Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen töissä laboratoriossa, jossa tuotetaan kantasoluilla laktoosia ja gluetiinia

Vierailija
10.03.2018 |

Jännä juttu, että solut eivät reagoi mitenkään haitallisesti laktoosiin tai gluteiiniin. Herää epäilys, ovatko laktoosi-intoleranssi ja keliakia todellsia sairauksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ois poro. Porot on jotenkn liikuttavia.

Kiintyykö ne ihmiseen?

Vierailija
22/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Aijai, kiitos nauruista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että solut eivät reagoi mitenkään haitallisesti laktoosiin tai gluteiiniin. Herää epäilys, ovatko laktoosi-intoleranssi ja keliakia todellsia sairauksia?

Hyvä kysymys!

Minun miekestäni eivät ole sairauksia ollenkaan. Oketkohan laboranttijohtajatyökaverini? Viimisellä röökitauolla eilen just puhuttiin tästä.

Hitti mitään olla noopeleita hakemassa, minä olen välinehuoltaja ja tiedän, ettei toleransseha ole!

Joo, voi hitti.

Vierailija
24/24 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys!

Minun miekestäni eivät ole sairauksia ollenkaan. Oketkohan laboranttijohtajatyökaverini? Viimisellä röökitauolla eilen just puhuttiin tästä.

Hitti mitään olla noopeleita hakemassa, minä olen välinehuoltaja ja tiedän, ettei toleransseha ole!

Joo, voi hitti.

Nii ja hatti vaditkin vielä.