Mä en ymmärrä nuoria fitness- pimuja/ salilla käyviä teinityttösiä. Ovat muka jotain fitnessharrastelijoita ja räpsivät itsestään saliselffieitä jne.. kummasti se ei vain näy kropassa
Valtaosalla näistä kroppa koostuu lähinnä pelkästä rasvasta..
Eivät ole ollenkaan podantun tai välttämättä edes urheilijan näköisiä.
Lyhyt jalkaisia ja isoperseet..
Hienot varusteet kyllä löytyy ja niitä selfieitä pitää räpsiä instagrammiin, mutta kummasti se treeni ei vain missään muuten.
Eli mitä he käyvät sielä salilla tekemässä :D?
Ymmärrän, että on oikeita harrastajia jne..
Mutta minä tarkotan nyt noita ns. Taviksia.. tuntuu, että 90% teinitytöistä ovat muka jtn fitnessharrastajia.
Ilmeisesti vain, KOSKA MUOTI!
Kommentit (17)
Joo näinhän se menee. Valitettavasti.
Pitäisi olla joku sääntö että kännykät jää pukuhuoneeseen. Ei kiinnosta yhtään lähteä salille kun siellä puolet väestä on selfie-teinilissuja jotka saattaa ottaa kuvia muistakin naureskeltavaksi.
Saliharjoittelu ei vaikuta jalkojen pituuteen.
Itse törmäsin kanssa viikko sitten konkretian tasolla "salikävijään". Lähdin ystävän kanssa hiihtämään, ja hän sanoi, että " tyttö tulee mukaan, kun on 2 vuotta käynyt 5/7 viikos salilla". Hiukan kauhulla mietin, että mitäkähän tulee... No tämä 19v salihirmu jaksoin n. 300 metriä. Tytär ja äiti lähtivät kotiin ja itse hiihdin 8 km.
Mitä sen pitäs ketään haitata jos joku harrastaa salia/fitnesiä.
Salihomma on aika työlästä, ei lihakset tule naisella helposti näkyviin.
Monella miehelläkään ei tule mitään lihaksia ilman hormoonikuureja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen pitäs ketään haitata jos joku harrastaa salia/fitnesiä.
Salihomma on aika työlästä, ei lihakset tule naisella helposti näkyviin.
Monella miehelläkään ei tule mitään lihaksia ilman hormoonikuureja.
Aloittaja tarkoitti varmaan niitä, jotka eivät käy salilla juurikaan treenaamassa vaan ennemminkin ottamassa kuvia itsestään. Salilla treenaminen itsessään onkin hyvä juttu!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tarkoitti varmaan niitä, jotka eivät käy salilla juurikaan treenaamassa vaan ennemminkin ottamassa kuvia itsestään. Salilla treenaminen itsessään onkin hyvä juttu!
Ne on saleille hyviä asiakkaita, maksaa kk kortin ja ei kuluta laitteita.
Myös miehet tykkää kun saleilla on bimboa.
T: Kuntosaliyrittäjä
Miten se jalkojen pituus liittyy reenaamiseen?
Aika moni nainen ei treenaa niin että hiki tulee. Joten ei tule tuloksiakaan :)
Minkähän takia taviksilla on ystäviä, joille jakaa selfie-kuvia, mutta aloittajalla ei, vaikka hauikset monta tuumaa isommat?
Itse salia harrastavana naisena olen kyllä huomannut, että on monenlaisista hiihtäjää salilla. Yhdellä salilla lopetin käymisen, kun siellä lorvaili keski-ikäisiä suomalaisia juntti-ukkoja hengailemassa. Ne oikeasti vain istui, hengaili, tuijotteli, puhuivat keskenään paskaa. Kerran siirsin 50kg kiekkoa jalkaprässistä telineeseen, olisin tarvinnut apua, ukot vaan istuivat ja töllöttivät viereisellä penkillä eivätkä tarjonneet apua. Eivätkä treenanneet. Creepyä.
Nykyisellä salilla taas miehet treenaavat. Ovat joko tosissaan treenaavia suomalaisia mutta jostain syystä suurin osa maahanmuuttajataustaisia. Eivät tuijota toisin kuten entisen salin suomijurmut. Naisista on kolmea pääluokkaa: 1) kaltaiseni hullut salimuijat, jotka treenaavat räkä poskella ja hiki päässä kokoomme nähden isoilla painoilla riippumatta siltä miltä näytetään 2) vähän pyöreämmät tai vähän vanhemmat lähentäjä-loitontajassa vemputtajat, jotka ehkä pelkäävät "isoja lihaksia" ja isoja painoja 3) tyttöporukat, joilla viimeisen päälle meikit, vaatteet ja hiukset. Kuljetaan joko porukalla tai vähintään pareittain. Täydet meikit jopa aamutreeneissä. Treenataan kyllä jossain määrin monipuolisemmin kuin nuo lähentäjä-loitontaja vatkaajat, mutta treenin ohella energiaa kuluu kuvien ottamiseen. Crosstrainerilla poljetaan lopuksi tunti, ettei vaan lihota.
Minä käyn salilla vain vessassa ja olen erittäin podantun näköinen.
Joo, ihan creepyjä kaikki naiset salilla. Siellä pelkästään omaa markkina-arvoaan testaamassa ja etsimässä sopivaa nörttimiestä josta tehdä ahdisteluilmoitus poliisille. Lopetin salilla käynnin kun noita peilin kautta toisten kuvaajia alkoi käymään omallakin salillani.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosalla näistä kroppa koostuu lähinnä pelkästä rasvasta..
Eivät ole ollenkaan podantun tai välttämättä edes urheilijan näköisiä.
Lyhyt jalkaisia ja isoperseet..Hienot varusteet kyllä löytyy ja niitä selfieitä pitää räpsiä instagrammiin, mutta kummasti se treeni ei vain missään muuten.
Eli mitä he käyvät sielä salilla tekemässä :D?
Ymmärrän, että on oikeita harrastajia jne..
Mutta minä tarkotan nyt noita ns. Taviksia.. tuntuu, että 90% teinitytöistä ovat muka jtn fitnessharrastajia.
Ilmeisesti vain, KOSKA MUOTI!
Jep menee kyl hermot niihin. Siks sanonki jos jää laitteeseen kuvailee itteensä et mee vttuun läski siitä.. Sanon aina. Salilla treenataan ei leikitä. kiinnosta yhtään tollaset muka fitness muijat.
Sivistynyt eurooppalainen ei hiihdä.
Sen sijaan Ap:n peilikuva on varmasti yhtä kaunis kuin sielukin.