Tinder mies perui sovitut treffit mutta tulee mun luo illalla
Näin. Ensin viestitti että hänelle ei nyt onnistu tavata. Ei pääse klubille esitystä katsomaan. Laitoin sitten viestin, että aina voidaan minun luona tavata jos hänellä nyt kuitenkin olisi aikaa. Heti tuli vastaus, että pääsee sittenkin.
Eli kyllä seksillä saa miehen mielen muuttumaan.
Olen käynyt kasvohoidossa, uudet kynnet, hiukset just viikolla laitettu, sheivattu, itsestään rusketukset. Uudet vaatteet, alusvaatteet. Kaikki mennyt hukkaan jos tämä olisi kaatunut. Nyt on sentään seksiä.
Mitähän tarjottavaa pitäs olla? Juustoa keksejä vai runsaampaa?
Kommentit (31)
Ota maksu! Mun tinder-mies perui treffit, joten poistin hänet suoraan kokonaan.
Siis nainen maksaa satasia itsensä tuunaamisesta? Nainen siis maksaa seksistä? Saatkohan tuliaisia?
Siis hotelliyö maksaa 130 e ja seksi 300 e. Laskuta 500 e.
Miksei miehet vain käy maksullisissa? Ärsyttävää mutta saavat tindermies kautta 0 e.
"Itsestään rusketukset"?
Taisit juuri paljastua mieheksi. Ei nuo muutkaan jorinat tosin naisen kirjoittamilta kuulostanut.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Ensin viestitti että hänelle ei nyt onnistu tavata. Ei pääse klubille esitystä katsomaan. Laitoin sitten viestin, että aina voidaan minun luona tavata jos hänellä nyt kuitenkin olisi aikaa. Heti tuli vastaus, että pääsee sittenkin.
Eli kyllä seksillä saa miehen mielen muuttumaan.Olen käynyt kasvohoidossa, uudet kynnet, hiukset just viikolla laitettu, sheivattu, itsestään rusketukset. Uudet vaatteet, alusvaatteet. Kaikki mennyt hukkaan jos tämä olisi kaatunut. Nyt on sentään seksiä.
Mitähän tarjottavaa pitäs olla? Juustoa keksejä vai runsaampaa?
Tässä on kyse nyt siitä, että mies ei halunnut lähteä tuonne klubille. Mikä siihen ikinä onkaan syynä, ei halua olla muiden ihmisten joukossa, raha tms.
Olkaahan tarkkana ketä kutsutte koteihinne. En välttämättä suosittele kutsumaan ketään tinder miestä kotiin jota ei ole koskaan ennen kasvotusten tavannut. Eka tai pari ekaa tapaamista julkiselle paikalle,
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuollaisen naisen itsekkin löytäisi joka noin paljon panostaisi mieheen. Itse kyllä lähtisin ihan treffeillekkin.
M36
Minä tykkään kyllä laittautua, mutta en deittejä varteen vaan ylipäätään. Mukavampi itse olla kun tietää, että on hyvin hoidettu. En kyllä ymmärrä miten nainen voi tavata just deitit peruneen miehen, mutta jokainen tyylillään. Jos mies, opipa tinderistä tai mistä tynnyristä, ei sen vertaa voi panostaa ja löydy aikaa, että voidaan asiallisesti tavata kuin sivistyneet ihmiset ihmisten ilmoilla niin ei sitten.
EIköhän koko tinderin suosio perustu juuri naisten tällaiseen käyttäytymiseen. Kaikki käy....
0/5 ei jatkoon. Jonne keksi parempi provo.
et sinä saa ku yhden panon ja siinä se
Joo, on käynyt noin ja mies puolusteli että on tarpeita. No kiva.