Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten murran narsistin?

Vierailija
10.03.2018 |

Kyseessä vanha, surkea alkoholisoitunut eukko, joten kostotoimenpiteitä ei tarvitse pelätä. Mustamaalata voi tietysti mutta ketään sellainen jolla on merkitystä ei ole kuulemassa juopon horinoita.
Kyseessä oma äitini, ja kyllä, olen täynnä kaunaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkalla ja ylimielisyydellä.

Vierailija
2/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Eiköhän se kuole juoppouteen joten odottele sitä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai narsistia voi murtaa. Murtaminen vaatisi jotain vastakaikua, ja narsistit vähät välittää toisten sanomisista.

Vierailija
4/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat murtaa hänet? Anna asian olla ja emt "hanki rauha itsesi kanssa".

Vierailija
5/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millälailla hän ei ole alkkiksena jo murrettu, ts. mikä on hänen vahvuutensa, joka pitäisi murtaa?

t.kristallikissa

Vierailija
6/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnä sormet kurkkuun ja lutsuta

Vierailija
7/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistia ei voi voittaa, siinäpä se ongelma onkin. Voit vain hävitä yrittäessäsi. Ainoa miten voit kostaa, on olla täysin kadonnut hänelle, jotta hän ei voi millään tavalla enää koskettaa sua.

Vierailija
8/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistia ei voi voittaa, siinäpä se ongelma onkin. Voit vain hävitä yrittäessäsi. Ainoa miten voit kostaa, on olla täysin kadonnut hänelle, jotta hän ei voi millään tavalla enää koskettaa sua.

Tämä!

Vierailija
9/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä tai huomioi mitenkään. Yksinäisyys murtaa narsistin.

Vierailija
10/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan ja aikuistu.

Vierailija
11/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Narsisti elää siitä, että saa muut hyppäämään hänen tahtonsa mukaan. Kun näin ei tee, murtaa narsistin.

Vierailija
12/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa teidät olettamaan, että tällaiset narsistit jäisivät yhden hylätessä jotenkin yksin itkemään? Tietysti yksittäinen alkkis saattaa olla yksin, mutta noin yleensä? Onpa tosi kauhea rangaistus, kun henkilöä satuttanut narsisti vain eliminoi tämän elämästään huomatessaan, ettei tämäkään pidä yhteyttä. Henkilö sen sijaan voi olla miten hajalla tahansa.

t.kristallikissa

Vierailija
13/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille viinaa ja naura.

Vierailija
14/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä vanha, surkea alkoholisoitunut eukko, joten kostotoimenpiteitä ei tarvitse pelätä. Mustamaalata voi tietysti mutta ketään sellainen jolla on merkitystä ei ole kuulemassa juopon horinoita.

Mieti nyt vähän mitä puhelet. Kaikilla on vaan yksi äiti.

Älä nyt ala mitään hulluilemaan tai pahottamaan toisen mieltä, varsinkin kun kyseessä on äitisi.

Jos hänen seura ei kiinnosta niin pysy kaukana.

Vierailija
15/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa teidät olettamaan, että tällaiset narsistit jäisivät yhden hylätessä jotenkin yksin itkemään? Tietysti yksittäinen alkkis saattaa olla yksin, mutta noin yleensä? Onpa tosi kauhea rangaistus, kun henkilöä satuttanut narsisti vain eliminoi tämän elämästään huomatessaan, ettei tämäkään pidä yhteyttä. Henkilö sen sijaan voi olla miten hajalla tahansa.

t.kristallikissa

Jos todella on alkkis niin kunhan on viinaa niin muulla ei ole niin väliä. Viina on alkkiksen paras ja ainoa ystävä.

Vierailija
16/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Tiedän, koska narskulle on kiusallista selitellä ympäriinsä miksei ainoa aikuinen lapsi ole missään tekemisissä. Se herättää huomiota sukulaisissa ja tuttavissa. Liäsksi herättää kysymyksen: miksi?

Vierailija
17/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli sama ongelma ja ratkaisin tilanteen katkaisemalla välit. Tästä on 20 vuotta ja ensimmäiset vuodet oli aktiivista häirintää, mutta sitten tasoittui sellaiseen, että yrittää soittaa muutaman kerran vuodessa umpikännissä ja kun en vastaa, lähettää kymmeniä, syyllistäviä ja omaa osuuttaan vähätteleviä tekstiviestejä siihen oheen. En vastaile ollenkaan.

Eikä tartte alapeukuttaa. Voin kertoa teille että tuo ihminen on tehnyt sellaisia asioita, joiden ansiosta olen käynyt vuosien terapiat ja sisäiset taistelut masennusta ja heikkoa itsetuntoa vastaan. Minulla on oikeus katkaista välit sellaiseen ihmisen.

Vierailija
18/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut parhaita sängyssä. Osaavat ottaa.

N22

Vierailija
19/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli sama ongelma ja ratkaisin tilanteen katkaisemalla välit. Tästä on 20 vuotta ja ensimmäiset vuodet oli aktiivista häirintää, mutta sitten tasoittui sellaiseen, että yrittää soittaa muutaman kerran vuodessa umpikännissä ja kun en vastaa, lähettää kymmeniä, syyllistäviä ja omaa osuuttaan vähätteleviä tekstiviestejä siihen oheen. En vastaile ollenkaan.

Eikä tartte alapeukuttaa. Voin kertoa teille että tuo ihminen on tehnyt sellaisia asioita, joiden ansiosta olen käynyt vuosien terapiat ja sisäiset taistelut masennusta ja heikkoa itsetuntoa vastaan. Minulla on oikeus katkaista välit sellaiseen ihmisen.

Oletpas lapsellinen. Ei sinun oman elämän saamattomuus johdu muista. On aina helppoa olla jonkun muun uhri. Kaikkein kiimaisinta on tietty olla "narsistin" uhri, koska sitten ei ole mitään omavastuuta enää.

Vierailija
20/36 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas lapsellinen. Ei sinun oman elämän saamattomuus johdu muista. On aina helppoa olla jonkun muun uhri. Kaikkein kiimaisinta on tietty olla "narsistin" uhri, koska sitten ei ole mitään omavastuuta enää.

Sinä se lapsellinen olet kun jaksat trollata jollakin vauvapalstalla.