Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis muuttamaan takaisin vanhempiesi luokse muutamaksi kuukaudeksi? Pohdiskelen sita, koska uusi asuntomme valmistuu 2 kk myohemmin kuin olemme luvanneet luopua vanhasta

Vierailija
19.04.2006 |

Olen sitä mieltä, että meidän pitäisi hankkia itse väliaikaisasunto, mutta mieheni ehdottaa muuttoa joko anoppilaan tai minun vanhemmilleni, jotta säästäisimme vuokrarahat. Minulla saisi olla tosi paha kriisi, että palaisin takaisin vanhempien helmoihin. Kyse on ylpeydestä ja itsetunnosta. Mitä olette mieltä, ehdotammeko muuttoa isovanhemmille (meillä on kaksi lasta) vai hankimmeko vuokra-asunnon (jonka saamme kyllä helposti tuttujen kautta)?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vuokralle vaan... Jos et halua tuhota mielenterveyttäsi ja suhteita isovanhempiin. Nimittäin olitpa miten vanha tahansa, muuttaessasi takaisin vanhempien katon alle asetelma palautuu heti takaisin lapsuuden tasolle... kokemusta on.

Vierailija
2/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilaan sen sijaan en muuttaisi, kun en siellä edes yövy. Eikä varmaan muuttaisi mieskään enää omien vanhempiensa katon alle...

Vierailija
4/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa sinne varmaan muuttaisin (ainakin väliaikaisesti) jos miehelleni sattuisi jotain.

Vierailija
5/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on iso talo, ja siellä riittäisi omat huoneet mulle ja miehelle ja lapsille. Oleillaan siellä parin viikon rupeamissa yleensä muutenkin (etäisyyden takia), niin että ainakin jotain osviittaa on siitä, että kyllä se yhteiselo jotenkin voisi sujuakin, kun tietäisi, että olisi väliaikainen ratkaisu. Siitä olisi sellainen ylimääräinen hyöty myös, että vanhempani saisi olla lasten kanssa ja meillä olisi mahdollisuus tehdä jotakin kahdestaankin.

Appivanhempien luokse ei todellakaan voitaisi muuttaa.

Vierailija
6/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin puistattaa, vaikka ovat eronneetkin tässä välillä.

Vierailija
7/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa romua.

Vierailija
8/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne eivät mummolaan mahtuisi.

Vierailija
9/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme heidän kanssaan samalle paikkakunnalle yli 200km päästä ja mieheni jäi vielä töihin vanhaan asuinpaikkaan ja asui omien vanhempiensa luona viikot. Vanha kämppä oli jo myyty, eikä uutta vielä ollut löytynyt.

Tosi hyvin meni, oikeastaan yllättävänkin hyvin. Olemme kyllä muutenkin läheisiä ja aina olleet sovussa (murkkuikää lukuunottamatta tietenkin).

Anoppilassa en asuisi parin päivän vierailua pidempään. Heille ei ensinäkään mahdu ja ovat sairaita ja väsyneitä molemmat.

Vierailija
10/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Suomeen luonnonkatastrofin takia lapsen kanssa ilman miestä joka siis jäi toiseen maahan. Näin menee ihan ok, mutta miehen kanssa asuisin mieluummin omassa asunnossa. En itsekään välttämättä haluaisi anoppilaan useammaksi kk:ksi muuttaa...

Vierailija
11/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isovanhemmat varmaan väsyisivät ihan jo siitä puheensorinasta (lue: ukki väsyisiäidin ja mummin pälpätykseen), mutta ei kehtaisi valittaa, vaan turvautuisi salaa nitroihin :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan