Vauhtimursu - onko roolihahmo?
Olen seurannut hänen videoitaan jo pidemmän aikaa ja yhä vaan mietin, että onko hän ihan aito oikea itsensä videoilla vai vetääkö jotain roolia? Hän vaikuttaa liian älykkäältä ollakseen kovin kehitysvammainen, mutta toisaalta olisi aika paljon nähnyt vaivaa ja uhrannut yksityisyyttään ja mainettaan luodakseen pelkän roolin. Eniten ihmetyksen aihetta antaa ehkä se, että hänen paras ystävänsä tuntuu olevan täysin normaali ja fiksu ihminen, joka sitten ihan suvereenisti on mukana kaikissa erikoisemmissakin jutuissa häpeilemättä ja toppuuttelematta. Tunteeko joku hänet irl?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Nostelen ketjua
Miksi ihmeessä joku haluaa nostella? 😄 no nyt kun olen tässä, voit kysyä lisää itse keskustelun aiheelta. T. Mursu
Joo no kyllä tässä on tullut tehtyä asioita joita olisi voinut jättää tekemättä. En nyt tiedä voinko sanoa henkisellä tasolla olleeni aikuinen kun tuon "paskantamis"videon kuvatessani oli 18 tai 19 vuotias, tiedän oletit varmasti vanhemmaksi ulkonäön perusteella. Sittemmin poistanut kyseisen videon kun edes hieman järkeä on tullut päähän näin 7 vuotta myöhemmin, mutta tässäkin nähdään että sitä jaksavat jotkut tyhjän elämän omaavat ihmiset edelleen jakaa. Miten sinua jaksaa kiinnostaa mielenterveyteni vielä vuonna 2024? Haluaisin jonkun selityksen tähän, että hiljaiselon jälkeen vieläkin joitakin jaksaa kiinnostaa? T. Mursu