Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te urpot tajua, että Prisman valikoiman pienentäminen on aivan tietoinen vastaus Lidlin viemiin markkinaosuuksiin!

Vierailija
11.03.2018 |

Näin se vaan menee, vaikka siellä tällaista ei tietenkään myönnetä, vaan jauhetaan pashaa jostain ”asiakaslähtöisestä reagoimisesta markkinatilanteeseen” tms.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaupat ei tee kyselyä netissä alueen ihmisiltä, mitä nämä haluavat ostaa? 

Simple.

Näkeehän Prisma sen ilman kyselyjäkin ostetuista tuotteista:)

Niin, mutta silloin ne turhat tuotteet on jo ostettu eli suoraa hävikkiä. Myös kysyntä vaihtelee kausittain tai no useamminkin. 

Olet ketjun kaunein blondi:)

Vierailija
22/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simple.

Ja tietää susta kaiken muunkin. En tajua miksi mulla pitäisi olla mun kännykässä joku appi, millä Prisma voi seurata, millä paikkakunnilla liikun ja ties mitä muuta. Voiko se jopa seurata kenen kanssa soittelen?

Luin kerran sen appin ehtoja, ja oli niin hurjat, etten todellakaan myynyt tietojani suklaalevystä, jota liittymisestä tarjottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simple.

Ja tietää susta kaiken muunkin. En tajua miksi mulla pitäisi olla mun kännykässä joku appi, millä Prisma voi seurata, millä paikkakunnilla liikun ja ties mitä muuta. Voiko se jopa seurata kenen kanssa soittelen?

Luin kerran sen appin ehtoja, ja oli niin hurjat, etten todellakaan myynyt tietojani suklaalevystä, jota liittymisestä tarjottiin.

Tienaakohan Prisma kohta enemmän vakoilulla kuin ruuilla?

Vierailija
24/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismat on aika hemmetin isoja halleja. Jos ne pienentää valikoimiaan, niin millä ne aikoo täyttää hyllynsä? Yhdellä ja samalla tuotteella vai?

Vierailija
25/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä omistajana SOK:n sekoiluja Tescon ja Marks&Sparksin kanssa. Miksi?

Vierailija
26/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-kauppojen "halpuutetut" tuotteet ovat kusetusta. Pakkaukset ovat toki samoja, mutta sisältöä on vähennetty. Että se siitä.

Valion Arkijuusto jota halpuutettiin viimevuonna painaa edelleenkin sen 1.2 kiloa mitä lukee paketissa. Voit vaikka itse ostaa ja punnita kanssa jos et usko. Ei ne määrät ole siitä kutistuneet. Halpuutus on otettu kaupan katteesta.

Vierailija
27/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö urpo itse tajua, että nyt on nousukausi ja hintavertailujen aika ohi. Lidl on marginaalissa. Tätä aikaa on luottotietojen menetys nettishoppaillessa ja lähikauppa yksittäispakattuine rypäleineen. 

Vierailija
28/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käy lidlissä. On liian kaukana. Käyn ässässä tai k-kaupassa.

Vierailija
29/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy lidlissä. On liian kaukana. Käyn ässässä tai k-kaupassa.

No sitten täytyy ottaa komento takaisin ja pysäyttää painokoneet.

Vierailija
30/30 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-kauppojen "halpuutetut" tuotteet ovat kusetusta. Pakkaukset ovat toki samoja, mutta sisältöä on vähennetty. Että se siitä.

Samaa tekee Lidl. Onko joku vielä niin hölmö, että uskoo vain yhden firman/ketjun tekvän tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi