Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarja Smura pääsi julkisuuden makuun

Vierailija
11.03.2018 |

No nyt rouva Smura haukkuu sitten seuraavaksi miehensä suvun. Rouvan "arvot" eivät suvun kanssa natsanneet. Kylläpä on niin virheetön itse. Myötähäpeä karjalaisena. Olisi vaan pysynyt siellä kotona kynsiään viilaamassa..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uskontokuntaa tämä Tarjan mies edustaa? Jäi kiinnostamaan.

Olen työni puolesta tuon miehen tavannut jokusen kerran ja mukavalta ihmiseltä vaikuttaa. Ystävällinen ja hymyileväinen.

Tämä kiinnostaisi minuakin. Tunsin Tarjan hyvin aikanaan, enää ei olla tekemisissä. On tosi räväkkä persoona ja osaan hyvin kuvitella, ettei suostu alistettavaksi tai pompoteltavaksi. Vahva luonne, mutta lämmin persoona.

Kaksinaamainen luonne.

Vierailija
22/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työni puolesta tuon miehen tavannut jokusen kerran ja mukavalta ihmiseltä vaikuttaa. Ystävällinen ja hymyileväinen.

Tämä kiinnostaisi minuakin. Tunsin Tarjan hyvin aikanaan, enää ei olla tekemisissä. On tosi räväkkä persoona ja osaan hyvin kuvitella, ettei suostu alistettavaksi tai pompoteltavaksi. Vahva luonne, mutta lämmin persoona.

Sellaisen kuvan minäkin hänestä sain. En tunne häntä mutta tutustuisin mielelläni. Olisi ihan ystäväainesta, en tiedä miksi saan hänestä sellaiset vibat! 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haukkui Lenitaa?

Sanoi Lenitan pomottaneen muita ja halunneen olla koko ajan yksin äänessä. Tarja pelastanut ohjelman esittämällä kysymyksiä ja estämällä Lenitaa pomottamasta.

No kuulostaa ihan uskottavalta kyllä.

Kyllä, mutta millainen ihminen tuo nuo ristiriidat julkisuuteen omaa erinomaisuuttaan korostaen?

No tääkin on taas saatettu kysyä ihan miten vaan ja sitten revitään otsikoita.

Tyyliin kenen kanssa tulit parhaiten toimeen ja kenen kanssa kemiat kohtasivat vähiten?

"Nooo, Heidin kanssa tuli juteltua paljon kuvausten ulkopuolella ja ystävystyttiin ihan kunnolla. Lenitan kanssa ei päästy samalla aaltopituudelle, hän oli kovasti äänessä ja yritinkin sitten esimerkiksi esittää väliin kysymyksiä jotta päästään asiassa eteenpäin" (tämä siis aivan keksitty vastaus)

Sitten lehti repii otsikon: "Tarja Smuralla ja Lenitalla jäätävät välit - Smura haukkuu lenitan suorin sanoin."

Olen lukenut jokusen jutun hänestä tuon ohjelman tiimoilta. Tuntuu, ettei oikeen hallitse julkisuutta kun on ollut kauan pois ja hölöttää liikaa muistamatta, että kaikesta saa lööppikamaa jos ei pidä suuta soukalla.

Vierailija
24/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen kuvan minäkin hänestä sain. En tunne häntä mutta tutustuisin mielelläni. Olisi ihan ystäväainesta, en tiedä miksi saan hänestä sellaiset vibat! 😊

Moi Tarja!

Vierailija
25/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä ja suorapuheinen nainen. Lisäksi kiinnostunut yhteiskunnan heikompiosaisten asioista. En kuvitella jostain nykypäivän misseistä vastavaa syvällisyyttä. Verratkaa niihin instassa poseeraajiin.

Vierailija
26/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Tarja!

Nimeni on Pia.

Vierailija
27/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haukkui Lenitaa?

Sanoi Lenitan pomottaneen muita ja halunneen olla koko ajan yksin äänessä. Tarja pelastanut ohjelman esittämällä kysymyksiä ja estämällä Lenitaa pomottamasta.

Kyllä, mutta millainen ihminen tuo nuo ristiriidat julkisuuteen omaa erinomaisuuttaan korostaen?

Tyyliin kenen kanssa tulit parhaiten toimeen ja kenen kanssa kemiat kohtasivat vähiten?

