Patteja alahuulessa
Hei, minulla on sellaisia kovia, liikkuvia ja irtonaisia patteja ympäri alahuulen limakalvoa. Ne tuntee kielellä ja sormien välissä, suurimmat myös ulkopuolelta. Ne ovat vaihtelevan kokoisia, suurimmat noin pikkurillin pään kokoisia ja siitä sitten ihan pieniin. En tiedä monta niitä on yhteensä, mutta ainakin noin 10. Onko ne ihan normaaleja vai onko syytä huolestua? Onko kyseisessä paikassa imusolmukkeita tai jotain rauhasia. Traumaa minulle ei ole sattunut, aftoja ne eivät ole. Flunssa minulla oli ja korvan takana imusolmuke on turvonnut. Olen nuori nainen, enkä tupakoi, nuuskaa tai käytä alkoholia. Onko jollakin kokemusta vastaavista? Olen huolissani...
Kommentit (5)
Elä liikaa huolestu, mutta soita kuitenkin huomenna aamulla terveyskeskuksen ajanvaraukseen niin lääkäri tarkistaa asian. Mullakin on joskus ollut yksittäisiä, ovat menneet päivässä-parissa ohi. Ei kuitenkaan noin montaa.. Mutta kysäse niin selviää :)
Vielä tarkennuksena että ne on tavallaan siellä sisällä eli eivät pinnalla eivätkä ne eroa mitenkään esim värillään. Kannattaako käydä hammaslääkärillä vai lääkärillä?
Saitko vastausta ongelmaasi? Mulla löytyy samanlaisia patteja ja niitä itsekin kovasti ihmettelen
Väärää tietoa. Pattaja on Thaimaassa.
Kävisin näyttämässä hammaslääkärille/lääkärille