Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholistin häät

unelmahäät?
11.03.2018 |

Hei
Olen 50v naisalkoholisti.
Haluasin järjestää häät..mutta pelottaa.
Voisiko joku kertoa miten järjestää häät joissa myös vieraat viihtyvät?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti juoppoja täällä palstalla. Menkää pulsut ojaan ja ryypätkää itsenne kuoliaaksi, yhteiskunta kiittää kun ei tartte katsella tuollaisia :DDDDDDDdd

Vierailija
22/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko juoda, vaikka vieraat joisivatkin.

Vieraidenkaan ei ole pakko juoda.

Olen kerran ollut alkoholittomissa häissä. Seuraavan kerran minulle tulee "yllättävä" este.

Millä muulla tavoin alkoholi rajoittaa elämääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestin häät paikassa, jossa ei saa sääntöjen mukaan käyttää alkoholia. (Honkapirtti Turussa) En tiedä syytä enkä syystä edes välitä, kun ei ollut muutenkaan tarkoitus tarjota alkoholia, niin hyvä lisäsyykin tuli kätevästi vielä.

Honkapirtti ei ole minkään uskonnollisen yhdistyksen paikka.

Moni kehui häitämme hauskoiksi. Bändi osasi pitää huumoria yllä.

Nykyisin saa tuoda vaikka omat juomat mukana.

Vierailija
24/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjestin häät paikassa, jossa ei saa sääntöjen mukaan käyttää alkoholia. (Honkapirtti Turussa) En tiedä syytä enkä syystä edes välitä, kun ei ollut muutenkaan tarkoitus tarjota alkoholia, niin hyvä lisäsyykin tuli kätevästi vielä.

Honkapirtti ei ole minkään uskonnollisen yhdistyksen paikka.

Moni kehui häitämme hauskoiksi. Bändi osasi pitää huumoria yllä.

Selän takana sanovaT: luojan kiitos seuraavissa häissä on viinaa

Tuskin ne sun häitä sulle haukkuu

Hui kauheaa, mitä kertoo ihmisestä, kun haukkuu viinanpuutetta häissä? 😁

Minulle häät ovat läheisten ihmisten juhla ei ilmaisen viinan bileet.

En ole ollut kertaakaan "kuivissa"häissä...

Mitä tämä kertoo suomalaisista?

Mitä tuo kertoo ystävistäsi / sukulaisistasi 🙄

Vierailija
25/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut alkoholittomissa häissä. Seuraavan kerran minulle tulee "yllättävä" este.

Hitto, mikä viinaimuri!

Vierailija
26/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin.

"Kuivat häät", jotka kestävät yli 3 h, ovat hirveän tylsät.

Kaikki pönöttävät, kun ei ole muutakaan tekemistä.

Kaikki "hulvattoman hauskat" hääleikit ovat off season.

Vierailija
27/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että täällä huudetaan, että olen vanhanaikainen, kun sanon, että en ymmärrä, miksi häissä pitäisi viinan virrata. Kyllä selvin päinkin voi pitää hauskaa, vaikka te ette sitä tunnu uskovankaan. Eipä tarvitse huomenissa nolona kysellä, mitä siellä häissä tapahtui loppuillasta ja mitä minä sanoin tai tein.

Viinan lisäksi häistä voi jättää pois ne pelkästään myötähäpeää aiheuttavat "hauskat" pikkutuhmat arvuutteluleikit ja morsiamenryöstöt ja vastaavat. Niiden tilalle voi keksiä muuta oikeasti hauskaa ohjelmaa. Joissakin häissä on esitetty morsiusparista koottu power point -esitys varhaislapsuudesta nykypäivään. Jos juontaja on mukavan sukkelasanainen ja kuvat asiallisia, niin se on ihan kiva ohjelmanumero ateriaa tai kahvia odoteltaessa. Pari lyhyttä hauskaa puhetta on myös paikallaan, esim. toinen morsiamen vanhemmista ja joku nuorenparin ystävistä tai sitten sulhasen puhe tuoreelle vaimolleen, varsinkin jos on kyse aikuisten häistä. Ja niitä sukulaislapsia ei sitten pidä pakottaa esiintymään, laulamaan nuotin vierestä ja soittamaan viulua, mikä kuulostaa lähinnä kissan kiusaamiselta!

Vierailija
28/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin.

Osa ihmisistä pitää pönöttämisenä jo sellaisia juhlia, joihin pitää pukeutua johonkin muuhun kuin farkkuihin tai legginseihin.

Sitten pitää pönöttää ilman viinaa.

Nämä pönötysongelmaiset voivat toki jäädä kotiin pönöttämään.

Vierailija
29/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että täällä huudetaan, että olen vanhanaikainen, kun sanon, että en ymmärrä, miksi häissä pitäisi viinan virrata. Kyllä selvin päinkin voi pitää hauskaa, vaikka te ette sitä tunnu uskovankaan. Eipä tarvitse huomenissa nolona kysellä, mitä siellä häissä tapahtui loppuillasta ja mitä minä sanoin tai tein.

