Minulla on ihan poikkeuksellisen kaunis tytär
Esiteini, pieni nainen, mutta jo nyt kuin malli. En kehtaa sanoa tätä kellekään, mutta välillä toivon että hän olisi tavallisempi niin saisi elää normaalin elämän, jossa kukaan ei yritä käyttää hyväkseen vain kauniin ulkomuodon takia. Saisi olla rauhassa kaiken maailman lurjuksilta.
Kommentit (18)
Minulla kolme kuvankaunista tytärtä <3
Hyvällä kasvatuksella mimmi osaa suhtautua asioihin ajallaan oikein. Tietää mikä on tärkeää.
Jotkut ihmiset ovat kauniimmillaan teini-iässä. Jotkut vasta yli 20 vuotiaina. Siitä se rupsahtaminen alkaa. Sääli tyttärellesi.
Sanotaan että millainen äiti, sellainen tytär. Ap itsekin taitaa olla poikkeuksellisen kaunis. Kauniin naisen elämä ei todellakaan ole niin helppoa kuin luullaan! Esim. työelämä voi olla tosi julmaa, jos eksyy vahingossa vääränlaiseen työyhteisöön. Kauneus herättää kateutta :(
Vierailija kirjoitti:
Esiteini, pieni nainen, mutta jo nyt kuin malli. En kehtaa sanoa tätä kellekään, mutta välillä toivon että hän olisi tavallisempi niin saisi elää normaalin elämän, jossa kukaan ei yritä käyttää hyväkseen vain kauniin ulkomuodon takia. Saisi olla rauhassa kaiken maailman lurjuksilta.
pyri kannustamaan tyttöä koulunkäynnissä, fiksua ei niin vaan vedätetä
Kiusallista, että äiti kirjoittaa asiasta vauvapalstalle. Mutta mikäli hän on oikeasti kuin malli ja myös älykäs, huoli on todellinen. Sellainen pitää osata kantaa. Se tuo suunnattomasti mahdollisuuksia, mutta sen takia myös suunnattomasti valintoja ja vaaratilanteitakin. Ehdottomasti tulee vaikuttamaan elämään. Mutta mehän emme tiedä, minkä näköinen lapsi oikeasti on tai millainen hänestä tulee. Tyhmällähän ei tee mitään, eikä edellämainittu päde sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että millainen äiti, sellainen tytär. Ap itsekin taitaa olla poikkeuksellisen kaunis. Kauniin naisen elämä ei todellakaan ole niin helppoa kuin luullaan! Esim. työelämä voi olla tosi julmaa, jos eksyy vahingossa vääränlaiseen työyhteisöön. Kauneus herättää kateutta :(
Luuleeko joku, että kauniin naisen elämä on helppoa? Kauneus vaatii kantajaltaan todella paljon. Se herättää aina kaikenlaisia reaktioita ihmisissä. Saa olla töissä koko ajan, ja vain siksi että on kaunis.
Mä tiedän ton tunteen ja sen kun yrittää kasvattaa siitä kaunottaresta fiksun aikuisen. Monet itkut itkettiin mutta hyvin selvittiin.
Just noin mäkin aina ajattelen kun näen kenet tahansa poikkeuksellisen kauniin nuoren naisen. Sääli ja huoli herää. Siitä ei ole helppoa kasvaa turvallisesti yli. Toivottavasti selviävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyri kannustamaan tyttöä koulunkäynnissä, fiksua ei niin vaan vedätetä
Ei koulussa opi niitä taitoja jolla hyväksikäyttäjät vältetään ja joilla omasta arvosta ja rajoista pidetään kiinni.
Oma tyttäreni on myös aina ollut kaunis, (toisin kuin minä eli äitinsä, joka olen korkeintaan sievä, joskus laittautuneena) ja saa joka puolelta ihailua osakseen, matkoilla joskus kiusaksi asti. Onneksi on sellainen kultainen ja vaatimaton luonne, joka arvostaa kanssaihmisissä ja itsessään ennen kaikkea hyviä ja kauniita luonteenpiirteitä, eikä ole koskaan ylpistynyt ulkonäöstään eikä tietoisesti käyttänyt sitä hyväkseen. Suosittu on ystäviensä keskuudessa, mutta uskoisin että luonne ratkaisee, pelkkä ulkonäkö ei riittäisi, jos ei olisi myös niin valoisa ja empaattinen luonne.
Meillä onneksi söpöt tytöt, jotka ei liikaa poikkea massasta. Olen tästä oikeasti iloinen.
Monesti teini-iässä kaunis tyttö muuttuu parikymppisenä vähemmän kauniiksi. Yläasteen hoteimmat misut paisuivat 10 vuodessa melkoisesti!
Minulla ja miehelläni on erittäin kauniita tyttäriä ja komeita poikia. Mieheni ei ole komea ja minäkään en ole kovin ihmeellinen ulkonäön suhteen. Onneksi lapsemme ovat perineet kaikki parhaimmat piirteemme sekä ulkonäön että luonteidemme suhteen.
Ihana :)