Haluaisin tehdä ASMR-videoita Youtubeen, mutta en uskalla enkä kehtaa.
Hävettää, jos joku tuttu tunnistaisi.
Tämä ei ole ainut juttu minkä jätän tekemättä, koska hävettää.
Hemmetti, kun ärsyttää. Olen kolmekymppinen ja en uskalla elää sellaista elämää kuin haluaisin: (
Kommentit (36)
NRO 21 jatkaa vielä: mä tykkään myös sellaisista triggereistä, joissa yhdistyy visuaalinen ja auditiivinen. Esim. niin, että pimeä tausta ja hento led-valo liikkuu ja sitä voi seurata silmillä ja samaan aikaan hyvin hiljaista kuiskausta siten, että kuiskaus menee ennalta-arvaamattomasti ja liukuvasti vuoroin oikeaan ja vasempaan korvaan. Kuiskausten lisäksi voi olla myös jotain hentoisia rapina/tapping-triggereitä myös. Tee vaikka sellainen video ap; siitä sua ei tunnista ja uskon että monet muutkin tykkäisivät!
Suomi toimii mulla just parhaiten, ja muuten mielellään mahdollisimman luontevana eli ei tahallista hidastelua ja ylimääräistä naputtelua vaan sellaista mikä voisi tapahtua oikeasti.
Keinotekoinen hidastelu yhdistettynä merkitsevään, jopa viettelevään vilkuiluun on mun mielestä tosi häiritsevää. Mutta makuja on monia, ilmeisen pidettyä on tuo kuvaamani, kun sitä niin paljon löytyy.
Ap, en usko että sua tunnistetaan jos näytät vaikka pelkkiä käsiä. Tai sitten ihan pelkkää ääntä, tuskin kuiskausäänestä tunnistaa ainakaan. Itse kyllä pidän enemmän tavallisesta puheesta kuin kuiskauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi toimii mulla just parhaiten, ja muuten mielellään mahdollisimman luontevana eli ei tahallista hidastelua ja ylimääräistä naputtelua vaan sellaista mikä voisi tapahtua oikeasti.
Keinotekoinen hidastelu yhdistettynä merkitsevään, jopa viettelevään vilkuiluun on mun mielestä tosi häiritsevää. Mutta makuja on monia, ilmeisen pidettyä on tuo kuvaamani, kun sitä niin paljon löytyy.
Ap, en usko että sua tunnistetaan jos näytät vaikka pelkkiä käsiä. Tai sitten ihan pelkkää ääntä, tuskin kuiskausäänestä tunnistaa ainakaan. Itse kyllä pidän enemmän tavallisesta puheesta kuin kuiskauksesta.
Joo, sellainen "viettelevyys" on ehdoton turn-off. Näitä olisi kiva kuunnella töissäkin mutta nolottaa kun joku tissejä pullisteleva nainen mulkkaa kännykän kuvassa kameraan.. yh-hyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellainen "viettelevyys" on ehdoton turn-off. Näitä olisi kiva kuunnella töissäkin mutta nolottaa kun joku tissejä pullisteleva nainen mulkkaa kännykän kuvassa kameraan.. yh-hyh
Mä kuuntelen töissä välillä tietokoneella kirjoittaessa kuulokkeilla sellaista ASMR:ää, jossa on esim. kirjojen sivujen selailua, naputteluääniä, tietokoneen painallusääniä yms. Auttaa keskittymään. Niissä ei onneksi yleensä ole pelkoa mistään tissityypeistä. Lisäksi laitan aina omalta kännykältä ASMR:n pyörimään, joten ei jää työkoneelle jälkiä.
Esim. chelseamorganwhispers on omia suosikkejani mitä tulee asmr:ään, ja hän rajaa (tai ainakin aloittaessaan videoiden tekemisen) kuvan niin, että näkyy vain nenästä alaspäin. Joten mielestäni sinunkaan ei tarvitse kasvojasi näyttää.
Lahja pojille täällä... Gal ja ASMR
Onkos antaa suosituksia tuollaisista tissien pullistelija naisista...?
Olen inhonnut kaikkia asmr-videoita, joita olen koskaan kokeillut, mutta mietin, että voisinkohan kuitenkin tehdä niitä. :D Haluaisin tehdä youtube-videoita, mutta minäkään en halua, että minut tunnistettaisiin. Olen miettinyt, että ehkä jos laittaisin hijabin ja vahvan meikin, ei kukaan tunnistaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida toimia suomeksi
Ei siinä ensinnäkään tarvitse puhua. Ja totta kai se toimii suomeksi ja millä kielellä tahansa.
Mä en itse välitä niistä videoista juurikaan ja olen ajatellut, että voisin tehdä ASMR-audiota. Taidan kuitenkin olla liian laiska.
Ei kannata välittää miten muut ajattelee.
Hommaat tällasen mikrofonin http://asmr.fi/asmr-mikrofoni/
ja jonkun webbikameran ja alat kuiskuttelemaan
Mä olen päättänyt aloittaa kanavani tänä vuonna! Tuleeko ap mukaan?
Mitä se haittaa jos joku tunnistaakin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa jos joku tunnistaakin?
Meitä kaikkia ei julkisuus kiinnosta. Eikä av-palstalle ruodittavaksi joutuminen..
Yhdessä suomalaisessa asmr-videossa oli ihana idea, eli pimeällä taustalla pelkkä kynttilänvalo. Se oli muutenkin sellainen nukahtamis-video, jossa pimeä tausta oli itseasiassa tosi hyvä. Ja kynttilän lepattavan liekin katsominen oli yllättävän rentouttavaa yhdistettynä asmr-triggerehin. Mun mielestä hyvä mikrofoni ja rauhallinen ääni on ASMR:ssä paljon tärkeämpää kuin se näkyykö kasvot. JA hyvällä mikrofonilla en tarkoita mitään satojen eurojen arvoista, vaan riittää joku vähän kännykän mikkiä parempi.
Ai niin, yksi vaihtoehto on kuvata myös pimeässä, niin ettei sinua tunnista kunnolla. Ala ihmeessä tekemään ASMR-videoita suomeksi! Mä puhun englantia esim. mieheni kanssa, mutta kyllä omalla tunnekielellä eli suomella on paras katsoa/kuunella ASMR videoita.