Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on erikoiskykysi ?

Vierailija
10.03.2018 |

Minulla on kyky ohjata sielut viimeiselle matkalle ja valoon.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän kaivaminen?

Vierailija
2/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla ja lisäksi myös varpu- ja heiluritaito, ja energiahoitotaito. Kaikki nää on ”kaappiharrastuksia”, päivätyö on kemiantekniikan DI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurien ruokamäärien syöminen kerralla

Vierailija
4/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin ap:lla ja lisäksi myös varpu- ja heiluritaito, ja energiahoitotaito. Kaikki nää on ”kaappiharrastuksia”, päivätyö on kemiantekniikan DI.

Heiluria kiinnostaisi opetella, missä päin asut ?

t.ap

Vierailija
5/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajaa autoa jouhevammin kuin suuri osa ihmisistä. Oikeasti.

Vierailija
6/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tyydyttäminen.

Vierailija
7/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Asun pohjoisessa keskisuomessa. Opit heilurin itsekin jos omaat esiteerisia kykyjä. Heilurilla on kaksi ilmentymää, se joko heiluu edestaas tai pyörii. Kysy ensin testikysymys, esim ”olenko hevonen”? Katso heiluuko vai pyöriikö. Sitten kysy ”olenko ihminen”? Ja katso heiluuko vai pyöriikö. Nyt tiedät kumpi on ei ja kumpi kyllä. Itselläni kyllä on pyöriminen ja ei on heiluminen.

Alkuun liike on pieni mutta vahvistuu kun ote tottuu. Voit myös käskeä heilutia, esim ”näytä selvemmin”, ”heilu kovempaa”. Ja pyydä aina varmistus vielä eli oliko saamani vastaus varmasti oikein? (Kyllä/ei).

Heiluriksi käy vaikka joku paino ketjussa mtta 5e hintaan saat ebaysta upeita kiviheilureita joissa ketjun päässä esim onyksi.

Varputaito opetellaan sitten erilailla, Tiina Lindholmin varputaito - kirjssa hyvät ohjeet.

T. Se kaappiesoteerikko

Vierailija
8/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Asun pohjoisessa keskisuomessa. Opit heilurin itsekin jos omaat esiteerisia kykyjä. Heilurilla on kaksi ilmentymää, se joko heiluu edestaas tai pyörii. Kysy ensin testikysymys, esim ”olenko hevonen”? Katso heiluuko vai pyöriikö. Sitten kysy ”olenko ihminen”? Ja katso heiluuko vai pyöriikö. Nyt tiedät kumpi on ei ja kumpi kyllä. Itselläni kyllä on pyöriminen ja ei on heiluminen.

Alkuun liike on pieni mutta vahvistuu kun ote tottuu. Voit myös käskeä heilutia, esim ”näytä selvemmin”, ”heilu kovempaa”. Ja pyydä aina varmistus vielä eli oliko saamani vastaus varmasti oikein? (Kyllä/ei).

Heiluriksi käy vaikka joku paino ketjussa mtta 5e hintaan saat ebaysta upeita kiviheilureita joissa ketjun päässä esim onyksi.

Varputaito opetellaan sitten erilailla, Tiina Lindholmin varputaito - kirjssa hyvät ohjeet.

T. Se kaappiesoteerikko

Laitas viestiä jos viitsit antti.koven gmail osoitteeseen jos ehdit. Resonoi sen verran kovaa tuo ensimmäinen viestisi. 

Vierailija
9/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

T. Se kaappiesoteerikko

Meillä on suvussa näkijänlahjoja ja olen nähnyt "taikavarvun" toiminnassa mikä oli aika veret seisauttavaa.

Laitoin siis tuon s-postiosoitteenkin.

.ap

Vierailija
10/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.ap

T. Se kaappiesoteerikko

Meillä on suvussa näkijänlahjoja ja olen nähnyt "taikavarvun" toiminnassa mikä oli aika veret seisauttavaa.

Laitoin siis tuon s-postiosoitteenkin.

.ap

Jos tuo kiinnostaa niin Luonnonvoimat yhdistys on oikea paikka. Tuttavani tekee tuossa yhdistyksessä varpukuntoutusta ja korjaa energiakenttiä ym, noilla on isommilla paikkakunnilla toimintaa, nettisivutkin löytyy.

Vierailija
11/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni noin puolet Suomen väestöstä osaa. Olethan mies?

Vierailija
12/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu, että käteni ovat parantavat tms. En tiedä, en ole ikinä alkanut testaamaan ja tutkimaan asiaa. Sen kyllä olen huomannut, että monet reagoivat kosketukseeni erittäin voimallisesti.

Muutamalle ystävälle olen ns tahattomasti osannut ennustaa, se on jälkeenpäin ollut aika ihmeellistä.

Lapseni sanovat mun olevan noita :)

Vierailija
13/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen herkkä aistimaan ihmisten raskauksia. Olen tiennyt tuttavien raskauksista ennen kuin ne ovat julkista tietoa.

Kerran olen kokeillut energiahoitoa, siellä hoitaja näki ympärilläni valtavasti lapsia. Kerran kävin ulkomailla tietäjän luona, hänkin puhui mulle suuresta määrästä lapsia.

Olen kuitenkin lapseton. Ihan fysiologisista syistä en tule koskaan saamaan lapsia.

Vierailija
14/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan silittäminen. Kavereiden kissat tulevat aina pyytämään silittämistä minulta, myös arat kissat jotka pelkäävät muita vieraita.

Vierailija
15/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan lukea ihmisiä, eli näen onko ikävä vai mukava tyyppi. Harmi kyllä se kuulemma näkyy päälle päin. Kai liian tutkiva katse, joka hermostuttaa useimpia.

Vierailija
16/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurien ruokamäärien syöminen kerralla

Minäkin syön ja pa5kannan - ja samanaikaisesti...!

Vierailija
17/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen nännit paidan läpi.

Vierailija
18/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on parempi ajotaito, kuin 97%:lla. Sen havaitsee siitä, tuntuuko ajaminen hyvin helpolle joka tilanteessa ja kuinka nopeasti pystyy päätöksentekoon. Jos tuntuu helpolle, silloin myös on taitava. Jos tuntee arkailua, on heikko ajuri.

Vierailija
19/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on parempi ajotaito, kuin 97%:lla. Sen havaitsee siitä, tuntuuko ajaminen hyvin helpolle joka tilanteessa ja kuinka nopeasti pystyy päätöksentekoon. Jos tuntuu helpolle, silloin myös on taitava. Jos tuntee arkailua, on heikko ajuri.

Eli erikoiskykysi on ajaa kaasu pohjassa.

Vierailija
20/65 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni noin puolet Suomen väestöstä osaa. Olethan mies?

Olen nainen ja puhuin jouhevuudesta.