Onko neljän vuoden ikäero liikaa?
Siis jos nainen on sen neljävuotta nuorempi kuin mies tai myös toki toisinpäinkin?
Kommentit (9)
Semmoinen +- 5 v käy miten päin vaan.
Riippuu vähän tilanteesta. Jos toinen on 14 ja toinen 18, niin mielestäni ei ole ok.
Aikuisiällä ikäero tasaantuu eikä silloin 4 vuotta ole mielestäni paljon.
Ei ole ollenkaan liikaa. Mielestäni suurempikaan ikäero ei ole ongelma.
Miehen kuuluu olla 10 vuotta vanhempi. Niin olen lapsesta asti ajatellut, en tiedä miksi, isäni on kuitenkin vuoden nuorempi kuin äitini. Kaipa olen lapsesta asti ollut sitä mieltä että miehet on lapsellisia :)
Oma aviomieheni on minua 10 vuotta vanhempi, ja välillä tuntuu että se on edelleen lapsellinen yli viiskymppisenä, ja joskus se tuntuu vanhalta jääräpäiseltä paapalta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla 10 vuotta vanhempi. Niin olen lapsesta asti ajatellut, en tiedä miksi, isäni on kuitenkin vuoden nuorempi kuin äitini. Kaipa olen lapsesta asti ollut sitä mieltä että miehet on lapsellisia :)
Oma aviomieheni on minua 10 vuotta vanhempi, ja välillä tuntuu että se on edelleen lapsellinen yli viiskymppisenä, ja joskus se tuntuu vanhalta jääräpäiseltä paapalta.
Voi ku ihanaa!! <3 <3 Siis kerrassaan ihana yhdistelmä, tuo sai minut aivan täysin myytyä vanhemmille miehille.
Koska onhan nyt lapsellinen ryppyinen paapa-mies paljon parempi kuin lapsellinen seksikäs nuori-mies.
Ei ole ollenkaan normaalia!
Pitää olla samana vuonna syntynyt.
Tämä on tosi
Aivan liikaa.
Ikis