Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on jo liittynyt Kiloklubiin? Mä alotin sen viikon ilmasen kokeilun ja vaikuttaa ihan hyvältä.

Vierailija
19.04.2006 |

Ainakin päihittää painonvartijat : )

Josko joku on jo osallistunut sinne keskusteluihin, niin valistatteko mua ongelmassa ...mistä sinne mielipiteeseen tulee se nikki? Mun käyttäjätunnus on oma s-posti eikä mitään nicciä kysytty liittyessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntu vähän hassulta, ku laitoin tavoite- painonpudotukseksi 3kg, ni se ilmotti, et siihen menee 13 viikkoa..Huijausta???

Vierailija
2/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin minulla toimii ihan jees ;) Ja noista ohjeista sen verran, että kyllä ne ruuat saa tehdä ihan omalla tyylillä ja ohjelma laskee niille kalorit, kun sinne jaksaa vaan luoda omat reseptit... Ja muutenkin ne ruokaehdotukset kyllä saa poistaa vaikka kokonaan ja kirjata omat syömiset sinne, eikä tule sen kalliimmaksi kuin yleensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlle sen verran, että kun sinne kirjautuu ja ottaa sen omat tiedot kohdan niin siellä kysytään nikkiä mitä haluaa käyttää keskusteluissa.

Vierailija
4/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloklubi. fi ...käy kattomassa : )

Vierailija
5/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu mennä sinne kyselemään jos mun nikki onkin tällähetkellä se sähköposti os. mikä on käyttäjätunnus.

Ei oo elämä helppoo ei... ja lihavakin oon : ))

Vierailija
6/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta makuasioita. Nyt myös uusi mtv3: n palvelu Keventäjät. löytyy keventajat . fi

Vierailija
7/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne tulee tosiaankin jokin tunnus, joka on ikäänkuin tv-chattien Anonyymi nro 657 tyyppinen, ei kuitenkaan tuo vaan... vitsi kun en muista tarkemmin, itse olin sen aloitusviikon jäsenenä, enkä jaksanut alkaa maksella jatkoviikkoja, kun tuli tulostettua niitä ruokalistoja ja ruokaohjeita useamman viikon ajaksi.

Vierailija
8/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubissa laihdutaan (toivon) pikkuhiljaa. Mulle ei sovi kovin tiukka linja ku masennun niin kauheesti aina kun tulee repsahduksia. Tuohon maikkarin juttuun en oo törmännytkään, meen heti.

Vierailija
9/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ruokaohjeita, lohta ja kookosmaitoa, tulee aika kalliiksi syödä niiden ohjeiden mukaan

Vierailija
10/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kutrinetistä... Päätelkää itse tuosta www-osoite :)

Vierailija
11/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos ei koskaan muutenkaan valmista lohesta mitään, vaan syö pastaa ja nakkeja, saattavat nuo ohjeet tuntua kalliilta.

Vierailija:

Ihme ruokaohjeita, lohta ja kookosmaitoa, tulee aika kalliiksi syödä niiden ohjeiden mukaan