Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauhtimursu - onko roolihahmo?

Vierailija
11.03.2018 |

Olen seurannut hänen videoitaan jo pidemmän aikaa ja yhä vaan mietin, että onko hän ihan aito oikea itsensä videoilla vai vetääkö jotain roolia? Hän vaikuttaa liian älykkäältä ollakseen kovin kehitysvammainen, mutta toisaalta olisi aika paljon nähnyt vaivaa ja uhrannut yksityisyyttään ja mainettaan luodakseen pelkän roolin. Eniten ihmetyksen aihetta antaa ehkä se, että hänen paras ystävänsä tuntuu olevan täysin normaali ja fiksu ihminen, joka sitten ihan suvereenisti on mukana kaikissa erikoisemmissakin jutuissa häpeilemättä ja toppuuttelematta. Tunteeko joku hänet irl?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin... Ja mietin kovasti myös hänen diagnoosiaan? ADHD-ainakin ihan ehdottomasti, mutta onko muuta..? Hänen lapsuus aika kiinnostaa myös ja perhesuhteet. Jotain sympaattista näen kyllä tässä Vauhtimursussa, vaikkakin on kovin KOVIN persoonallinen tapaus-hienosti sanottuna.

Vierailija
2/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asiaa enempää avata, mutta voin sanoa, että ihan oma itsensä videoilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa mikä tää tyyppi oikein on? Osaako kukaan avata enemmän?

Vierailija
4/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KyökkkiPsykologi kirjoitti:

Samaa mietin... Ja mietin kovasti myös hänen diagnoosiaan? ADHD-ainakin ihan ehdottomasti, mutta onko muuta..? Hänen lapsuus aika kiinnostaa myös ja perhesuhteet. Jotain sympaattista näen kyllä tässä Vauhtimursussa, vaikkakin on kovin KOVIN persoonallinen tapaus-hienosti sanottuna.

Mistä päättelit adhd.n?

Vierailija
5/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRMELIHOOOOI!!!

Vierailija
6/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Vierailija
7/42 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hurja tyyppi. Ei siitä mihinkään pääse, vaikka kuinka näyttelisi osan. Mulla on yksi vastaavan tyyppinen ystävä ja itse olen se, joka nauran ja nautin hänen seurastaan.

Vierailija
8/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtimursu on aivan tavallinen työssäkäyvä ihminen, tosin ei mikään hissukka, vaan rempseä akka. Perhesuhteet ja lapsuus ollut täydellisiä, tulee porvariperheestä ja videoista luulisi että jokainen aikuinen ihminen tajuaisi että ne ovat ainakin vähän kärjistettyjä ne videot. Suosittelisin mennä katsomaan hänen videonsa totuus Vauhtimursusta, ehkä sitten kertoo jotakin. Mutta joo en avaa minäkään sen enempää mutta kaikki uteliaat voivat miettiä että saisiko ihminen edes mitään työpaikkaa jos huutelisi siellä koko ajan nännnäää miehiäää huutista.. niin että käyttäkää järkeänne ihan oikeasti. Vauhtimursulla ei ole mielenterveysongelmia eikä mitään vastaavaa, ei kehitysvammaa eikä yhtäkään sairautta. Miksi suorasanainen ja häpeilemätön persoona saa heti ihmiset pohtimaan jotain mielenterveysongelmia! Oli pakko vastata koska tää netissä analysointi alkaa mennä jo yli.. milloin puhutaan että mursu on pentuna hyväksikäytetty ym.. mikään näistä analyyseista joita nämä oman elämänsä psykologit heittävät täällä netissä ei ole oikein. Ja ainiin tähän loppuun heitän, että olen itse mursu joten tiedän kaiken hänen elämästään :D olkaapa hyvät. Ja kyllä kyylään mitä netissä minusta lukee koska olen huomannut että vanhat tutut jauhavat täällä silloin tällöin asioistani

Yt. Mursu itse

Vierailija
9/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat, sääliksi käy.

Vierailija
10/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää roolia, toisin kuin esim. Niilo22, joka on videoilla aidosta oma itsensä.

Vierailija
11/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko edes edeltävää kommenttia, mitään mielenterveysongelmia ei ole T. Mursu itse joten voin sanoa tuhat kertaa paremmin kuin yksikään draamaa elämäänsä etsivä luuhake

Vierailija
12/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan ihmettelen mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Eihän toi oo millään tavalla fiksua. Kuvata kun oot paskalla, höhöttää ihme juttuja.

Vierailija
13/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vaan ihmettelen mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Eihän toi oo millään tavalla fiksua. Kuvata kun oot paskalla, höhöttää ihme juttuja.

Miksi aina pitäisi olla fiksu? Teen ihan kuule omaksi huvikseni. Mua ei kiinnosta olla mikään fiksu tai sivistynyt, ainakin ittellä pääasia että teen jotain mikä on itselle hauskaa.

T. Mursu

(Yolo päädyinkin sitten vastailemaan teille tähän ketjuun joten eikun vaan kaikki kysymykset tulemaan niin ei tarvitse enää analysoida muiden elämiä ja mielenterveyttä jatkossa.. )

Vierailija
14/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valehdella itsellesi, mutta terve ihminen ei käyttäydy noin. Olet käytännössä pilannut mahdollisuutesi esim. työllistyä enää ikinä. Hankkiudu hoitoon.

Vierailija
15/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huhhuh, töissä olen jo ja vaihtanut työpaikkaakin YouTube uran aikana joten tuo työllistymisväitteesi on täyttä kuraa. Näet videoissa 1 % elämästäni, et sinä tiedä ollenkaan miten käyttäydyn vapaa-ajalla. Hauskaa miten sokeasti ihmiset uskovat kaiken mitä netissä on, koska totuus voi olla aivan toinen. Olisi myös hauskaa kuulla analyysisi mikä sitten on terve ihminen?

Vierailija
16/42 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoitoon en hankkiudu turhaan sillä Suomessa on niin paljon ihmisiä jotka eivät sitä saa koska hoitopaikkoja ei ole tarpeeksi. Olen onnellinen, En ole vaaraksi itselleni tai muille joten mihin sitä hoitoa tarvitsisin?

Vierailija
17/42 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jotakin että laittaa laittaa itsestään videon youtubeen kun on paskalla, mutta minua ihmetyttää vielä enemmän että kuinka se jotakuta noin kovasti kiinnostaa että pitää ihan asiaa täällä avoimesti arvostella :D mielenkiintoinen keskustelu noin ylipäänsä. Minusta oikein viihdyttävää seurailla vauhtimursun juttuja.

Vierailija
18/42 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hyvin siinä ylen haastattelussa selvisi tämäkin juttu : ) että kärjistetty hahmo on.

Vauhtimursu on aivan ihana! Sen videot on tuonut paljon iloa ja lohtua vaikeina aikoina, joskus laitan videot pyörimään ja nukahdan vauhtiksen ääneen :D

Vierailija
19/42 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma mimmi. Kyllä kelpaisi PEPUUUUUUSEX Mursun kanssa.

Vierailija
20/42 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun joku nainen vinkuu palstalla, että naiset eivät saa helposti miehiä, mä ohjaan sen katsomaan Vauhtimursun videoita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme