Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastuksesta tuli ammatti ja sen mainitseminen treffeillä pilaa kaikki mahdollisuuteni saada hyvä mies ja onnellinen parisuhde:(

Vierailija
10.03.2018 |

joogaohjaajan ammatti saa miehet sekaisin. :( ammatin kertomisen jälkeen miehet eivät enää halua tutustua vakavasti vaan pitävät halpana pantavana makkarana. :( törkeitä huikkauksiakin on sanottu - olet varmaan notkea sängyssä ym??

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma että olet tulkinnut asian oikein? Vaikea kuvitella että joogaohjaajan ammatti johtaisi siihen että sinua pidetään pelkkänä panona. Nyt ei kuitenkaan puhuta stripparista, prostituoidusta, tms.

Minulla on toisenlainen teoria, esitän sen koska tunnen naisia joille kävi seuraavasti:

Tehtyään harrastuksestaan ammatin, he laskivat itsensä elämässä menestyneiksi ja täten mielenkiintoisiksi. Naiselle joka onkin toiminimiyrittäjä tai ammattimuotibloggaaja eikä postin asiakaspalvelija, sopiikin elämässään menestynyt ja mielenkiintoinen mies. Eli kenties menestynyt uramies, varakas kymmenen kuntosalia omistava Instagram-komistus, tms. Toisin sanottuna, naisen katse suuntautuukin suositumpiin ja menevämpiin miehiin joita on - yllätys, yllätys - vaikeampaa sitouttaa.

Vierailija
22/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Ei mulle vaan. Minäkin siis olen joogaohjaaja. 

Tosin tämä tutkinto on varsin helppo saada eikä vaadi paljon mitään (no sen pari tonnia). Joten ehkä vaan yrität fiksuja miehiä jotka arvostaa koulutusta. Ja ovat pettyneitä kun näytät ensin fiksulta ja levolliselta ja sit ootkin vaan joogaohjaaja.

Mulla on alla toinen ammatti josta olen lähtenyt ja josta pohjakoulutus. Ehkä tässä on se ero sitten.

Tässä kommentissa ei ollut päätä ei häntää😄 Miksi kukaan kouluttautuisi joogaohjaajaksi, jos arvostaa sitä noin vähän. Ja "näytät fiksulta ja levolliselta", what? Taitaa joku vaan tuntea alemmuutta joogaajia kohtaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro olevasi yrittäjä liikuntabisneksessä tms.?

Olen kertonut ammatistani eri sanoin, mutta miehet kyselevät enemmän ja odottavat vastaavan kaikkiin kysymyksiin.

Niin onhan se strippiklubin tankotanssijakin periaatteessa liikuntabusineksessa....

Vierailija
24/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homssuinen olemus ja aina jotkut trikoot päällä? Hörhö?

Vierailija
25/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundeilla on tainnu mennä käsitteet tantrajooga ja -seksi sekaisin?

Vierailija
26/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista kymmentä joogaohjaajanaista kohti on yksi gurumies. Miksi se ei riitä teille?

Vierailija
27/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita-akkamainen look. Pitkä hoitamaton tukka. Ei hoida ihoa. Jankkaa vaan joogasta.

Vierailija
28/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Oletko ihan varma että olet tulkinnut asian oikein? Vaikea kuvitella että joogaohjaajan ammatti johtaisi siihen että sinua pidetään pelkkänä panona. Nyt ei kuitenkaan puhuta stripparista, prostituoidusta, tms.

Minulla on toisenlainen teoria, esitän sen koska tunnen naisia joille kävi seuraavasti:

Tehtyään harrastuksestaan ammatin, he laskivat itsensä elämässä menestyneiksi ja täten mielenkiintoisiksi. Naiselle joka onkin toiminimiyrittäjä tai ammattimuotibloggaaja eikä postin asiakaspalvelija, sopiikin elämässään menestynyt ja mielenkiintoinen mies. Eli kenties menestynyt uramies, varakas kymmenen kuntosalia omistava Instagram-komistus, tms. Toisin sanottuna, naisen katse suuntautuukin suositumpiin ja menevämpiin miehiin joita on - yllätys, yllätys - vaikeampaa sitouttaa.

miten voin ymmärtää väärin suorat ja tökeröt ehdotukset seksiin liittyen ammatistani johtuen. Olet varmasti notkea sängyssä ja pantava? Sopisiko seksitreffit?

