Lahdessa huumataan nyt runsaasti nuoria tyttöjä, VAROKAA!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803102200802468_u0.shtml
Useita joutunut sairaalaan juotuaan huumattua juomaa. Poliisi kiinnostui kun useita samanlaisia tapauksia on ilmaantunut.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikulttuurisuus on rikkaus, vai miten se meni?
Olin nuori 80-luvulla pikkukaupungissa ja huumauksia oli jo silloin. 90-luvulla yleistyi. Tai silloin asuin Helsingissä, niin välillä kuuli jonkun joutuneen huumatuksi. Siihen aikaa moni huumattu luuli huoneensa liikaa.
80-luvulla pikkukaupunkiin bailaajat oli aika heterogeenistä porukkaa.Milloin viimeksi on Suomessa todistettu, että joku on huumattu? Ymmärrän, että kaikkia rikoksia ei selvitetä, mutta jos ei yhtäkään selvitetä niin ei niitä niin hirveästi voi olla.
Tiedätkö kuinka helppoa tuo huumaaminen on? Kundit harrasti sitä huvikseen, kun joku sai reseptin silmätippoihin.
Helppoa se on, mutta siitä hyödyn irtiottaminen on vaikeampaa. Et voi vaan kantaa tajutonta baarista pois noin vaan ja harva oikeasti on lähdössä huumaamaan samalla tavalla kuin puukottaminen on helppoa, mutta harva silti puukottaa. Pitää saada resepti pilokarpiini silmätippoihin ja siihen tarvitaan glaukooma, joka on niin vakava sairaus, että suurin osa menee ihan omiin silmiin. Aikamoinen sadisti saa olla, että porukkkaa vaan huvikseen myrkyttelee glaukooma lääkkeillään.
Huumata voi monilla muillakin aineilla ja anteeksi etkö ole kuullut netistä?
Kaikki ei välitä kavereistaan. Nää tyypit sanoo että taluttaa huumatun taksiinsa jne ja humalaiset kaverit/tutut uskoo. Ja eivät halua tuhlata iltaansa "oksennuskuntoiseen".Yksi taktiikka on seurata henkilöä kun hoipertelee ulos baarista.
Joo otin silmätippojen epätodennäköisyyden esille, koska joku niiden väitti olevan yleisiä. Aika paskoja kavereita saa olla.
Itse oon nähnyt just tämmösen retuutuksen jossa muutama mies sitten sanoi että ovat viemässä naista taksiin että pääsee kotiin.
Naisen tila voi myös johtua alkoholista.
Aaa.. No sithän on ihan ok että miesjoukko vie tiedottamassa tilassa olevan naisen autolla jonnekin.
Eiku...
Ei ole ok, mutta luultavasti ei ollut huumaamista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholittomaan juomaan nämä ei jostain syystä koskaan päädy.
Koska tietämäni aineet eivät vaikuta mitään ilman alkoholia. Se on nimenomaan yhteisvaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivystyspolilla tehdyt huumaustestit on sun mielestä siis kaikki olleet negatiivisia? Aina?
Tajuatko yhtään kuinka yleistä nuo tyrmäystipat ovat!?
No ei niitä uutisoitu ole.
Ja sekö poistaa niiden olemassa olon ettet sinä ole lukenut uutisia?
Voi ristus.
Olen lukenut, mutta aina vaan on epäilyjä, mutta koskaan ei ole todisteita.
https://m.iltalehti.fi/uutiset/2015071920058783_uu.shtml tuossa tuli ihan tuomiokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tietämäni aineet eivät vaikuta mitään ilman alkoholia. Se on nimenomaan yhteisvaikutus.
Mitäs tämmöisiä aineita on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori 80-luvulla pikkukaupungissa ja huumauksia oli jo silloin. 90-luvulla yleistyi. Tai silloin asuin Helsingissä, niin välillä kuuli jonkun joutuneen huumatuksi. Siihen aikaa moni huumattu luuli huoneensa liikaa.
80-luvulla pikkukaupunkiin bailaajat oli aika heterogeenistä porukkaa.Milloin viimeksi on Suomessa todistettu, että joku on huumattu? Ymmärrän, että kaikkia rikoksia ei selvitetä, mutta jos ei yhtäkään selvitetä niin ei niitä niin hirveästi voi olla.
Tiedätkö kuinka helppoa tuo huumaaminen on? Kundit harrasti sitä huvikseen, kun joku sai reseptin silmätippoihin.
Helppoa se on, mutta siitä hyödyn irtiottaminen on vaikeampaa. Et voi vaan kantaa tajutonta baarista pois noin vaan ja harva oikeasti on lähdössä huumaamaan samalla tavalla kuin puukottaminen on helppoa, mutta harva silti puukottaa. Pitää saada resepti pilokarpiini silmätippoihin ja siihen tarvitaan glaukooma, joka on niin vakava sairaus, että suurin osa menee ihan omiin silmiin. Aikamoinen sadisti saa olla, että porukkkaa vaan huvikseen myrkyttelee glaukooma lääkkeillään.
Kaikki ei välitä kavereistaan. Nää tyypit sanoo että taluttaa huumatun taksiinsa jne ja humalaiset kaverit/tutut uskoo. Ja eivät halua tuhlata iltaansa "oksennuskuntoiseen".Yksi taktiikka on seurata henkilöä kun hoipertelee ulos baarista.
Joo otin silmätippojen epätodennäköisyyden esille, koska joku niiden väitti olevan yleisiä. Aika paskoja kavereita saa olla.
Itse oon nähnyt just tämmösen retuutuksen jossa muutama mies sitten sanoi että ovat viemässä naista taksiin että pääsee kotiin.
Aaa.. No sithän on ihan ok että miesjoukko vie tiedottamassa tilassa olevan naisen autolla jonnekin.
Eiku...
Ei ole ok, mutta luultavasti ei ollut huumaamista.
Sinun luuloilla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla pikkukaupunkiin bailaajat oli aika heterogeenistä porukkaa.
Ja mitä sitten? Huumaaminen on ihan ok, koska joskus aiemminkin on ihan varmasti huumattu? Tämä selvä, mutta selitätkö vielä miksi ahdistelu ei sitten enää olekaan ok, eikä edes joskus aiemmin tapahtunut ahdistelu?
Selvennyksenä vielä, että ahdistelu ei tosiaan ole ok mutta samat säännöt pitää minusta olla ihan kaikkeen eikä mitään nykytekoa voi puolustella sillä, että kyllä aiemminkin.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivystyspolilla tehdyt huumaustestit on sun mielestä siis kaikki olleet negatiivisia? Aina?
Voi ristus.
https://m.iltalehti.fi/uutiset/2015071920058783_uu.shtml tuossa tuli ihan tuomiokin.
Tämä oli asunnolla ei baarissa. Sen voin uskoa.
Lahdessa on suomen suurin vastaanottokeskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ristus.
Eihän tuossa ollut oikeastaan kyse tyrmäystippojen käytöstä, kun tytölle oli tarjottu päihteitä, joita hän sitten itse oli käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Tuotahan näkee joka perjantai-lauantai Iisalmessa. Sellaistahan se luonto on. Mies näkee reijän tai potentiaalisen sellaisen ja kyllähän sitä pitää kaverillekin jakaa. Kaikki naiset ovat jälkeenpäin olleet kuin transsissa kun muistelevat bukkake-sessioita. Jos jostakin tunnistaa mielenterveyden, niin seon munan seisonta ja naisen kosteus.
Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa on suomen suurin vastaanottokeskus.
Jännä sattuma, vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakka tarvii sen alkoholin jotta lähtee taju.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävämpää se olisi, kun ei voisi laittaa yhtäkkistä sekavuustilaa alkoholin piikiin niin kuin sinä teet.
"Helsingin poliisissa puolestaan tyrmäystippaepäilyihin törmätään joitakin kertoja vuodessa ja nekin ovat usein vääriä hälytyksiä, kertoo rikosylikomisario Juha Rautaheimo Helsingin poliisin väkivaltarikosyksiköstä:
- Monta kertaa paljastuu, että tyrmäävä aine on ollut alkoholi. Niin sanotulle tyrmäykselle löytyy selitys siitä, että henkilö on ollut voimakkaasti päihtynyt."
Kun lukee esim. brittiläisiä naistenlehtiä, niin niissä on aina välillä juttuja siitä miten naisia on huumattu tai yritetty huumata baareissa, klubeilla ja ihan ruokaravintoloissa. Yksi tapaus missä naisen deitti oli laittanut tippoja naisen lasiin tämän poissaollessa jäi hyvin mieleeni. Ruokaravintolan hereilläollut tarjoilija oli nähnyt tuon, varoittanut naista ja mies pääsi poliisin hoteisiin. Aivan satavarmasti tuota tapahtuu myös Suomessa. Kyllä uhri itse erottaa huumatun olon normikännistä, monesti uhri on ehtinyt jioda vain yhden juoman ja siitä ei nin hirveää oloa kenellekään tule ilman tyrmäysaineita. Itse en koskaan juo lasista, jota en ole vahtinut koko aikaa - mieluummin ostan uuden jos pitää juoma jättää vartioimatta jistain syystä.
Pitäkää varanne ja pitäkää myös ystävistänne huolta!
No rikoksista aika usein päätyy lehtiin.