Melodifestivalen 2018 finaali official
Melodifestivalen 2018 : Finaali
21:00 - 23:00
Ruotsin Melodifestivalenin finaali nähdään suorana lähetyksenä Friends Arenasta, Tukholman Solnasta. Finaalin voittaja edustaa Ruotsia toukokuussa Euroviisuissa Portugalissa. Ohjelman juontaa David Lindgren. Ei tekstitystä. HD
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tuota ihmisten määrää, tämä on jotain todella suurta Ruotsissa, siinä Espoon areena kalpenee.
Ruotsissa katsotaan Melodifestivalenia enemmän kuin itse Euroviisuja.
Yleensähän näissä onkin euroviisuja paremmat biisit ja esiintyjät. Tämä vuosi on sellaista euroviisutasoa.
Ruotsalaiset ei pitänyt cabanasta. Oho.
Robin B:llä oli parempi tyyli viime vuonna. Nyt oli ajanut sänkitukan. Miksei muuten esiintynyt?
Mä tykkäsin eniten Felixin lauluäänestä ja kappaleesta. Benjamin toiseksi paras, eli ihan tyytyväinen olen. Molemmilla pojilla oli aika yksinkertainen stailaus ja lavashow simppeli (Benillä toki näyttävä valotaulu, mutta simppelillä tarkoitan sitä, että oli pitäydytty yhdessä efektissä eikä tuotu lavalle eri krumeluureja).
Benjamin joutuu muuttamaan esitystä Lissaboniin. Ottaa mukaan taustalaulajan, koska Mello-esityksessä käytetty taustanauha kaikuineen on kielletty.
Lehdessä oli juttu myös hyvin tienaavasta bloggaajasta, jonka sukunimi Ingrosso. Ei yllättänyt, että kyseessä oli Benjaminin sisko Bianca. Instagram-julkisuuden lisäksi tuomaroi jotain talenttiohjelmaa?
Isoveli Oliver ilmeisesti myös laulaja? Perheen nuorin sisarus Theo varmaan myös tulevaisuudessa julkkis? :D
Felix yritti kovasti päästä tunne-esityksessään viime vuoden voittajan tiloihin mutta....😂 ei poika pieni, ei noin.
Norjaan edustaa Alexander Rybak! Se fairytalen laulaja taas :)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tuota ihmisten määrää, tämä on jotain todella suurta Ruotsissa, siinä Espoon areena kalpenee.
No kuka voitti?? Se kappale ja esityskin on varmaan jotain todella suurta jonka rinnalla koko maailma kalpenee
Vierailija kirjoitti:
Norjaan edustaa Alexander Rybak! Se fairytalen laulaja taas :)
Kappale itsessään tosi "ruotsalainen". Månsin piirrosefektejä myöten.
Näköjään uusi, huonommin laulava sukupolvi on vallannu Ruotsin viisut.
Joka tapauksessa sekä Ruotsin että Norjan kappaleet on enemmän tätä aikaa, vaikka aika tyhjänpäiväisiä ovat. Saaran esityksen pitäis mennä aivan nappiin, jos tavoitteena top 10.
Se Fab Freddie oli turha. Habituksesta tuli mieleen Perez Hiltonin ja James Cordenin sekoitus. David olisi voinut hoitaa juontopestin yksinkin ilman sitä yliampuvaa glittermiestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin eniten Felixin lauluäänestä ja kappaleesta. Benjamin toiseksi paras, eli ihan tyytyväinen olen. Molemmilla pojilla oli aika yksinkertainen stailaus ja lavashow simppeli (Benillä toki näyttävä valotaulu, mutta simppelillä tarkoitan sitä, että oli pitäydytty yhdessä efektissä eikä tuotu lavalle eri krumeluureja).
Benjamin joutuu muuttamaan esitystä Lissaboniin. Ottaa mukaan taustalaulajan, koska Mello-esityksessä käytetty taustanauha kaikuineen on kielletty.
Lehdessä oli juttu myös hyvin tienaavasta bloggaajasta, jonka sukunimi Ingrosso. Ei yllättänyt, että kyseessä oli Benjaminin sisko Bianca. Instagram-julkisuuden lisäksi tuomaroi jotain talenttiohjelmaa?
Isoveli Oliver ilmeisesti myös laulaja? Perheen nuorin sisarus Theo varmaan myös tulevaisuudessa julkkis? :D
Ei mikään ihme, vanhemmat Pernilla ja Emilio ovat Ruotsissa kestojulkkiksia.
Myös Pernillan vanhemmat Wahlgrenin näyttelijäsukua. En usko että heillä on muuta tapaa elää :)
Benjamin kopioi Justin Timberlakea (eli MJ:tä), Aleksander Bruno Marsia.
Sellaiset on eväät.
Vierailija kirjoitti:
Mariette on paras. Tätä vikaa en tajua ollenkaan. Onko se ruotsalaista huumoria?
Joo sen on ruotsalaista huumoria ja ihan samaa edustaa täällä Eläkeläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli Oliver ilmeisesti myös laulaja? Perheen nuorin sisarus Theo varmaan myös tulevaisuudessa julkkis? :DEi mikään ihme, vanhemmat Pernilla ja Emilio ovat Ruotsissa kestojulkkiksia.
Myös Pernillan vanhemmat Wahlgrenin näyttelijäsukua. En usko että heillä on muuta tapaa elää :)
Ja eikös maailmankuulu DJ ja tuottaja Sebastian Ingrosso ole Benjaminin serkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli Oliver ilmeisesti myös laulaja? Perheen nuorin sisarus Theo varmaan myös tulevaisuudessa julkkis? :DEi mikään ihme, vanhemmat Pernilla ja Emilio ovat Ruotsissa kestojulkkiksia.
Ja eikös maailmankuulu DJ ja tuottaja Sebastian Ingrosso ole Benjaminin serkku?
Swedish House Mafiastakin tuttu?
En edes tajunnut että se on sama biisi, hahhhaaaa!