Haukkuuko kenenkään puoliso halveksuen kärryyn keräämiä ruokatarvikkeita yms kesken ostoksien teon markettivilinässä..
Mun mies arvostelee kovaäänisesti mm. Tamppoonien ostoa(turhia?!?) ihmisvilinässä.samaten wc.papereita kerätessäni kärryyn kiljuu kulutan liikaa paperia..maitoan juon liikaa,suklaapatukka
Kauheaa karkinsyömistä!
Olen aivan vaivaantunut ja suuttunut näissä tilanteissa,mutta en kehtaa riidellä muiden ihmisten reaktioiden takia vaikka sisällä kiehuu.
Kommentit (26)
Pitääkö sen miehen kanssa sitten mennä kauppaan?
No jätä ne tamponit ja vessapaperit pois.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän se mies vasta huutaakin, kun sohva on veressä eikä vessassa ole paperia. Tuskin mies takapuoltaan sormin kaivelee puhtaaksi.
Selitä ilkeälle miesvauvalle kovalla äänellä hitaasti "Voi kuuleppa Reijo! Meillä naisilla on kuukautiset. Kuu-kau-ti-set. Silloin alapäästä valuu verta. Kyllä, mutta ei hätää! Tällainen TAMPOONI kerää veren. Siksi me naiset ostamme tamp-po-nei-ta". Selitä kuin typerälle pikkuvauvalle.
Tai sitten vessapaperien kohdalla kohtele miesvauvaa näin "Hohhhohoijaa! (läpsäytä käsiä yhteen ja naura makeasti) voi sinnuu pientä höpsöä reijo! ei ketään kiinnosta sinun ripulipipulisi, ja että pittää ostaa ihan VESSAPAPERIA näin paljon! ostetaan nyt vaan rohkeasti vessapaperia ja kyllä se ruokavalio kohta siullakin lutviintuu, eikä tarvi alvariinsa pöntöllä ravata! hoohohooho"
Kyllä se oppii. Jos suuttuu, anna suuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän se mies vasta huutaakin, kun sohva on veressä eikä vessassa ole paperia. Tuskin mies takapuoltaan sormin kaivelee puhtaaksi.
No siksi justiin. Jätä ne pois jos ei muuten tajua.
Kolmas keino on, että et kerää mitään. Kävelet ja odotat että miesvauva valitsee tavarat. Sanot oikein makeasti hymyillen, että sinä työnnät tänään kärryjä ja hän voi valita ostokset. Et pyydä mitään omaa ostosta mukaan. Anna jättää vessapaperit ja muut pois.
Käyt erikseen hakemassa itsellesi herkut ja paperit. Mutta älä anna miehen käyttää sun vessapaperia. Piilota ne ja taittele yksi rulla käsilaukkuun tai niiden KAUHEIDEN siteiden ja tamponien viereen piiloon, josta haet kun menet vessaan.
Miksi olet päävikaisen miehen kanssa?
Kummallinen mies, jos ei ymmärrä naisen käyttävän enemmän wc-paperia tai tämän tosiaankin käyttävän kuukautissuojia.
Nyt mies puhutteluun, hänet pitää ensinnäkin saada ymmärtämään nuo ylläolevat asiat, ja eteenkin, että sinulle ei todellakaan puhuta noin, ei yksityisesti eikä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Selitä ilkeälle miesvauvalle kovalla äänellä hitaasti "Voi kuuleppa Reijo! Meillä naisilla on kuukautiset. Kuu-kau-ti-set. Silloin alapäästä valuu verta. Kyllä, mutta ei hätää! Tällainen TAMPOONI kerää veren. Siksi me naiset ostamme tamp-po-nei-ta". Selitä kuin typerälle pikkuvauvalle.
Tai sitten vessapaperien kohdalla kohtele miesvauvaa näin "Hohhhohoijaa! (läpsäytä käsiä yhteen ja naura makeasti) voi sinnuu pientä höpsöä reijo! ei ketään kiinnosta sinun ripulipipulisi, ja että pittää ostaa ihan VESSAPAPERIA näin paljon! ostetaan nyt vaan rohkeasti vessapaperia ja kyllä se ruokavalio kohta siullakin lutviintuu, eikä tarvi alvariinsa pöntöllä ravata! hoohohooho"
Kyllä se oppii. Jos suuttuu, anna suuttua.
Tämä, tämä :D alat selittää suureen ääneen naisen anatomiasta, että emättimestä valuu kerran kuukaudessa verta jos hedelmöittymistä ei ole tapahtunut jne.. Muista käyttää sanoja "emätin, kuukautiset, luonnollinen asia naisen elämässä" noilla luulisi hiljenevän.
Jos mies kommentois mun suklaaostoksia niin sanoisin vaan, että "olet Reijo oikeassa, eihän tää riitä mihinkään" ja kahmisin 20 kertaisen määrän lisää kärryyn.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sen miehen kanssa sitten mennä kauppaan?
Tai olla ylipäänsä?
Ei todellakaan. Järkyttävää jos tämä on totta. Miksi KUKAAN nainen olisi miehen kanssa, jolle kuukautissuojien ostaminen on ongelma. Kannattaa ehkä miettiä haluaako noin epäkypsään yksilöön tuhlata enempää elämäänsä.
Ihmetyttää kyllä tämmöiset naiset, jotka sietää älyvapaita ukkojaan. Miksi olla ihmisen kanssa, joka ei arvosta?
Jätä se sika! Exä oli samanlainen. Lopetin yhteiset kaupassa käynnit ja muutakin . On exä.
Tuossa just kuvastuu sun vähättely teidän suhteessa.
Hyviä kommentteja. Vakasti puhuen olen sitä mieltä, ettei kumppaniaan pitäisi joutua kouluttamaan.
Mies on turhautunut itseensä tai elämäänsä niin kohtelee sua huonosti, kuin olisit muka jotenkin vastuussa ja ärsytät häntä. Tuollaisesta on vaikeaa päästä eroon, jos asianomainen ei itse sitä tajua.
Niin se tietää en invalidinä selviä yksin kauppaan ilman häntä.ja tässä vielä se ikävä seikka olen taloudellisesti riippuvainen hänestä ja hänen avuistaan aika usein,niin kuin paikasta a paikkaan b koska hänellä vain ajokortti.
Loppuväsynyt tähän kirjoitti:
Mun mies arvostelee kovaäänisesti mm. Tamppoonien ostoa(turhia?!?) ihmisvilinässä.samaten wc.papereita kerätessäni kärryyn kiljuu kulutan liikaa paperia..maitoan juon liikaa,suklaapatukka
Kauheaa karkinsyömistä!
Olen aivan vaivaantunut ja suuttunut näissä tilanteissa,mutta en kehtaa riidellä muiden ihmisten reaktioiden takia vaikka sisällä kiehuu.
Ei. Jos arvostelisi, loppuis suhde siihen. Tuollainen käytös puolisolta on anteeksiantamattoman törkeää. Sellaista ei pidä sallia lainkaan.
Sun ukkos on todella törkeä ja sinä olet kynnysmatto joka antaa miehen pyyhkiä jalkansa itseensä eikä osaa laittaa rajoja.
Käyttää noita tilanteita, koska tietää ettet kehtaa sanoa mtn. Muut tuskin kiinnittävät huomiota tai ajattelevat, miksi annat kohdella noin. Puolusta itseäsi, muuten sama vain jatkuu.