Olisi ihanaa olla mummo
Mutta se ei ole ajankohtaista. Monella on jo lapsenlapsia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mukavaa. T:Viiden mummo
Varmaan ja kun ikääkin on jo kohta 45v niin olisi sopiva ikä mummoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen 51v ja vanhin lapsenlapsi on 9v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen 51v ja vanhin lapsenlapsi on 9v.
Ok. Mä olen kohta 45v ja mun lapseni on vasta 9v joten mummoutta joutuu vielä odottamaan.
Oikeasti nyt, ammattivalittaja... :D
Edellisessä ketjussasi valitat, kun joudut viettämään aikaa sen oman lapsesi kanssa. Ja nyt et malta odottaa pääseväsi valittamaan, kuinka raskasta on viettää aikaa lapsenlasten kanssa...
https://www.vauva.fi/keskustelu/3120133/meilla-ei-ole-koskaan-lapsivapa…
Hih, näen tämän sieluni silmin: valitusta jo toisessa polvessa! Ammattivalittaja siirtyy valittamaan miehen ja lapsen sijasta lapsenlapsesta, jota pitää aina vahtia.
Jännä nähdä viekö valittaja edes lapsenlapsen mukanaan Aruballe vai jättääkö senkin kotiin ikävöimään...
Muuttaa sen ei onneksi tarvitse, kun asuu jo valmiiksi mummonmökissä. Sen kun lisää kalusteisiin keinutuolin ja istahtaa siihen valittamaan raihnaisuuttaan.
Jestas sentään. Ethän sä jaksa edes sen lapsesi kanssa etkä kestä sen kanssa olemista. Kuinka sä kuvittelet niitä lapsenlapsia kestäväsi.
Mä odotan eniten sitä kun ammattivalittaja alkaa valittaa miniästään. :D
Eipä se miniä tiedä mihin joutuu, joka ammattivalittajan pojan kelkkaan joskus lähtee...
Minä hautasin tällä viikolla mummoni. En haluaisi olla hänen housuissaan vielä 50 vuoteen.
Mummoksi pitäisi päästä ilman, että joutuu kokemaan äitiyden ensin.
Sullahan on hyvät tsäänssit päästä jo piankin mummoksi. Eikös se vanhempi poikasi ole kohta jo kaksivitonen?
Meinaatko sitten mummona käydä aina siivoamassa miniän vessan?
Sä olet kuule ollut mummo syntymästäsi lähtien. :)
Jos sä juuri kävin laittamassa päähäsi permanentin, sä olet jo mummo. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Hih, näen tämän sieluni silmin: valitusta jo toisessa polvessa! Ammattivalittaja siirtyy valittamaan miehen ja lapsen sijasta lapsenlapsesta, jota pitää aina vahtia.
Ylemmässä vai alemmassa povessa, kun polvetkin on eri korkeudella?
Äläpä sitten kirjoittele täällä, että toivot kuolon jo pian korjaavan. Et sinä sillä pelillä ehdi lapsenlapsiasi näkemään.