Ruotsilta ja Norjalta huonot Euroviisu-kappaleet
Jos Ruotsi ei olisi Ruotsi, ei tuolla kappaleella pääsisi finaaliin.
Kommentit (587)
Suomalaiset on just semmosia pessimistisiä. Ei me missään ikinä onnistuta. Pessimisti ei pety.
Pessimisti on valloillaan jälleen, huomaa tässä palstalla. NOLOT 😂😂😂🙈
Ei v*ttu mikä asenne jengillä taas! Missään muussa maassa ei varmaan ole näin p*skaa asennetta ja suhtautumista omaan esiintyjään. Pärjäsi tai ei, ihan sama? Vähän iloisemmalta asenteella voisitte olla messissä tässä viisutunnelmassa! Ihan kauhea asenne teillä.
Aika tylsänolosia biisejä oli musta ainakin just ennen Saaraa ja Saaran jälkeen tossa eka semissä. Jos esitys on ennemmin eilisen suuntainen kuin edeltävän viikkoisen niin kyllä uskoisin finaalipaikan tulevan
Mun mielestä Suomella on parempi biisi kuin Kyproksella. Juuri kuuntelin Kyproksen biisin kun siitä täällä puhuttiin, eikä se biisi ollut edes hyvä.
Miks Suomi on aina eri semifinaalissa ku Ruotsi ja Norja? 😂
Monentena Saara esiintyy 1. Semifinaalissa? Onko tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei v*ttu mikä asenne jengillä taas! Missään muussa maassa ei varmaan ole näin p*skaa asennetta ja suhtautumista omaan esiintyjään. Pärjäsi tai ei, ihan sama? Vähän iloisemmalta asenteella voisitte olla messissä tässä viisutunnelmassa! Ihan kauhea asenne teillä.
Plääh. Taitaa olla faktaa, johon ei positiiviset asenteet vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Suomella on parempi biisi kuin Kyproksella. Juuri kuuntelin Kyproksen biisin kun siitä täällä puhuttiin, eikä se biisi ollut edes hyvä.
Sillä ei ole merkitystä, vain mailla, jotka äänestää. Kyproksen kavereita semi1
Mistä ihmeen faktoista täällä puhutaan? Ei voida puhua mistään faktoista ennen tulosten näkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun asenteessa ei kehuttavaa ole. Olet varmasti muutenkin elämässä aina pessimistinen. 🤦👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.musixmatch.com/album/Eleni-Foureira/Eleni-Foureira Kyproksen "tyylikäs" laulaja. Menee kyllä jo ihan uskomattomaksi tämä Saaran vähättely 🤣
Hoikka vyötärö kestää alusasut.
Mutta naama ei kestä pakkelia.
Hyvä vartalo ja muuvit korjaa senkin. Kypros on paha paha Saaralle. Kypros ja sen naapurit kiusii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä, vain mailla, jotka äänestää. Kyproksen kavereita semi1
Naapureita äänestetään, jos mikään ei erotu muuten edukseen.
Saara on vedonlyönneissä top10, joten uskon finaalipaikan aukeavan. Aikoinaan Krista pääsi Marry Me- biisillä finaaliin.
Viime vuoden Blackbird oli mielestäni ihan kamala biisi viisuihin, en ymmärrä miksi se valittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sun asenteessa ei kehuttavaa ole. Olet varmasti muutenkin elämässä aina pessimistinen. 🤦👍
Sinun asenne ja palstakäytös niin hyvää ja positiivista. Haukkua kaikki ne, jotka eri mieltä. Kypros parempi, kuin Suomi. PISTE .
Itse uskon ja toivon Suomen menestystä. Mä en ole edes perehtynyt Saara Aaltoon ja mulle on ihan sama mikä ihminen se ikinä onkaan, mutta se edustaa SUOMEA. Mun kotimaata. Mulle on ihan sama kuka on edustamassa niin tottakai mä toivon menestystä oman maani edustajalle! Hyvä Suomi! Toivottavasti tulee hyvä sijoitus.
Suosittelen muillekin iloista asennetta. Kävi miten kävi, niin voi kannustaa iloisesti ja olla hyvällä mielellä mukana, eikä elää negatiivisuuden sumussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun asenne ja palstakäytös niin hyvää ja positiivista. Haukkua kaikki ne, jotka eri mieltä. Kypros parempi, kuin Suomi. PISTE .
Kypros on parempi SINUN mielestäsi. Sinä et ole kaikki. Et kai niin kuvitellut? 🤦
Suomi on vedonlyöntitilastoissa, Kypros ei.
Minä en ole Saara Aaltoa valinnut euroviisuihin. Minulla on oikeus fanittaa Kyprosta. 12 pistettä Suomelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypros on parempi SINUN mielestäsi. Sinä et ole kaikki. Et kai niin kuvitellut? 🤦
Suomi on vedonlyöntitilastoissa, Kypros ei.
Niin oli Norma. J myös. Ei päässyt finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Saara Aaltoa valinnut euroviisuihin. Minulla on oikeus fanittaa Kyprosta. 12 pistettä Suomelta.
Niin, sinä olisit halunnut viisuihin mieluummin Pertti Kurikan nimipäivät 😂😂
No osaa kai ihan laulaa, mutta suurin syy valita hänet olisi luontainen karisma ja esiintymiskyky ja ulkonäkökin ehkä. Toki hänenkin kohdalla homma saattaisi kaatua biisiin, ääniongelmiin, tai esityksen suunnittelun epäonnistumiseen.