Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan päätyneet yhden yön suhteeseen miehen kanssa jonka edes etunimeä ette tiedä?

Vierailija
11.03.2018 |

Kävi nyt näin minulle eilen. Mies lähti aamuyöstä. Tiedän vain hänen käyvän tuossa kuppilassa paljon ja puhui työpaikastaan.

Miten olette saaneet nimen ja yhteystiedot selville tämmöisessä tilanteessa.

Oli ihana yö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän oli sellaisella mentaliteetilla liikenteessä, että se yhden yön juttu on tarkoitettukin vain yhden yön jutuksi? Ei halua sinusta kuulla sen koommin.

Ja kyllä, olen harrastanut tämmöisiä yhden yön juttuja eikä niissä nimiä ja yhteystietoja ole vaihdeltu - kumpikin on tiennyt ja hyväksynyt sen, että se on tässä.

Vierailija
2/4 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Iskin hänet ennen välimerkkejä. Oli tosi komea ja seksikäs. Aamulla hän tarjoutui jättämään puhelinnumeronsa, mutta sanoin, että mitä turhia. Jälkeenpäin on kaduttanut, sillä hän oli oikeasti tosi kuuma ja osasi koskettaa just oikein. Olisi pitänyt sekstailla uudestaan selvimpiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ei jäänyt tarvetta selvittää nimeä jälkikäteenkään.

Vierailija
4/4 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus menee noin vaikka kapakassa jutteleekin, niin monesti se nimi livahtaa jos tulee edes esille, siinä alussa ja kova musiikki niin aina kuule, että oliko jonne, janne, jani, toni vai mikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan