Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö 20-vuotiaan pojan ja 25-vuotiaan naisen seurustelun?

Vierailija
10.03.2018 |

Vai olisiko pojan parempi lopettaa vanhan naisen tapailu ja etsiä ikäisensä tyttöystävä?

Hyväksyisitkö 20-vuotiaan pojan ja 25-vuotiaan naisen seurustelun?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yläikäraja on ehdoton 16.

-SETÄ SUONIKAS

Vierailija
2/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOOOOOH!!!!!!

-SETÄ SUONIKAS

Vierailija
4/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se poika on...? Kertokaa mulle heti, heti, oiii !

Vierailija
5/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Pyllerström kirjoitti:

Missäs se poika on...? Kertokaa mulle heti, heti, oiii !

Imetkö?

M20

Vierailija
6/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 20-vuotiaana vahvasti ihastunut 45-vuotiaaseen naiseen.

Vierailija
7/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat 20-vuotiaan miehen ja 25-vuotiaan naisen. Sulla on kirjoitusvirhe.

Vierailija
8/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on minua 5 vuotta vanhempi. Päättele siitä.

Vierailija
9/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö poikaystäväni on 5v minua nuorempi. Tavattiin samassa koulussa, ei koskaan mitenkään itteä toi ees mietittänyt, mutta jostain syystä äitiäni häiritsee suuresti. En voi käsittää miksi, mitä helvettiä oikeesti? Onko tämä joku 50+v sukupolven ongelma? 

Vierailija
10/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin. Minun miesystävä 20 vuotias. Itse olen 33.

Meidän kohdalla ei ole kyse mistään ihmeellisestä kuten kysymyksen vastausvaihtoehdoistakin voisi päätellä joidenkin olettavan.

Minulle olisi ollut "ottajia" itseni ikäisistä ja vanhemmistakin kuten miehellenikin olisi ollut tarjontaa ikäisistään, mutta meillä nyt vain on niin, että luonteet kohtaa ja viihdytään toistemme seurassa. Tietysti tässä vaiheessa huomaa, että minulla on enemmän elämänkokemusta, mutta ei sillä ole merkitystä, kun kumminkin molemmat itse itsestään huolehtivia aikuisia ihmisiä. Ei suhde kenen tahansa parikymppisen kanssa varmasti onnistuisikaan, mutta kaiken ikäisistä ihmisistä löytyy kovin monenlaisia persoonia ja hän on mahtava vaikka ikä aluksi arveluttikin. Vajaa vuosi seurusteltu niin kai tässä jo alkaa pikkuhiljaa saada käsitystä toisen luonteesta.

Vierailija
11/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ikäerot hyväksyn jos mies on lähi-idästä tai afrikasta koska heidän kulttuuri on erillainen.

Suomalainen mies jos koskee alle 18 vuotiaaseen niin puutun asiaan välittömästi ja äänekkäästi

Vierailija
12/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoinen 5 vuotta ole edes kummoinen ikäero oli kumminpäin tahansa.

Vierailija
13/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias ei ole poika vaan mies.

Vierailija
14/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei lotkauttaisi korviaan jos mies on 25 ja nainen 20, joten miksi toisin päin olisi eri juttu?

Vierailija
15/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistettynä...

20v nainen voi rauhassa miettiä vuosia - jopa yli 10 vuotta perustaako perheen vai ei. Puolisona 25v mies alkaa olla jo vakiintunut elämässään, pleikkarilla pelaaminen, kaverien kanssa juhliminen etc. on mennyttä, koska kaveritkin ovat kiinteissä suhteissa. Koulutus on ehkä jo hankittu, jopa työura alkanut. Nainen voi halutessaa vakavasti suunnitella perhettä. Tälle miehelle, joka pystyy elättämään jotain, voi sitten antaa monoa muutaman vuoden päästä ja vaatia elareita lapsille, jos homma ei toimi.

20v mies on vielä vaiheessa. Asustelee vanhempien rahoilla, ehkä jopa äidin hellan lämmössä. Kaverit viettävät vielä vapaata poikamiesaikaa, viinaa, pelailua, sähläämistä, säätämistä... Koulutus on hankkimatta, työurasta puhumattakaan. Mikä tästä tulee isona? Missä vaiheessa 25v nainen ottaa riskin ja tekee lapsen tämän tapauksen kanssa? Jos ei tämän kanssa, niin aika pian kannattaisi hankkia isä lapsille...

Vierailija
16/16 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Yleistettynä...

20v nainen voi rauhassa miettiä vuosia - jopa yli 10 vuotta perustaako perheen vai ei. Puolisona 25v mies alkaa olla jo vakiintunut elämässään, pleikkarilla pelaaminen, kaverien kanssa juhliminen etc. on mennyttä, koska kaveritkin ovat kiinteissä suhteissa. Koulutus on ehkä jo hankittu, jopa työura alkanut. Nainen voi halutessaa vakavasti suunnitella perhettä. Tälle miehelle, joka pystyy elättämään jotain, voi sitten antaa monoa muutaman vuoden päästä ja vaatia elareita lapsille, jos homma ei toimi.

20v mies on vielä vaiheessa. Asustelee vanhempien rahoilla, ehkä jopa äidin hellan lämmössä. Kaverit viettävät vielä vapaata poikamiesaikaa, viinaa, pelailua, sähläämistä, säätämistä... Koulutus on hankkimatta, työurasta puhumattakaan. Mikä tästä tulee isona? Missä vaiheessa 25v nainen ottaa riskin ja tekee lapsen tämän tapauksen kanssa? Jos ei tämän kanssa, niin aika pian kannattaisi hankkia isä lapsille...

Hyvä yleistys tämä onkin. Persoonia löytyy vaikka minkälaisia. Ikää voi löytyä enemmänkin jo ja silti miehen (tai vaikka jonkun naisenkin) arki koostuu pelaamisesta ja viikonloppu juopottelusta kaverien kanssa, työpaikkaakaan ei välttämättä ole. Eikä kaikki halua lapsia. Vaikka lapsia haluaisikin niin ensisynnyttäjien keski-ikä nousee kokoajan ja monet hankkii vasta 30-40 vuotiaana ensimmäistä niin ei niillä lapsillakaan välttämättä ole kiire 25 vuotiaalla naisella.

Itselläni yli 10 vuotta nuorempi mies joka opiskelee ja minä töissä, mutta mitä sitten. Ei mitään merkitystä tuolla asialla minulle kunhan ei ole vätys. Lapsia ei olla hankkimassa ja alkoholia kuluu harvemmin kummallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi