Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sanoi.." Äiti" Isin uusi nainen näyttää..

Vierailija
11.03.2018 |

Erottiin miehen kanssa sen jälkeen, kun mies löysi uuden naisen. Lapsemme sanoi tänään minulle, että " Isin tyttöystävä näyttää ihan prinsessalta ja on tosi mukava"Ärsyttää! En kestä kuulla! Ihan, niin kuin se, ei olisi ollut jo tarpeeksi, että mies sai nuoremman naisen! Nyt lspsikin aloittaa.. Olen epäonnistunut :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole ihan hyvä vaan, että äitipuoli on lapsellesi kiltti? Nyt vaan miehesi kiusaksi kohennat sinäkin ulkonäköä ja isket jonkun nuoren ja komean miehen. Tai olet iskemättä ja elät itsellistä, tyytyväistä elämää. Ei se eksäsi elämä ole sinulta pois, hyvä vaan että pääsit onnettomasta parisuhteesta eroon!

Vierailija
2/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös se ole ihan hyvä vaan, että äitipuoli on lapsellesi kiltti? Nyt vaan miehesi kiusaksi kohennat sinäkin ulkonäköä ja isket jonkun nuoren ja komean miehen. Tai olet iskemättä ja elät itsellistä, tyytyväistä elämää. Ei se eksäsi elämä ole sinulta pois, hyvä vaan että pääsit onnettomasta parisuhteesta eroon!

No vaikka olen laittautunut mitenkä niin ei kukaan ole kehunut prinsessaksi!

AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No AP: n miestä tuskin kiinnostaa pätkääkään. Tuskin mies olisi jättänyt, jos AP olisi kiinnostanut häntä .

Vierailija
4/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Miksi pitäisi näyttää prinsessalta, ne ovat nukkemaisia ja etäisiä. Näytä mieluummin seksikkäältä ja helposti lähestyttävältä.

Vierailija
5/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi edes kutsua provoksi, tämä on jonkinlainen tohvelieläin provojen evoluutioportaikossa. 

Vierailija
6/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No AP: n miestä tuskin kiinnostaa pätkääkään. Tuskin mies olisi jättänyt, jos AP olisi kiinnostanut häntä .

Kyllä se yleensä kaihertaa, jos eksä löytää itseä paremman.

Vierailija
7/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Miksi pitäisi näyttää prinsessalta, ne ovat nukkemaisia ja etäisiä. Näytä mieluummin seksikkäältä ja helposti lähestyttävältä.

No en näytä miehen mielestä!

AP.

Vierailija
8/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yleensä kaihertaa, jos eksä löytää itseä paremman.

No olen yrittänyt kyllä etsiä komeita miehiä, mutta he eivät kiinnostu :(

AP.

Vierailija
9/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntosi ap tekee sinusta ruman.

Vierailija
10/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottiin miehen kanssa sen jälkeen, kun mies löysi uuden naisen. Lapsemme sanoi tänään minulle, että " Isin tyttöystävä näyttää ihan prinsessalta ja on tosi mukava"Ärsyttää! En kestä kuulla! Ihan, niin kuin se, ei olisi ollut jo tarpeeksi, että mies sai nuoremman naisen! Nyt lspsikin aloittaa.. Olen epäonnistunut :(

Minäkin iskin 40 v kauniin ja nuoren naisen. Exä jäi yksin ja on vieläkin.

Vierailija
11/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on onnekas. Sinussa oli luultavasti kaikki pielessä ulkonäköä myöten. Olisit kiitollinen, että uusi nainen sisäisestikin kaunis ja haluaa olla lapsen kanssa, joka ei ole omansa.

Vierailija
12/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sulla ongelmat. Minä taas olen todella helpottunut, että mies löysi toisen. Ah, nyt saan elää vapaata elämää, syödä, nukkua, matkustella, harrastaa ja katsoa telkusta mitä haluan ilman ikuista säätämistä! Orgasminkin saan aina halutessani, hyvästi huono seksi ja ennenaikaiset siemensyöksyt. Ja miestä voin syyllistää erosta loputtomiin, se rassuparka ei tajua, että olisin itse nostanut kytkintä viimeistään lasten muutettua kotoa.

Vierailija
13/13 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on sulla ongelmat. Minä taas olen todella helpottunut, että mies löysi toisen. Ah, nyt saan elää vapaata elämää, syödä, nukkua, matkustella, harrastaa ja katsoa telkusta mitä haluan ilman ikuista säätämistä! Orgasminkin saan aina halutessani, hyvästi huono seksi ja ennenaikaiset siemensyöksyt. Ja miestä voin syyllistää erosta loputtomiin, se rassuparka ei tajua, että olisin itse nostanut kytkintä viimeistään lasten muutettua kotoa.

Kato, minulla ihan sama!

Mies kuvittelee olleensa se, joka otti ja lähti, mutta minä olin henkisesti poistunut liitosta jo kymmenen vuotta aiemmin. Vitutti olla ilmainen kotiorja ja panopuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä