Mies väittää olleensa yksin yön mutta kun jälki on seuraavanlaista:
- eteisessä on k*kattu
- yksi pöydänjalka on katkennut
niin en oikein usko siihen.
Onneksi se sentään on selvää ettei täällä naisia ole ollut. Olisi varmaan silloin edes nakanneet sen läjän eteisestä ulos.
Kommentit (44)
Jos lasten jäljiltä koti olisi tuollaisessa kunnossa, voisi soittaa kavereiden vanhemmille ja sopia miten jäljet korjataan. Soitetaanko nyt kavereiden vaimoille samoissa merkeissä?
Siis eteisessä oli mitä?!? Paskaa?!? Siis sun mies on paskantantanut eteiseen kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Missä vitussa itse olit yön
Jälkikasvumme kanssa, miehen vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis eteisessä oli mitä?!? Paskaa?!? Siis sun mies on paskantantanut eteiseen kännissä?
En tiedä kuka oli, mutta oli myös pyyhkinyt.
Vetänyt kalsarikännit, törmäillyt keittiössä ja unohtanut missä on pytty? Onhan se tietty miehekästä, että ukko ei halua myöntää asunnossa olleen ketään muuta, vaan tahtoo kunnian eteispökäleestä itselleen.
Tarvii sun tollolle miehelles merkata WC:n sijainti paremmin. Heti kun on ottanut, ei tunnista tietä WC tiloihin. Paska juttu.
No hyi helvetti minkä sian olet valinnut puolisoksesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka oli, mutta oli myös pyyhkinyt.
Jotenkin naurattaa aivan liikaa mielikuva ihmisestä joka on niin tuiskeessa ettei muista mikä on vessanpytty, mutta muistaa silti pyyhkiä. Eihän sitä aivan eläimeksi voi heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vetänyt kalsarikännit, törmäillyt keittiössä ja unohtanut missä on pytty? Onhan se tietty miehekästä, että ukko ei halua myöntää asunnossa olleen ketään muuta, vaan tahtoo kunnian eteispökäleestä itselleen.
En usko että hän tietää eteisen läjästä mitään, jos ei ole itse sitä tehnyt. On sen verran "väsynyt" edelleen sillä eihän se ole vasta kuin iltapäivä, ettei sentään eteisessä asti ole tarvinnut vielä käydä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että hän tietää eteisen läjästä mitään, jos ei ole itse sitä tehnyt. On sen verran "väsynyt" edelleen sillä eihän se ole vasta kuin iltapäivä, ettei sentään eteisessä asti ole tarvinnut vielä käydä...
Pliis pliis PLIIS ÄLÄ SIIVOA SITÄ PASKAA!! LAITAT SEN ÄIJÄS SIIVOAMAAN JÄLKENSÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis pliis PLIIS ÄLÄ SIIVOA SITÄ PASKAA!! LAITAT SEN ÄIJÄS SIIVOAMAAN JÄLKENSÄ!
Heitin sen heti muovipussissa ulos. Lapsetkaan ei ehtineet sitä onneksi nähdä. Eikä edes haise muualla asunnossa kun eteisen ovi oli tietysti kiinni. Tokihan täällä muuten haisee ja tosiaan pöytä oli vinossa ja sitten huomasin että yksi jalka oli laitettu takaisin paikalleen, katkenneena. "Ei sitä kukaan huomaa."
Siis mitä helvettiä?!? Meillä olisi jonkun ihmisen (!!!!!) paska eteisessä niin mä oikeasti kesäisin tavarani ja lähtisin. Takaisin tulisin vasta kun mies olisi käynyt jossain katkolla ja ollut sen jälkeen kuivilla 0,5 vuotta. Sen ei ole mitään väliä onko miehen paska vai sen kaverin vaiko jonkun naisen: jos kaveripiiri on tuollaista niin ei sitä itsellä voi olla viinanotto hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten jäljiltä koti olisi tuollaisessa kunnossa, voisi soittaa kavereiden vanhemmille ja sopia miten jäljet korjataan. Soitetaanko nyt kavereiden vaimoille samoissa merkeissä?
Vaimot on aikuisen puolisonsa vanhempia?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu vanhemmille tai vaimoille bilesiivousten korjaamiset.
Kyllä on kovat kalsarikännit ollu tai sitten on vetänyt jotain muuta(kin)..jos ei normi krapulaa ole muuta kuin väsymys niin sitten toi jälkimmäinen..
ite kanssa jos olen yksin, niin saatan kaaduta pöydän päälle ja heittää kakat lattialle.
Pirtukännin jos ottaa niin ei maha itselleen mitään, sillo sattuu ja tapahtuu.
Tuli tuosta kakasta mieleen eräskin tämän päivän stara, joka nuorena poikana ei erottanut likavaatekoppaa ja pönttöä toisistaan..
On sitten teinityyliin biletetty ilman järjen hitusta.
Aika omituista mieheltä, jolla on perhe.
Vaan en minä tuomitse, koska kukin taaplaa tyylillään.
Kumpi sun olis helpompi hyväksyä? Se että oli yksin vai se että ei olisi ollut yksin?
Miten katkennut pöydänjalka on samassa kategoriassa kuin eteiskakka? Ei tainnut olla eka kerta?
Hänellä on ollut bileet.