Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsilta ja Norjalta huonot Euroviisu-kappaleet

Vierailija
11.03.2018 |

Jos Ruotsi ei olisi Ruotsi, ei tuolla kappaleella pääsisi finaaliin.

Kommentit (587)

Vierailija
421/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkät biisit kuulemalla ei osaa kovin järjestykseen näitä laittaa, mutta todettava on, että hyvin suunniteltu esitys ja kameratyö ja säteilevä esiintyjä tekee paljon monen muun maan kuin Suomen eduksi. Millon saadaan Suomessa taas valloittava karismaattinen nuori edustajaksi, kuten Robin?

Robin olis kyllä niin ihana 😍 Karismaattinen, positiivinen, englanninkielentaitoinen ja ennen kaikkea hyvä laulamaan (äänessä soul-/rnb-sävyjä). Myös rock-henkisemmät kappaleet sopii hänelle. Ja tietysti balladit. Osaa soittaa pianoakin.

No osaa kai ihan laulaa, mutta suurin syy valita hänet olisi luontainen karisma ja esiintymiskyky ja ulkonäkökin ehkä. Toki hänenkin kohdalla homma saattaisi kaatua biisiin, ääniongelmiin, tai esityksen suunnittelun epäonnistumiseen.

Vierailija
422/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on just semmosia pessimistisiä. Ei me missään ikinä onnistuta. Pessimisti ei pety.

Pessimisti on valloillaan jälleen, huomaa tässä palstalla. NOLOT 😂😂😂🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu mikä asenne jengillä taas! Missään muussa maassa ei varmaan ole näin p*skaa asennetta ja suhtautumista omaan esiintyjään. Pärjäsi tai ei, ihan sama? Vähän iloisemmalta asenteella voisitte olla messissä tässä viisutunnelmassa! Ihan kauhea asenne teillä.

Vierailija
424/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsänolosia biisejä oli musta ainakin just ennen Saaraa ja Saaran jälkeen tossa eka semissä. Jos esitys on ennemmin eilisen suuntainen kuin edeltävän viikkoisen niin kyllä uskoisin finaalipaikan tulevan

Vierailija
425/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Suomella on parempi biisi kuin Kyproksella. Juuri kuuntelin Kyproksen biisin kun siitä täällä puhuttiin, eikä se biisi ollut edes hyvä.

Vierailija
426/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Suomi on aina eri semifinaalissa ku Ruotsi ja Norja? 😂

Vierailija
427/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monentena Saara esiintyy 1. Semifinaalissa? Onko tietoa?

Vierailija
428/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei v*ttu mikä asenne jengillä taas! Missään muussa maassa ei varmaan ole näin p*skaa asennetta ja suhtautumista omaan esiintyjään. Pärjäsi tai ei, ihan sama? Vähän iloisemmalta asenteella voisitte olla messissä tässä viisutunnelmassa! Ihan kauhea asenne teillä.

Plääh. Taitaa olla faktaa, johon ei positiiviset asenteet vaikuta.

Vierailija
429/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Suomella on parempi biisi kuin Kyproksella. Juuri kuuntelin Kyproksen biisin kun siitä täällä puhuttiin, eikä se biisi ollut edes hyvä.

Sillä ei ole merkitystä, vain mailla, jotka äänestää. Kyproksen kavereita semi1

Vierailija
430/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen faktoista täällä puhutaan? Ei voida puhua mistään faktoista ennen tulosten näkemistä.

Vierailija
431/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun asenteessa ei kehuttavaa ole. Olet varmasti muutenkin elämässä aina pessimistinen. 🤦👍

Vierailija
432/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.musixmatch.com/album/Eleni-Foureira/Eleni-Foureira Kyproksen "tyylikäs" laulaja. Menee kyllä jo ihan uskomattomaksi tämä Saaran vähättely 🤣

Hoikka vyötärö kestää alusasut.

Mutta naama ei kestä pakkelia.

Hyvä vartalo ja muuvit korjaa senkin. Kypros on paha paha Saaralle. Kypros ja sen naapurit kiusii.

Vierailija
433/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole merkitystä, vain mailla, jotka äänestää. Kyproksen kavereita semi1

Naapureita äänestetään, jos mikään ei erotu muuten edukseen.

Vierailija
434/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on vedonlyönneissä top10, joten uskon finaalipaikan aukeavan. Aikoinaan Krista pääsi Marry Me- biisillä finaaliin.

Viime vuoden Blackbird oli mielestäni ihan kamala biisi viisuihin, en ymmärrä miksi se valittiin.

Vierailija
435/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun asenteessa ei kehuttavaa ole. Olet varmasti muutenkin elämässä aina pessimistinen. 🤦👍

Sinun asenne ja palstakäytös niin hyvää ja positiivista. Haukkua kaikki ne, jotka eri mieltä. Kypros parempi, kuin Suomi. PISTE .

Vierailija
436/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon ja toivon Suomen menestystä. Mä en ole edes perehtynyt Saara Aaltoon ja mulle on ihan sama mikä ihminen se ikinä onkaan, mutta se edustaa SUOMEA. Mun kotimaata. Mulle on ihan sama kuka on edustamassa niin tottakai mä toivon menestystä oman maani edustajalle! Hyvä Suomi! Toivottavasti tulee hyvä sijoitus.

Suosittelen muillekin iloista asennetta. Kävi miten kävi, niin voi kannustaa iloisesti ja olla hyvällä mielellä mukana, eikä elää negatiivisuuden sumussa.

Vierailija
437/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun asenne ja palstakäytös niin hyvää ja positiivista. Haukkua kaikki ne, jotka eri mieltä. Kypros parempi, kuin Suomi. PISTE .

Kypros on parempi SINUN mielestäsi. Sinä et ole kaikki. Et kai niin kuvitellut? 🤦

Suomi on vedonlyöntitilastoissa, Kypros ei.

Vierailija
438/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole Saara Aaltoa valinnut euroviisuihin. Minulla on oikeus fanittaa Kyprosta. 12 pistettä Suomelta.

Vierailija
439/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kypros on parempi SINUN mielestäsi. Sinä et ole kaikki. Et kai niin kuvitellut? 🤦

Suomi on vedonlyöntitilastoissa, Kypros ei.

Niin oli Norma. J myös. Ei päässyt finaaliin.

Vierailija
440/587 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole Saara Aaltoa valinnut euroviisuihin. Minulla on oikeus fanittaa Kyprosta. 12 pistettä Suomelta.

Niin, sinä olisit halunnut viisuihin mieluummin Pertti Kurikan nimipäivät 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi