Viluttaa ja väsyttää. Alkoi eilen ihan yhtäkkiä. Mikä tämä on?
Väsyttää ihan julmetusti ja viluttaa. Kylmiä väreitä menee pitkin kroppaa koko ajan. Eilen alkoi iltapäivällä ihan yhtäkkiä.
Nukuin viime yönä klo 22-7.30 ja jo aamupäivällä väsytti et oisin voinut mennä nukkumaan.
Tänään mukaan kuvioon on tullut korkea pulssi noin 80 levossa.
Mitä tää on? Pitäiskö lähtee lääkäriin?
Kommentit (6)
No on mullekin joskus käynyt noin, ja alkanut vielä esim. heittää päässä ja tulemaan rytmihäiriöitä.
En tiedä, menisinkö lääkäriin, ainakaan kunnalliselle puolelle. Noi on taas lääkärin silmään noita "jotain epämääräistä". Seuralaisin vointia, jos menee pahemmaksi, sit lääkäriin.
Ei ole kuumemittaria, mutta tuskin on kuumetta.
Pelottaa jos tää on jotain vakavaa.
Ehkä koitan seurailla ja maanantaina lääkäriin jos jatkuu.
Ap
Palelin kaksi päivää toissa viikolla niin että olin lapaset kädessä kotona ja väsytti. Nyt olenkin seitsämättä päivää kuumeessa ja karmea yskä. Yskä tuli palelun jälkeen, sit alkoi kuume.
Mulla oli tn. influenssa viime viikon puolesta välistä alkuviikkoon. Ja sen jälkeen ei kuumetta mutta kipeä olo. Olen ollut koko viikon pois töistä. Kävin viikolla hakemassa lääkäriaikaa niin varasivat vain sairaanhoitajalle joka antoi sairaslomalapun ja sanoi vaan että yskä voi kestää useita viikkoja. Ja edelleen kipeä olo.
Oirekuvauksesi mukaan jos olet kuolemassa niin silloin muutama tuhat muutakin henkilöä kuolee lähipäivinä.
Kuumetta onko? Vois viitata influenssaan tai ihan flunssaan.