Salailetko jotain puolisoltasi?
Tarkoitan jotain "harmitonta" eli ei mitään toisia naisia tai miehiä tai sellaista oikeasti tuhoavaa. Vaan vaikkapa että sinulla on peräpukamia, ja piilotat sen lääkevoiteen, ettei puoliso saisi tietää niistä pukamista? Tai vaikkapa että ostat joka kauppareissulta suklaan, ja sitten syöt sen matkalla kotiin ja piilotat käärepaperin, että puoliso ei saisi tietää?
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka te pystytte salaamaan mitään? Minun mieheni kaivaa aina kaikki tavarani ja kuitit lompakosta jne,
What? Miksi ihmeessä? En sulattaisi kyllä hetkeäkään, että joku kaivelisi tavaroitani. Ja ei, en salaa asioita, mutta silti tavaroitani ei kaivella.
Käyn silloin tällöin, ehkä kerran parissa kuukaudessa salaa tupakalla. En siis polta muuten, mutta hermojen kiristyessä käyn salaa lähikioskin takana tupakalla 😂
T. N38v
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä että käytän rauhouttavia lääkkeitä
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan jotain "harmitonta" eli ei mitään toisia naisia tai miehiä tai sellaista oikeasti tuhoavaa. Vaan vaikkapa että sinulla on peräpukamia, ja piilotat sen lääkevoiteen, ettei puoliso saisi tietää niistä pukamista? Tai vaikkapa että ostat joka kauppareissulta suklaan, ja sitten syöt sen matkalla kotiin ja piilotat käärepaperin, että puoliso ei saisi tietää?
itselläni on kaksi lasta josta puoliso ei tiedä mitään. Syntyneet meidän suhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä pieraissut vaimoni seurassa. Käyn aina parvekkeella tai käytävässä pieraisemassa, kun hän on kotona.
Prinssi! ❤️
Ostin dildon ja laitoin sen laatikkooni. En varsinaisesti salannut enkä piilottanut, en vain kertonut. Mies oli jostain syystä mennyt etsimään jotain kyniä laatikostani, ja löytänyt sen dildon sieltä. Ärsyttävää oli, että se meni jotenkin pois tolaltaan asiasta.
Salaan seksifantasiani mieheltäni. Suhteen alussa yritin kertoa, mutta hän sanoi, että ei halua kuulla. Joten sitten salaan, ja toteutan niitä muuten.
Salaan sen että olen kyseisen naisen kanssa vain taloudellisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako hän sinulle jotain viikkorahaa vai?
Mulla on reisissä kamalat venymisarvet, ja hieman selluliittia. Mun iho reagoi pieneenkin painonnousuun arvilla. Niitä yritän piilotella parhaimman mukaan, vaikken usko että hän paljoa välittäisi.
On silti ruma olo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako hän sinulle jotain viikkorahaa vai?
Ei vaan muijan vanhemmat kustantaa ties mitä. Autot ja kesämökit yms.
sen että tykkään keski-ikäisten murhamysteerisarjoista kuten neiti marple ja murhia ja kantrimusiikkia. Katson kun olen yksin kotona (ollaan alle 30v)
Poltan kannabista kun olen yksin kotona. Ennen tapaamistamme käytin myös muita huumeita.
Käräytin anoppini rattijuoppoilut poliisille. Lähinnä siksi koska en pidä ihmisestä.
Mulla on lättäjalat. Piilotan aina sukkiin tai kenkiin. Tai pidän jalkoja niin, ettei mies huomaa. Enkä halua että mies hieroo jalkoja.
Mulla ei oo ajokorttia, sen mies tietää. Mutta syy tähän on se, että mulla on karsastusta enkä uskalla sen takia hankkia ajokorttia. Kun kaikki näkyy kahtena.
Osittain oikean syyn mieheni tietää ajokortittomuuteeni koska olen sanonut, että en uskalla ajaa autoa ja olisin muutenkin epävarma auton ratissa. Mutta täydellistä syytä ajamattomuuteeni mies ei tiedä.
Olen harrastanut seksiä mieheni aikuisen pojan kanssa ennen kuin olin edes tavannut miestäni. En tiedä tunnistaako poika (oli todella humalassa kuten minäkin), oli silloin eri väriset hiukset. Jos tulisi joskus puheeksi niin kieltäisin kaiken naureskellen.
Mielipiteeni hänen suhteestaan vanhempiinsa. Että mun mielestä hän on liian kiinni vanhemmissaan. Viikottain soittelee ja käy useamman kerran heillä kylässä ja he ostelevat hänelle vaatteita, kenkiä...... mies yli 40v. Ja odottaa mun passaavan häntä samoin kuin äitinsä on passannut häntä. Mies ottaa kaiken avun vanhoilta vanhemmiltaan vastaan mitä vaan saa.
Mun mielestä meidän perheenä pitäs pystyä pärjäämään ilman hänen vanhempiaan ja heidän tuppautumistaan hänen elämäänsä. Jos uudet kengät pitää ostaa, mä tykkäisin että se menisi meidän rahoista eikä hänen vanhempiensa lompakosta.
Mietin monesti, että miten mies oikein pärjäisi, jos hänen vanhempansa, oikeastaan ennemmin isänsä kuolisi pois. On niin kiinni heissä.
Kuinka te pystytte salaamaan mitään? Minun mieheni kaivaa aina kaikki tavarani ja kuitit lompakosta jne,