Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka aina syövät työlounaalla muovirasiaruokaa, saavat paljon kemikaaleja!

Vierailija
10.03.2018 |

Miehet kuten minä syön lounaan aina ravintolassa. Samaan aikaan kokoontui työpaikan taukotilassa naisten juorukerho, joka lämmittää aina muovirasiassa kotoa tuotua ruokaa mikrossa.

Saatte ennätysmäärän kemikaaleja, juoruåmmåt!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ihan tutkimus ja juttu Ylellä!

Vierailija
2/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma rankaisee työpaikan juoruämmiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on ihan tutkimus ja juttu Ylellä!

Linkki?

Vierailija
5/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää rasiamammat on niitä työpaikan vähäosaisia joilla ei ole ylimääräistä rahaa käydä syömässä lounasta jossain lähiravintolassa vaan säästävät rahaa tuomalla omat eväät töihin.

Vierailija
6/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisten palkka ei riitä ravintolasyömiseen?

Vierailija
7/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi pelon aihe lisää.

Vierailija
8/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on totta, pitäisi syödä lasirasioista, nykyään on semmoisiakin. :)

Vierailija
9/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD juoruäm-mät.

Vierailija
10/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipa huojentava uutinen! Mies vie eväät muovirasiassa töihin ja jopa lämmittää ne niissä vaikkei ne mikroastioita ole, mutta onneksi hän on mies. Miehiin ei myrkyt tehoa.

Vierailija
11/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, niitä sun ruokiasi on säilytetty siellä ravintolassa muovissa, ne lämmitetään monta kertaa ja kun sä niitä linjalta otat, niin ihmisten vaatteista on pudonnu kamalat määrät paskaa niihin ruoka-astioihin. Hyvää ruokahalua vaan.

Siksipä minä otan aina annokseni menusta. Ja kuljetaan ruokani lasiastiassa ja lämmitän vain keramiikka lautasella, jos syön kotoa tuomaan ruokaa.

Vierailija
12/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, niitä sun ruokiasi on säilytetty siellä ravintolassa muovissa, ne lämmitetään monta kertaa ja kun sä niitä linjalta otat, niin ihmisten vaatteista on pudonnu kamalat määrät paskaa niihin ruoka-astioihin. Hyvää ruokahalua vaan.

Siksipä minä otan aina annokseni menusta. Ja kuljetaan ruokani lasiastiassa ja lämmitän vain keramiikka lautasella, jos syön kotoa tuomaan ruokaa.

Eihän keramiikka vain ole yli 30v vanhaa? Sekin on vaarallista kun irtoaa raskasmetalleja. Eli mummon vanhat arabiat kaatikselle vaan.

Vierailija
13/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljetan ruuan muoviastiassa, kaadan lautaselle ja lämmitän mikrossa. Niin meidän työpaikalla tekee kaikki naiset.

En ymmärrä tuota muovin dissaamista, jollei meillä olisi muovipakkauksia olisi hygienia paljon huonommalla tasolla. Suurin osa kaupasta ostetuista raaka-aineista on muovikääreessä, miten niistä tehty ruoka muuttuu terveelliseksi kun sen siirtää lasiastiaan? Juomavesikin kulkee muoviputkia pitkin... Miten ap kuvittelee että lounasruokalan raaka-aineet päätyy tukusta sinne lounasruokalaan?

Vierailija
14/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä taukotilassa ole lautasia? Melko ankeeta.

Vierailija
15/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään koskaan lämmitä ruokaa siinä muoviastiassa, vaan lautasella.

Vierailija
17/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää haittaa tässä iässä :)

t. 50 vee

Vierailija
18/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuljetan ruuan muoviastiassa, kaadan lautaselle ja lämmitän mikrossa. Niin meidän työpaikalla tekee kaikki naiset.

En ymmärrä tuota muovin dissaamista, jollei meillä olisi muovipakkauksia olisi hygienia paljon huonommalla tasolla. Suurin osa kaupasta ostetuista raaka-aineista on muovikääreessä, miten niistä tehty ruoka muuttuu terveelliseksi kun sen siirtää lasiastiaan? Juomavesikin kulkee muoviputkia pitkin... Miten ap kuvittelee että lounasruokalan raaka-aineet päätyy tukusta sinne lounasruokalaan?

Yksisarvisilla ratsastavat neitsykäiset kantavat ne sinne pienillä puhtailla kätösillään sateenkaarisiltaa pitkin.

Vierailija
19/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää rasiamammat on niitä työpaikan vähäosaisia joilla ei ole ylimääräistä rahaa käydä syömässä lounasta jossain lähiravintolassa vaan säästävät rahaa tuomalla omat eväät töihin.

Tai olen sitten hoitaja, jolla lounas työaikaa ☺

Vierailija
20/22 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensäkään tajua, miksi syödään pakkausastioista suoraan, kamalinta on syödä pizzaa suoraan laatikosta. Sen verran voisi töissäkin itseään ja lounashetkeään arvostaa, että laittaa ruuan lautaselle, eikä käytä tekosyynä sitä, ettei tule tiskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi