Melodifestivalen 2018 finaali official
Melodifestivalen 2018 : Finaali
21:00 - 23:00
Ruotsin Melodifestivalenin finaali nähdään suorana lähetyksenä Friends Arenasta, Tukholman Solnasta. Finaalin voittaja edustaa Ruotsia toukokuussa Euroviisuissa Portugalissa. Ohjelman juontaa David Lindgren. Ei tekstitystä. HD
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Kaatuiko tuo mies?
Vitsi vitsi lenkkari caupois
Toi kaveri tulisi tilata hevosvankkureilla Senaatintorille esittämään covereita.
Kenelläkään ei ole lavasteita ja isoa souta.
Se keltaisessa asussa esiintynyt nainen voittoon!
Ruotsilla on tänä vuonna hunot biisit. Oon seurannut Melloa monta vuotta ja tämä on heikoin vuosi.
Renaida uudelleen! HYVÄ! Voittaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika värikäs näköjään tämä finaali.
Antaa hyvän kuvan tämän päivän Ruotsista, ei siellä elä pelkästään Ruotsissa syntyneitä vaaleita viikinkejä.
Finaalin perusteella ei elä enää lainkaan. Onneksi sentään yhä löytyy ne lupausten mukaiset pari blondia neitokaista.
Miks tää esiintyy uudestaan!?!?
Mun veikkaus on että ruotsalaiset valitsee esiintyjän nro 2.
Tykkäsin Felixistä, nuori mies antoi tulla tunteella.
Miksi Ruotsilla on noin monta kilpailijaa joista valitaan edustaja? Eikö kisajärjestäjät tuolla päätäkään yksinvaltiaina sitä kuka edustaa?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla on tänä vuonna hunot biisit. Oon seurannut Melloa monta vuotta ja tämä on heikoin vuosi.
Samaa mieltä. Ero viime vuoteen erityisesti on huikea. Kuin katsoisi jotain vitsimelloa, mutta kai nämä ovat ihan tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on eri oikeuksia aivan kuin Saara Aallolla
En tiennytkään että Meri Sopanen puhuu noin hyvin ruotsia
Hei tää ihan viimeisenä esiintynyt tumma nainen oli TOSI hyvä! Tää joka esiintyi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Koska sen kuulokkeissa oli vikaa ekalla kerralla, eikä hän kuulut silloin kunnolla ja kai se sitten vaikutti esitykseen.
Samaa mieltä! Harmi ettei hän ole oikein löytänyt paikkaansa A-teensin jälkeen. Välillä hän juonsi Bingolottoakin :(