Listaa OIKEIDEN ihastustesi yhteiset piirteet (vaatimuslista käytännössä)
Teini-ihastukset pois lukien.
Täällä:
-mies
-akateeminen
-yli 180 cm
-kiinnostunut tieteestä
-herkkä muttei neitimäinen luonne
-intohimoinen ainakin jonkin asian suhteen
"Vaatimuksia" joita kaikki eivät ole täyttäneet: varakkuus, hieno ura, tervepäisyys (masennusta ainakin ollut)
Kommentit (34)
Ensimmäinen nuoruudestani suhde, joka kesti kauan oli komeus, kiltteys ja pituus
Toinen oli lihaksikkuus, söpöys
Kolmas oli hauskuus ja seksi
Neljäs lihaksikkuus, komeus, äijämäisyys
Kaikki nuo neljä ensimmäistä duunareita
Viides ja toivon mukaan nyt loppuelämäni on taivaalliset suudelmat, läheisyys, keskustelutaito, ääni...
En vaadi mieheltä mitään erityistä, jotkut vain iskee. Kaikki miehet, joita elämässäni ovat olleet ovat opettaneet jotain ja olleet sopivia siinä vaiheessa elämää
En kyllä nyt suorilteen keksi mitään yhteistä, mitä edes jokaisella kolmella vakavammalla seurustelukumppanillani olisi ollut :D saati sitten kaikki ihastukset..
Jos väkisin väännän jotain niistä kolmesta niin:
-kukaan ei ole ollut sovinisti tai rasisti
-kaikilla on ajokortti mutta kellään ei autoa :D
-kukaan ei ollut neitsyt
-kaikki oli yli 170cm
-kukaan ei ollut merkittävästi ylipainoinen
-kukaan ei ollut täysin rehellinen ja kaikki tehny jotain paskaa seläntakana
-kukaan ei ollut absolutisti tai vegaani
No...
Hyvät hampaat :D
Lempeät silmät
Älykkyys
Huumori
Peruskoulu jäänyt kesken, mutta selvästi kaikkia muita älykkäämpi. Ei päde todistuksilla tai ulkonäöllä, mutta on vartaloltaan täydellinen. Eli sopusuhtainen. Ei liian lihaksikas eikä liian läski, mutta kuitenkin hyvin ketterä kuten Peter Pan.
Ei silti muistuta yhtään Peter Pania. Vaan hänellä on mustat hiukset. Ei mielellään käy parturissa eikä kampaa hiuksiaan. Tekee mielellään kuperkeikan koska tahansa ja pieraisee äänekkäästi samalla kun ponnahtaa ilmaan ja vaihtaa samalla lampun.
Hymyilee paljon ja on poissa tolaltaan. On tavoittamattomissa, mutta kuitenkin hymyilee ymmärtäväisesti ja on lähellä läsnä. Ei koskaan katoa näkyvistä silti pitää kiireessä.
Hän on Salomon Madelaine!
Olen joskus ennenkin ajatellut asiaa ja ihastukseni ovat olleet minua päätä pidempiä, autoharrastajia, armeijassa ovat olleet pidempään kuin pakollinen minimi, käteviä käsistään, erähenkisiä, perinteisen miehen oloisia, mutta eivät lähelläkään mitään sovinistia ja tykkäävät pohtia asioita monelta kantilta.
Ehkä yksi ominaisuus näistä joiltain puuttui, mutta hämmästyttävän samanoloisia ovat olleet kaikki viisi.
Teinistä asti olen tuntenut vetoa poikiin ja miehiin, joilla on tummat hiukset ja siniset tai vihreät silmät, he ovat musikaalisia ja soittavat rumpuja tai kitaraa, heillä on säännölliset kasvonpiirteet, hyvä huumori ja he ovat älykkäitä. Nämä jutut ovat aina kiehtoneet minua, ja kumppanini ovat aina olleet tällaisia.
Mun miehet ja ihastukset on aina olleet pitkiä ja hoikkia. Muuta yhteistä ei ole.
Jokainen on ollut älykäs ja sinut itsensä kanssa, mikä tarkoittaa ettei heidän miehisyyttään syö mikään (toiset saa olla mitä on, eikä se ole uhka näille ihmisille).
Olen ihastunut hyvin erilaisiin ihmisiin, eri kokoisiin, muotoisiin, värisiin, eri ammateista, rikkaisiin, köyhiin, lihaksikkaisiin, ylipainoisiin, pössyttelijöihin...
Yhteinen piirre on jokin karisma, eleet, ilmeet, kohteliaisuus..
Kaksi yhdistävää tekijää. Ensimmäisellä ja nykyisellä miehilläni on molemmilla samat nimet, paitsi sukunimi, tosin molemmilla sukunimi päättyy -nen kirjaimiin.
Nainen:
~160-175cm
-Fiksu/nokkela
-Huumorintajuinen niin, että ei ole tosikko ja liian vakava kaikesta
-Hyvä itsehillintä, eli ei hermostu joka asiasta vaan osaa ottaa asiat huumorilla ja selvittää ongelmat loogisesti
-Ei halua riidellä tunteiden vallassa, vaan selvittää asiaa rakentavasti keskustellen
-utelias, eli on kiinnostunut asioista(mistä nyt sitten onkaan kiinnostunut, esim tiede/maailmanmeno/teknologia tms) ja haluaa selvittää miten asiat toimii eikä vaan pällistellä jos ei jotain osaa tai ymmärrä
-pitää itsestään huolta, eli on aina harrastanut liikuntaa ja syönyt perusterveellisesti
-ei polta, ei käy baareissa eikä halua juoda humalahakuisesti
-sporttinen ulkonäkö, sopusuhtainen ja mielellään siro
-empaattinen ja hellä
-ei ole somen orja, eli ei kuvaa pärstäänsä jatkuvasti tai notku Facebookissa ym.
Noh, aika harva nainen täyttää edes puolia noista tai sitten olen vaan törmännyt vääränlaisiin naisiin, eivät ole edes kovin ihmeellisiä vaatimuksia ja täytän itsekin nuo kriteerini paitsi toki olen pitkä jne. joten ei ole liikaa minusta vaadittu.
Useimmiten ihastukset on olleet somia, normaalin hoikkia ja terveen näköisiä naisia, mutta luonteeltaan on useat olleet aika kusipäitä.
Ei minua haittaisi esim jos on käynyt amiksen jne, kunhan on kiinnostunut maailmasta ja sen ilmiöistä ja oppinut vaikka lukemalla asioista huvikseen. Koulutus ei aina kerro ihmisen älykkyydestä tai viisaudesta, yliopistollakin on paljon sakkia joilta puuttuu maalaisjärki ja yleistiedon soveltamiskyky, jonka korvaa kova ulkoaopettelu.
Ei ainakaan mun kaikilla ihastuksilla ole yhteisiä piirteitä keskenään.
Mut sellasia samoja piirteitä löytyy, mitä useammalla ihastuksellani on ollut:
huumorintaju, ystävällisyys, toisten huomioon ottaminen, älykkyys, sopusuhtainen tai hoikka vartalo, minusta pidempi, miellyttävät kasvot, ruskeat hiukset, pervo luonne, seksihalut
- iso toimelias mies, ei laiha
- elämästä ja sen ilmiöistä kiinnostunut utelias city-ihminen
- ystävällinen ja kohtelias, hyvät käytöstavat