Olen töissä laboratoriossa, jossa tuotetaan kantasoluilla laktoosia ja gluetiinia
Jännä juttu, että solut eivät reagoi mitenkään haitallisesti laktoosiin tai gluteiiniin. Herää epäilys, ovatko laktoosi-intoleranssi ja keliakia todellsia sairauksia?
Kommentit (24)
Laboranttina olet tietysti hoitanut oman "lääkityksesi" kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Laboranttina olet tietysti hoitanut oman "lääkityksesi" kuntoon?
Mitä tarkoitat? En ole laborantti vaan johtaja.
Johtajana osaat varmasti myös kertoa, mitä gluetiini on?
Höpö höpö.
Mitäköhän varten esim. laktoosia tarvitsisi tuottaa noin vaikeasti kantasoluilla, kun sitä saa helpomminkin :).
Kerrotko vielä miten se "tuottaminen" tarkemmin ottaen tapahtuu? Ihan aidosti kiinnostaa kuinka on mahdollista tuottaa kantasoluilla laktoosia :D :D
Porvoossa varmaan tämä laboratorio.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa varmaan tämä laboratorio.
Olen kuullut, että nimenomaan Porvoossa tuotetaan gluteiinia.
Miulla on jääkaapissa lagtoosi-itiöitä.
Pakastimessa on geliaatikoita.
T. Läägepioloogi.
Jos olisit, et kirjoittaisi "gluetiini" tai "gluteiini".
"Laboratorion" tyyppi on maatila, tuotteina maito ja vehnä. "Johtaja" on tappiotilan eläkkeelle jäänyt isäntä. Kantasoluista todisteena kantakirja.
Tämä on taas hyvä esimerkki siitä, että hyvästä yleissivistyksestä on hyötyä. Voi heti aloituksen luettuaan todeta, että ap valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että solut eivät reagoi mitenkään haitallisesti laktoosiin tai gluteiiniin. Herää epäilys, ovatko laktoosi-intoleranssi ja keliakia todellsia sairauksia?
Hyvä kysymys!
Minun miekestäni eivät ole sairauksia ollenkaan. Oketkohan laboranttijohtajatyökaverini? Viimisellä röökitauolla eilen just puhuttiin tästä.
Hitti mitään olla noopeleita hakemassa, minä olen välinehuoltaja ja tiedän, ettei toleransseha ole!
Tämä on ihan totta. Olen itsekin tutkiva laporantti ja tutkin myös siemeniä siemenesteessä. Ehkä niistä siemenistä voisi uuttaa omega 3 öljyä.
Vierailija kirjoitti:
"Laboratorion" tyyppi on maatila, tuotteina maito ja vehnä. "Johtaja" on tappiotilan eläkkeelle jäänyt isäntä. Kantasoluista todisteena kantakirja.
Älä ole noin ilkeä!
Terv toinen jantasolututkija
Meillä Kaamasen porotutkimusasemalla käytetään ihmissikiöitä penisillien kasvatusalustana. Sikiöt hankimme Ivalon terveyskeskuksen aporttiklinikalta. Ensi vuonna aloitamme sikiöillä hajuvesikokeilun, sillä Calvin Klain on tilannut meiltä uuden tuotteen.
t. Johtaja
Mä oon tehny timangihuumehia hiir.. hiilestä. Notta hyvin pärisee täälä larobantilla.
Taasko?