia tunteita tätä sanojensa kohdetta kohtaan. Kertosäe tuntuu ilmaisevan jopa jonkinasteista katkeruutta:

Never mind I'll find someone like you

Eli ihan sama, löydän jonkun samanlaisen kuin sinä. Mielestäni kertoja ei täysin ole vakuuttunut näistä sanoistaan vaan toivoo, että asiat olisivat menneet toisin.

Vierailija
4/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla syvempää tulkintaa. Ap

Vierailija
5/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
6/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exästä kertoo.

Vierailija
7/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tulkinnut sen niin, että laulun kertoja on tullut jätetyksi ja osoittaa sanansa tälle jättäjälle.

Kertojalla on edelleen jonkinlaisia tunteita tätä sanojensa kohdetta kohtaan. Kertosäe tuntuu ilmaisevan jopa jonkinasteista katkeruutta:

Never mind I'll find someone like you

Eli ihan sama, löydän jonkun samanlaisen kuin sinä. Mielestäni kertoja ei täysin ole vakuuttunut näistä sanoistaan vaan toivoo, että asiat olisivat menneet toisin.

Kiitos

Vierailija
8/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adele itse kertonut, että laulu kertoo hänen eksästään, joka oli hänen elämänsä suuri rakkaus, jonka kanssa hän halusi elää koko loppuelämänsä..mutta tää suuri rakkaus ei pitänyt Adelen uhkeasta ulkomuodosta ja piti laulajan uraa haihatteluna ja vaihtoi "nuorempaan ja nätimpään".

Sydän murskana hän kirjoitti laulun eksälleen. Laulu on kaunis, mutta monitulkintainen. "Never mind, I'll find someone like you..I wish nothing but the best for you two.." Tarkoittaako vilpittömästi hyvää tälle uudelle parille vai onko äänessä katkeruutta, näytönhalua kostomielessä. Mene ja tiedä. Kuulija päättää.

Vierailija
9/10 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla syvempää tulkintaa. Ap

No kun teksti on äärettömän yksiselitteinen, niin paha on syventää. Siinähän sanotaan kaikki niin suoraan kuin suunnilleen on mahdollista.

Vierailija
10/10 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

i wish nothing but the best for youtube