"Nooo, Heidin kanssa tuli juteltua paljon kuvausten ulkopuolella ja ystävystyttiin ihan kunnolla. Lenitan kanssa ei päästy samalla aaltopituudelle, hän oli kovasti äänessä ja yritinkin sitten esimerkiksi esittää väliin kysymyksiä jotta päästään asiassa eteenpäin" (tämä siis aivan keksitty vastaus)

Sitten lehti repii otsikon: "Tarja Smuralla ja Lenitalla jäätävät välit - Smura haukkuu lenitan suorin sanoin."

Olen lukenut jokusen jutun hänestä tuon ohjelman tiimoilta. Tuntuu, ettei oikeen hallitse julkisuutta kun on ollut kauan pois ja hölöttää liikaa muistamatta, että kaikesta saa lööppikamaa jos ei pidä suuta soukalla.

Ei tuo lööppi ollut, pieni juttu maakuntalehdessä. Mutta samaa mieltä siitä, että ei oikein tajua mitä kannattaa julkisuudessa hölöttää. ..kaikki oman yksityiselämän kiemurat on esimerkiksi sellaisia.

Vierailija
28/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni häiritsi ohjelmassa kuinka ison osan Renny sai ja kun Lotta Näkyvä kysyi häneltä että mitä sen jälkeen? Niin vastaus oli kummallinen: "elämää,ei kurjuutta kummempaa" eikö tosiaan ollut muuta kerrottavaa?

Vierailija
29/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon porsas. Voisi osallistua johonkin laihdutusskapaan ja tehdä "Raksut", lukuun ottamatta sitä takaisinplösähtämistä. Siinä olisi keino pysytellä hetki julkisuudessa.

Vierailija
30/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon porsas. Voisi osallistua johonkin laihdutusskapaan ja tehdä "Raksut", lukuun ottamatta sitä takaisinplösähtämistä. Siinä olisi keino pysytellä hetki julkisuudessa.

On varmasti normalipainoinen yhä.

Vierailija
31/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räväkkä ja suorapuheinen nainen. Lisäksi kiinnostunut yhteiskunnan heikompiosaisten asioista. En kuvitella jostain nykypäivän misseistä vastavaa syvällisyyttä. Verratkaa niihin instassa poseeraajiin.

Millä lailla se kiinnostus näkyy? Ainakaan työelämään hän ei näytä menevän kirveelläkään.

Vierailija
33/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Tarja!

Nimeni on Pia.

Mun Riitta. Onko Karitakin täällä?

Vierailija
34/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haukkui Lenitaa?

Ei tuo lööppi ollut, pieni juttu maakuntalehdessä. Mutta samaa mieltä siitä, että ei oikein tajua mitä kannattaa julkisuudessa hölöttää. ..kaikki oman yksityiselämän kiemurat on esimerkiksi sellaisia.

Noo, huomenna se saattaa olla lööppi iltapäivälehdessä, ne bongailee juttuja täältä. Tossa oli niille ilmainen lööppi, kannattais ottaa provikat. 

Vierailija
35/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Tarja!

Nimeni on Pia.

Mun Riitta. Onko Karitakin täällä?

Heh... En sentään tuohon missijengiin kuulu 😁

T. Pia jonka mielestä Tarja on upea nainen

Vierailija
36/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan sitä on suuta pieksää että yhteiskunnalliset asiat kiinnostaa. Mutta itse työnteko ei tullu rouvalta onnistuvan. Haluaa vaan olla esillä ja nyhtää helppoa rahaa tekemättä mitään. Odottaa vaan sitä että joku taho nyt tarttuis syöttiin. Turha entinen julkkis. Tajuais pysyä jo hiljaa. Noloa lastenkin puolesta..

Vierailija
37/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten haukkui Lenitaa?

Niin varmaan 😂 jessus mikä pjönttö.

Vierailija
38/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok nainen ja hyvä äiti.

Vierailija
39/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny taas sanoi, että suhde loppui siihen, kun Tarja kävi vieraissa. Mikä lie totuus.

Vierailija
40/55 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Tarja Smura on onnellinen, mutta silti mun käy häntä sääliksi. Se ero eksästä oli kova paikka hänelle haastattelujen mukaan. Tarja oli mulle 90-luvun alussa jonkinlainen esikuva. Olin varhaisteini kun hän pärjäsi hyvin Miss Universumissa. Minusta hän oli niin kaunis, luonnonläheinen, aurinkoinen, aito. Olisin toivonut hänelle suurempaa nostetta elämään missivuoden ansiosta. Nykyään Tarja näyttää toki ikäiseltään useamman lapsen äidiltä, mutta ottaen huomioon miten mieletön kaunotar hän aikanaan oli, voisi hän olla nykyäänkin aikamoinen kaunotar.