Viinan lisäksi häistä voi jättää pois ne pelkästään myötähäpeää aiheuttavat "hauskat" pikkutuhmat arvuutteluleikit ja morsiamenryöstöt ja vastaavat. Niiden tilalle voi keksiä muuta oikeasti hauskaa ohjelmaa. Joissakin häissä on esitetty morsiusparista koottu power point -esitys varhaislapsuudesta nykypäivään. Jos juontaja on mukavan sukkelasanainen ja kuvat asiallisia, niin se on ihan kiva ohjelmanumero ateriaa tai kahvia odoteltaessa. Pari lyhyttä hauskaa puhetta on myös paikallaan, esim. toinen morsiamen vanhemmista ja joku nuorenparin ystävistä tai sitten sulhasen puhe tuoreelle vaimolleen, varsinkin jos on kyse aikuisten häistä. Ja niitä sukulaislapsia ei sitten pidä pakottaa esiintymään, laulamaan nuotin vierestä ja soittamaan viulua, mikä kuulostaa lähinnä kissan kiusaamiselta!

Kuulostaa helvetin masentavalta. Aika holtitonta sinun alkoholinkäyttösi muuten jos et kykene juomaan kuin siten että muisti menee.

Vierailija
30/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin.

Kaikki eivät tarvitse viinaa puhuakseen muille ihmisille.

Vierailija
31/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet esim. miehesi lapsuudenystävän "kuivissa" häissä, joissa tuoreen avioparin suku on toinen Lapista ja toinen Hämeestä, alkoholittomuus on henkeäsalpaava tylsyysmomentti, kun en tunne ketään, kukaan ei ylipäätään tunne ketään, eikä ole mitään, mitä odottaa eli boolia.

Sen sijaan häät, joissa jo ensihätään tarjotaan häävieraille virvokkeita esim. morsiusparia odotellessa, tunnelma on rento ja oikein hyvä alusta loppuun.

Tämä on kokemukseni ihan perisuomalaisista häistä. Eikä kukaan örveltänyt.

Vierailija
32/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos samoin.

Kaikki eivät tarvitse viinaa puhuakseen muille ihmisille.

KAIKKI eivät tarvitse, hyvä niin.

SUURIN osa tarvitsee.

Vierailija
33/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin tarvitaan kaksi eli mitä puolisosi haluaa, millaiset häät? Mikä häiden järjestämisessä on teille tärkeää: juhlistaa tärkeää tilannetta läheimpien ihmisten kanssa vai pitää isot juhlat?

Vierailija
34/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat viihtyy jos pari on iloinen ja onnellinen, tilanne aito ja vilpitön.

Millaiset häät tahdotte?

Joku rajoitettu aika saattaa olla hyvä? Kuten häät alkaa klo 10. Vihkiminen ja ruoka samalla tontilla. Varatkaa aikaa syömiselle. Samassa tilanteessa kahvi ja tanssi. Jotain ohjelmaa.

Lopettakaa häät päivällä ja vaikka hääpari lähtee pois. Vieraat voivat lähteä sen jälkeen. Otatte hääpäikan tietylle ajalle saakka.

Innokkaimmat juhlijat voivat vaikka mennä jatkoille paikkaan x jonne varaatte leivät ja boolin. Ilmoittakaa kuitenkin että olette itse muualla, ettei teitä odoteta. Päivähäissä ihmiset ovat selvinpäin ja siisteys pysyy, jatkot baarissa niin osa lähtee kotiin nukkumaan ja osa saa bilettää.

Dj.lle voi jättää pyynnön että soittaa teille jotain tiettyjä kappaleita välillä jne (ravintolassa siis ihan muutkin ihmiset, mutta huomioidaan vähän hääväkeä).

Vierailija
35/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap edelleen juova alkoholisti? Entä miehesi?

Vierailija
36/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista että suurin osa ihmisistä tylsistyy niin helposti ja nopeasti että siihen tarvitaan alkoholia lääkkeeksi. Tai jatkuvaa viihdyttämistä.

Vierailija
37/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo sen ikäinen, että jos suurin osa vieraista on suurin piirtein oman ikäisiäsi, niin ei mitään hätää. Vähän vanhemmat osaa jo pitää kivaa ihan ilman alkoholia, pidät vaan huolta muuta juotavaa riittää. Onnea sinulle :)

Vierailija
38/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap edelleen juova alkoholisti? Entä miehesi?

En juo enää..

Mieheni käyttää silloin tällöin ja hänellä ei ole ongelmaa

On raskasta olla aina se joka lähtee juhlista ensin kotiin...

Vierailija
39/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häihin tarvitaan kaksi eli mitä puolisosi haluaa, millaiset häät? Mikä häiden järjestämisessä on teille tärkeää: juhlistaa tärkeää tilannetta läheimpien ihmisten kanssa vai pitää isot juhlat?

puolisoni on normaali mies.

kamppailen itseni kanssa..pystynkö katsomaan juhlajuomista sivusta

Vierailija
40/77 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alkoholisti. Meillä ei ollut häissä alkoholitarjoilua, kaikki viihtyivät.

Meillä ei tarjoiltu alkoholia, baari oli käytössä ja takakontti toimi. Jokainen siis maksoi itse.

Kivat häät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä