Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä muualla voi tutustua miehiin kuin netissä ja baarissa?

Vierailija
10.03.2018 |

Kertokaa konkreettisia, yksilöityjä tilanteita ja paikkoja. Jos harrastuksessa, niin missä harrastuksessa jne.?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun voi ainakin salilla (joo tiedän, ei tule tapahtumaan, että nainen tulisi juttelemaan) ja koiran kanssa kun olen ulkoilemassa. Jep ei ole ketään tullut ;)

Mies

Vierailija
2/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin naisia pyörimäll itse kajviloissa ja kirjatossa. Sanotaan myös että nainen voi tärpätä vaikka lähikaupan hyllyjen välistä. Vielä ei ole tärpännyt ja sinkkuna yhä ollaan.

Mies 22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa harrastuksissa on miehiä.Toisissa enemmän ja toisissa vähemmän.Minä harrastan taidemaalausta ja teatteria.Molemmissa on miehiä mukana.

Vierailija
4/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelen, pyöräilen, juoksen ja oleilen ulkona. Yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan, tuskin hymyillytkään minulle.

Vierailija
5/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin naisia pyörimäll itse kajviloissa ja kirjatossa. Sanotaan myös että nainen voi tärpätä vaikka lähikaupan hyllyjen välistä. Vielä ei ole tärpännyt ja sinkkuna yhä ollaan.

Mies 22v

Minä tutustuin mieheeni kyläkaupan kassajonossa.Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
6/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusten parissa. Itse löysin kumppanin kuntoilun piiristä. Kun aloitin uuden harrastuksen, astui kumppani kuvaan mukaan. Kun sitä vähiten osaa odottaa...  :)

Vierailija
7/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkikää keskenänne kirjoitti:

Itse kävelen, pyöräilen, juoksen ja oleilen ulkona. Yksikään nainen ei ole koskaan tullut juttelemaan, tuskin hymyillytkään minulle.

En pidä itseäni naisena, joka lähtee jahtaamaan pyöräilijää tai hyppää polulla juoksijan eteen:)

Ap

Vierailija
8/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan iltalenkillä pururadalla, niin kuin mua lähestyi yksi mies. 

Vierailija
9/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten parissa. Itse löysin kumppanin kuntoilun piiristä. Kun aloitin uuden harrastuksen, astui kumppani kuvaan mukaan. Kun sitä vähiten osaa odottaa...  :)

Millaista kuntoilua?

Ap

Vierailija
10/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista kuntoilua?

Ap

Alatte käymään vaikka yhdessä juoksemassa. Se on sekä halpaa että edullista, mutta myös todella helppo liikuntaharrastus.

Vierailija
11/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastaa jotain, mitä tehdään porukalla, ja missä on paljon miehiä. Shakkia?

Vierailija
12/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin laittais jatkoon miestä joka tulisi pitsinnypläyskurssille vain tutustumaan naisiin. Tai yleensä valehtelee olevansa kiinnostunut jostain, tarkoituksena vain päästä pöksyihin.

Vierailija
13/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista kuntoilua?

Ap

Alatte käymään vaikka yhdessä juoksemassa. Se on sekä halpaa että edullista, mutta myös todella helppo liikuntaharrastus.

Kenen kanssa?

Ap

Vierailija
14/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 22v

No voi juku 22v ja yhä sinkku, miten ihmeessä kestät noin pitkää sinkkuutta?!?!?!?!?!?!

Vierailija
15/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen pikkujouluissa

Vierailija
16/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista kuntoilua?

Ap

Liityin kuntoilevaan ryhmään, joka oli maksullinen ja kurssimuotoinen, n. 10 viikon jakso.

-6

Vierailija
17/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kansalaisopiston puutyöryhmät ainakin täällä meilläpäin aika miesvoittoisia.

- Sekakuorossa laulaminen. Jos on hyvä kuoro, järjestyy myös konserttimatkoja, eli aikaa rupatteluun löytyy.

- Motoristeista suurin osa on miehiä. Hommaa pyörä ja lähde kokoontumisajoihin!

- Luontoharrastajissa on myös paljon miehiä. Nuoremmille sopii esim. Luonto-Liitto (tiedän siellä syntyneen pariskuntia), vanhempana voi miettiä, kiinnostaisiko esim. lintujen bongaaminen tai sieniharrastus. Itse kun toisinaan lintutorneissa käyn tai muuten vain kiikarien kanssa tiirailen, niin harva se kerta löytyy juttuseuraa aiheen tiimoilta.

- Kalastus on aika miesvoittoinen harrastus sekin.

- Ja sitten, vaikka euroviisuja pidetäänkin homojen hommana, niin tiedän parikin sitä kautta toisensa löytänyttä ihan heteroparia. Eli ovat tavanneet asian harrastajien tapaamisissa.

Aika monen alan harrastajalla on omia nettifoorumeita kannattaa hakeutua sellaiselle. Monella foorumilla on paitsi itse asiaan liittyvät keskustelut, omat alueensa asiaan liittymättömälle yleislätinälle. Ja sitten järjestetään livetapaamisia, joista foorumillakin tiedotetaan. Noiden jo mainitsemieni harrastusten lisäksi piipahdan toisinaan sanaristikko- ja ohjelmointiaiheisilla foorumeilla. Kyllä niilläkin miehiä käy.

Vierailija
18/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä olen tutustunut lähinnä yhteisten ystävien kautta. Myös opiskelun.

Vierailija
19/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa konkreettisia, yksilöityjä tilanteita ja paikkoja. Jos harrastuksessa, niin missä harrastuksessa jne.?

No riippuu minkälaista miestä etsit. Jos urheilullista niin kuntosalilta tai lenkkipolulta, jos kultturellia tai muuten ajatusmaailmaa painottavaa niin kirjastot, muut kulttuurilaitokset tai vaikka kielikurssit, jos musiikista kiinnostunutta niin konserttitilaisuudet ja musiikkikurssit, jos käytännön puuhista pitävää niin erilaiset harrastuspiirit ja kurssit puutöiden, autoharrastuksen yms. parissa. Onhan noita paikkoja. Ensin täytyy vaan päättää millainen mies itseä kiinnostaisi ja sitten ottaa selvää missä tuollaisia miehiä pyörii.

Vierailija
20/20 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up