Jos sinun olisi pakko tehdä jotain videoita youtubeen, millaisia ne olisivat?
Äsken mietin grillivoileipää tehdessäni että voisi olla kokkausta, siis niin kuvattu että tekijää ei näy eikä puhettakaan ole, ohjeesta puhumattakaan. Tai sitten jos kävelisin jossain metsäpolulla, se voisi olla toinen aihe.
Se on sitten eri asia kiinnostavaisivatko tällaiset videot ketään :D
Kommentit (38)
Poliittisia puheenvuoroja - olis huumoria tarjolla kansalle.
Ehkä jotain listauksia. Esim. random faktoja aina eri aiheista eri videoilla. Videolla olisi vain kuvaa ja tekstiä eli en esiintyisi itse mitenkään.
Varmaan jotain kissa- ja koiravideoita, jos olisi pakko.
Juoppokavereiden toilailua lähinnä. Ihme, että vieläkin kutsutaan työhaastatteluihin.
Eniten katsojia ei saa hyvillä videoilla (ellei laatu ole jo ammattitasoa) vaan sillä että brändää itsensä.
Esim. yhdellä suomalaisjampalla oli muistaakseni aika läjä seuraajia vaikka vaan pelleili keittiössä nuudelipussien ja doritos-sipsien kanssa. Videon lopuksi lähti juoksemaan gopron kanssa lähimpään markettiin doritosia hokien ja jäi makaamaan hyllyjen väliin doritosia kuiskien. Video loppui kun joku mamma huuteli "hei täällä tarvitaan apua".
Ei kyllä ois yhdestä aiheesta tai edes yhden aiheen ympäriltä kovin moneen videoon sanottavaa.
Hulluimpien asiakkaideni jorinoita.
Aivan jokaisen kannattaa tehdä video, olit sitten töissä tai tuötön. Nykyään video CV on parempiratkaisi kuin perinteinen kirjoitettu ansioluettelo/työkhakemus.
Juttelisin syntyjä syviä. Elämän tarkoitusta, yhteiskuntaa, ihmisen arvoa, oikeuksia ja velvollisuuksia käsittelisin. Aika tylsää huttua siitä tulisi.
Mulla vois olla videosarja "Aloitan juoksutreenit taas"
Rakastin juoksulenkkejä muutama vuosi sitten. Jaksoin juosta pitkiäkin matkoja ja osasin juosta kovaa halutessani. Sitten tapahtui jotain ja juoksuharrastus jäi. Lihoinkin.
Youtuben eka video olis miten pähkäilen "kun pitäis", viimeinen se kun juoksen maratonin taas.
Luontojuttuja, kuten hyönteisten ja hämähäkkien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin juoksulenkkejä muutama vuosi sitten. Jaksoin juosta pitkiäkin matkoja ja osasin juosta kovaa halutessani. Sitten tapahtui jotain ja juoksuharrastus jäi. Lihoinkin.
Youtuben eka video olis miten pähkäilen "kun pitäis", viimeinen se kun juoksen maratonin taas.
Sama tilanne. Lohduttaa kuulla, että joku muu on tässä jamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtuben eka video olis miten pähkäilen "kun pitäis", viimeinen se kun juoksen maratonin taas.Sama tilanne. Lohduttaa kuulla, että joku muu on tässä jamassa.
Lähettäiskös jossain vaiheessa oikeesti lenkille?
Kertoisin kaikille, millaisia klikkihuoria Iltalehti ja Ilta-Sanomat ovat ja että heillä ei ole pitkään aikaan ollut mitään tarkoitusta tehdä asiallisia uutisia.
Mä esittelisin kerran viikossa jonkun musavideon/kappaleen. Viikon biisi :) kaikkea maailman musaa laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä esittelisin kerran viikossa jonkun musavideon/kappaleen. Viikon biisi :) kaikkea maailman musaa laidasta laitaan.
Muista tekijän oikeudet! Teosto on nykyään erittäin tarkka tekijänoikeuksien kanssa ja tekijänoikeusrikkomuksista voi mätkähtää kunnon sakot tai jopa vankeutta. Siksi siis jos teet tai tekisit arvosteluvideoita, varmista ensin että sinulla on lupa esittää biisejä ja musavideoita kanavallasi.
varmaan jotain askarteluvideoita, missä pärstää ei näy, eikä puhetta kuulu. vain mun kädet väsäämässä mitä milloinkin ja kivaa taustamusiikkia. :)
eroottisia kuvia vuodenaikojen mukaan koristelluista miestisseistäni