Voisiko joku käydä katsomassa onko mun mies sammunut jo päästäis lasten kanssa kotiin
Alkaa paleltaan jo ihan pirusti ja taaperolle pitäisi vaihtaa vaipat.
Kommentit (7)
Joillekin se turvakoti on ainoa mahdollisuus ja edelleen omaan kotiin muutto.
Typerää provoilla muiden oikeilla murheilla.
Vierailija kirjoitti:
Typerää provoilla muiden oikeilla murheilla.
On tainnut äityli kieltää Jonnea menemästä kavereitten kanssa ulos, joten nyt se trollailee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää provoilla muiden oikeilla murheilla.On tainnut äityli kieltää Jonnea menemästä kavereitten kanssa ulos, joten nyt se trollailee täällä.
Jonne taisi saada tänään ilkeän opettajan pitämästä pistokokeesta nelosen, ja nyt äiti pakottaa kertaamaan kouluasioita. Opettajan vika!
MInä tulen hakemaan teidän meille.
Trollipa hyvinkin, mutta vielä näinäkin aikoina akka ja kakarat juoksevat humalaista isää karkuun niin kuin 8 surmaluodissa, siis niin elokuvassa kuin silloisessa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
MInä tulen hakemaan teidän meille.
Trollipa hyvinkin, mutta vielä näinäkin aikoina akka ja kakarat juoksevat humalaista isää karkuun niin kuin 8 surmaluodissa, siis niin elokuvassa kuin silloisessa todellisuudessa.
Hei, ei pitäis leikitellä vakavilla asioilla. Perheväkivalta on paskaa, sitä ei pidä kenenkään missään olosuhteissa hyväksyä. Aina kun tulee tapauksia ilmi, pitää ottaa asiaa esille ja tarvittaessa viedä vaikka poliisille asti. Ei se muuten lopu.
Ei ainakaan äänestä päätellen nuku, lisää viina jos silmät liikkuu.