Miksi kielitaitoiset ei seuraa muiden maiden foorumeja??
Kommentit (14)
Oon seurannut. Mut tää on viihdyttävin foorumi. :D
Itse luen useinkin ulkomaalaisia foorumeita ja pakko on sanoa, että mitä tulee sosiaalitukiin liittyviin asioihin niin ei tosiaankaan ole samoja ongelmia. Johtunee varmaan siitä, että muualla maailmassa se on normaalia, että ellet tee töitä niin et myöskään syö.
Niin mä enimmäkseen seuraankin. Oon kuitenkin suomalainen ja asun Suomessa, joten siitä syystä seuraan (ainoana) tätäkin foorumia.
Vierailija kirjoitti:
Niin mä enimmäkseen seuraankin. Oon kuitenkin suomalainen ja asun Suomessa, joten siitä syystä seuraan (ainoana) tätäkin foorumia.
Ainoana suomalaisena foorumina siis piti sanomani.
Luen joskus englanninkielisiä matkailufoorumeja. Siellä britit haukkuvat toisiaan junteiksi niinkuin suomalaiset toisiaan suomalaisilla matkailufoorumeilla.
Lasketaanko youtube? Ei kiinnosta puida muiden maiden sosiaalitukia.
Vierailija kirjoitti:
Tajuaisitte,että kaikkialla on samat ongelmat.
Minä tiedän vastauksen. Sitten tietäisi, että muuallakin on allergioita ja ruokaongelmia ja muitakin ongelmia. Tällä väitetään esim. että hajusteallergia on suomalainen ilmiö, mutta ihan vain googlettamalla asiaa muilla kielillä juttua löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisitko joitain englanninkielisiä foorumeita? Ja mielellään hyviä sellaisia. Alkoi kiinnostamaan
tällä hetkellä reddit taitaa olla ykkönen. sielät lyötyy kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Itse luen useinkin ulkomaalaisia foorumeita ja pakko on sanoa, että mitä tulee sosiaalitukiin liittyviin asioihin niin ei tosiaankaan ole samoja ongelmia. Johtunee varmaan siitä, että muualla maailmassa se on normaalia, että ellet tee töitä niin et myöskään syö.
Kyllä kaikkialla saa yhteiskunnan apua jos tajuaa systeemin. Itse en saa suomessa tukea kun en ollut alle 20 vuotiaana hereillä.
Mikä on yhtä viihdyttävä englanninkielinen palsta kuin AV?
Redditissä on tullut välillä käytyä, mutta se on sellainen sekamelska. AV:llä on parasta, kun kaikki uusimmat keskustelut näkee selkeästi ja nopeasti etusivulta ja keskustelut on yhteen pötköön. Tuo Redditin hierarkkinen keskustelunäkymä on minusta ärsyttävä. No, kait siihen tottuisi, jos kävisi tuolla enemmän.
Seuraan Redditiä monta kertaa viikossa.
Suosittelisitko joitain englanninkielisiä foorumeita? Ja mielellään hyviä sellaisia. Alkoi kiinnostamaan