Vierailija
29/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet varmaan notkea sängyssä ym??

Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Mihin sängyssä tarvittaisiin jotain joogamaista notkeutta?  Nainen kontallaan, nainen vatsallaan, nainen selällään ja nainen päällä.  Onnistuvat jokaiselta, ikään, kokoon ja kuntoon katsomatta.

Hokeeko tuota lähinnä neitsytmiehet ja läskit joille se on vain joku pokesta nähty fantasia ja kun kokemus ja oma osaaminen puuttuu, luulevat että se on jotain siistiä, vai mikä siinä on ideana?

-M-

Vierailija
30/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot on tunnilla päällä, mutta en ole homssuinen - treffeillä olen aina viimeisen päälle laitettuna ja kauniina. En ole hörhö. :(

Vierailija
31/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Ei mulle vaan. Minäkin siis olen joogaohjaaja. 

Tosin tämä tutkinto on varsin helppo saada eikä vaadi paljon mitään (no sen pari tonnia). Joten ehkä vaan yrität fiksuja miehiä jotka arvostaa koulutusta. Ja ovat pettyneitä kun näytät ensin fiksulta ja levolliselta ja sit ootkin vaan joogaohjaaja.

Mulla on alla toinen ammatti josta olen lähtenyt ja josta pohjakoulutus. Ehkä tässä on se ero sitten.

Tässä kommentissa ei ollut päätä ei häntää😄 Miksi kukaan kouluttautuisi joogaohjaajaksi, jos arvostaa sitä noin vähän. Ja "näytät fiksulta ja levolliselta", what? Taitaa joku vaan tuntea alemmuutta joogaajia kohtaan!

Höpsistä. 

Kouluttauduin ohjaajaksi, koska tykkään joogata ja olen tehnyt sitä tosi kauan. Minulta oli pyydetty ohjauksia, halusin siihen jotain ammattitaitoakin.  Koulutus sinänsä antoi joitain asioita, mutta oli paljon höttöäkin mukana, jos suoraan saan sanoa. Lopulta ohjaajan työssäni käytän aika paljon paitsi ohjaajakoulutuksessa oppimiani asioita, myös muun ammatin koulutuksessani oppimiani asioita. Ja omaa persoonaani, tietenkin.

Olet varmaan aika alussa joogassa, jos koskaan siihen olet tutustunutkaan. Matkan varrella ehkä ymmärrät lisää. Tsemppiä sinullekin. Ja namaste!

terv. se jolta kysyit.

Vierailija
32/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en rupeisi suhteeseen edes joogan harrastajan kanssa. Eli joogaohjaaja ei tosiaankaan tulisi kyseeseen. 

Vierailija
33/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaavat ihmiset ovat pääsääntöisesti niitä, jotka eivät syö lihaa, uskovat joihinkin höpöhöpöenergioihin ja pitävät autoilua pahana.

En minä ainakaan jaksa kuunnella mitään hömppää jatkuvasti. Normaali liikunnan harrastaminen riittää naiselle, ei tarvitse olla mikään huoppusuorittaja, joka vetää otsasuonipullollaan jokapäivä huippuliikesarjoja ja rupeaa vinkumaan jos toinen ei jaksa ihan samalla tavalla suorittaa.

Vierailija
34/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä ei kannata mainita mitään ainakaan omasta yrityksestä, normaali mies pakenee kiireesti koska et ehtisi olla hänelle kotihengetär, joku risap...eluuseri puolestaan takertuu sinuun kuin takiainen helpon elättielämän toivossa. Mutise vain jotain liikunnanohjaajasta ja käännä keskustelu kiireesti sinäkeskeiseksi. Treffailu on hankala laji yrittäjälle.

Vierailija
35/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja rupeaa vinkumaan jos toinen ei jaksa ihan samalla tavalla suorittaa.

Yleensähän tämä menee niinpäin että se laiska lusmu alkaa stressata ja katkeroitua, vaikka toinen keskittyisi vain omiin suorituksiin eikä edes yrittäisi vetää toista mukaan. Sitten alkaa nillitys ja tilitys miten toinen "suorittaa", kun omat eväät ei riitä mihinkään.

Vierailija
36/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen joogaohjaaja" -vastaus treffeillä on ainakin minun korvissani samanlainen vastaus kuin "olen personal trainer". Huonopalkkainen, vähän koulutusta vaativa ammatti jota ei kukaan kovinkaan montaa vuotta jaksa elämässä. Sen jälkeenkin ollaan sitten taas niitä jotka lähtevät etsimään sitä "unelma alaa" jostain muualta, mikä nyt sattuukaan olemaan juuri silloin muotia...

Tosin eihän se koulutus ja työ nyt aina elämässä niitä kaikkein tärkeimpiä asioita ole, mutta kun itseäkin on ikää jo +30v ja perheen perustaminen mielessä niin en enää mitään "olen joogaohjaaja" -puheita halua treffikumppanini suusta kuulla. Ehkä tuo vielä 20v ikäisenä oli ihan ok kun moni etsi itseään, mutta kyllä tuossa iässä jo pitäisi olla jokin kunnon ammatti löydettynä.

Elämäni parhaat treffit ja suhde ovat tähän mennessä ollut oppisopimuksella baarimikoksi opiskelleen 29v naisen kanssa joka oli siirtynyt valtiolle toimistohommiin ja sanoi että kyllä ne tylsät toimistohommat aina baarissa työskentelyn voittaa. Olin myyty.

Vierailija
37/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogaavat ihmiset ovat pääsääntöisesti niitä, jotka eivät syö lihaa, uskovat joihinkin höpöhöpöenergioihin ja pitävät autoilua pahana.

En minä ainakaan jaksa kuunnella mitään hömppää jatkuvasti. Normaali liikunnan harrastaminen riittää naiselle, ei tarvitse olla mikään huoppusuorittaja, joka vetää otsasuonipullollaan jokapäivä huippuliikesarjoja ja rupeaa vinkumaan jos toinen ei jaksa ihan samalla tavalla suorittaa.

Pääsääntöisesti? Kuinka monta joogavaa ihmistä tunnet? :D Ja mitä on normaali liikunnan harrastaminen? Mulla jooga kuuluu ihan normaaliin kehon kunnossapitoon lenkkeilyn ja lihastreenin ohella. En ole vegaani enkä usko mihinkään hömppään, sama pätee muihin joogan harrastajiin joita tunnen. Mun mieskin joogaa satunnaisesti, sai myös töistä kipeytyneen selkänsä kuntoon joogaamalla. Ei olla kumpikaan mitään suorittajia tai himoliikkujia.

Mistä miehet repii näitä kummalllisia yleistyksiä, jostain amerikkalaisista tv-sarjoista?

Vierailija
38/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en innostuisi. Jooga on uskonnollinen harjoite joka on vaan länsimaalaistettu ja markkinoitu trendikkäänä "venyttelynä". Energiahihhulointia sekin pohjimmiltaan, ei anna ihmisestä fiksua kuvaa.

Vierailija
39/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trikoot on tunnilla päällä, mutta en ole homssuinen - treffeillä olen aina viimeisen päälle laitettuna ja kauniina. En ole hörhö. :(

Eniten vastauksistasi loistaa epävarmuus ja muiden hyväksynnän tarve.

Vierailija
40/47 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rakastellut jonkun suomalaisen guru-ukon kanssa tai ollut osallisena kulttimaisissa ryhmäsessioissa. Miksi ne gurut on aina miehiä. Oletko gygginyt gullin päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi