Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän naapuriin muutti tosi outoa porukkaa!

Vierailija
19.04.2006 |

meidän uusien naapureiden lasta ei koskaan viedä ulos, ja kai se on usein hoidossakin jossain kun pariskunta tulee kymmenen aikaan illalla kotiin kahdestaan ilman lasta. Mä en edes tietäisi että niillä on lapsi jos naapuri ei olisi heitä tervehtiessään kysynyt onko lapsia... kerran olen lasta nähnyt kun odottivat taksia pihalla vauva kaukalossa. Eli ilmeisesti noin yksivuotias lapsi ainakin koosta päätellen.

Voisivat vaivautua edes tuomaan lasta hiekkikselle tai keinumaan eikä vaan jumittaa sisällä kaiken aikaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilimme vaunuilla lähimaastossa, minua ei vain kerta kaikkiaan kiinnostanut pihan rouvien meiningit yhtään... Ehkä naapurisi ei ole kiinnostunut pihalta löytyvästä seurasta...

Vierailija
2/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis onneks olla ap:n naapureita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pitkäänpä olet naapuriesi ulkoilemattomuutta ehtinyt observoida. Ja vuoden vanha oli viime kesänä vasta parikuukautinen nyytti.

Äh - keksisit nyt hiukan paremman trollin.

Vierailija
4/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli, mut sitä ei koskaan viety ulos. Tekivät sitten toisenkin lapsen siinä ja eikä sitäkään viety koskaan ulos. Ei edes kesällä! Sisällä vaan kyyhöttivät. Sitten muuttivat pois kun nainen alkoi odottamaan kolmatta lasta.. Ei voi muuta kuin ihmetellä moista elämää! 4 seinän sisällä 3 lapsen kanssa kaiket päivät niin ei hyvin mee.

Vierailija
5/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näenhän mä esim kun mies lähtee töihin kun se kävelee mun vierestä. ei siihen kovin kummoista kyttäämistä tarvitse tehdä. Hiekkiskelit alkoi juu viikko sitten, mutta voiha ulkona jotain muuta tehdä silloin kun hiekkis ei ole vielä sula. Pointti oli lähinnä se että mä en koskaan näe sitä lasta, ei kai käydä edes vaunulenkeillä paitsi ehkä sitten tosi kummaan aikaan kuten kolmelta yöllä??? Mun mielestä on todella kummallista ettei lapsi pääse koskaan ulos.

ja kun mä käyn pihalla tupakalla (paha tapa ja yritän lopettaa) ja satun näkemään kun naapuripariskunta tulee kotiin, jossa ei pala valoja, voin kai olettaa ettei siellä ole ketään silloin kotona ollutkaan. Eli se vauva on jossain muualla.

Ehkä rivitalossa tai kerrostalossa naapureita tarvistt erikseen kytätä, meillä ei voi olla näkemättä kuka menee mihinkin ja mihin aikaan, jollei istu verhot kiinni neljän seinän sisällä :)

kyylä-AP

Vierailija
6/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö itse koskaan käy muualla kuin omalla pihalla tai olette sisällä?

Vierailija
7/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monella on niin tiiviit suhteet esim. isovanhempiin, että vauva on siellä yökylässä jopa viikottain.

Mutta jos asia sinua askarruttaa, niin KYSY heiltä, että missä tykkäävät ulkoilla lapsensa kanssa. Ovatko löytäneet lähiseudun puistot tms. Vastauksesta voit jo päätellä jotakin.

Vierailija
8/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan juuri olisikin se meidän pihan kyylä..?

Vierailija
9/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä tai anna muiden ainakin elää omaansa niinkuin itse parhaaksi näkevät

Vierailija
10/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin mummokin varmaan kiipeää salaa ikkunasta ulos päivisin, kun en koskaan näe sen menevän minnekään, kun uloskäyntejä ei ole kuin se yksi ainoa :DD

Vierailija
11/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka olisi vain yksikin ovi, niin en usko hänen kykenevän tuijottamaan sitä herkeämättä 24 h vuorokaudessa. Itsekin myöntää olevansa välillä nukuttamassa omia lapsiaan.

Meillä oli myös kotona ollessani usein ulkoiluaika perinteiseen päikkäriaikaan eli menimme ulos usein lounaan jälkeen klo 13.

Vierailija:

Meidän naapurin mummokin varmaan kiipeää salaa ikkunasta ulos päivisin, kun en koskaan näe sen menevän minnekään, kun uloskäyntejä ei ole kuin se yksi ainoa :DD

Vierailija
12/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaan naapurin pihaan päin koska se on kyttäämistä? Eikä teitä ihmetyttäisi yhtään että naapurissa ei koskaan lasta päästetä ulos, kun tiedätte että siellä lapsi kuitenkin on...

Ei mikään ihme että lapsia pystytään noin vain synnyttämään salaa ja tappamaan vastasyntyneinä, tai että miehen ruumis kerkeää muumioitua asunnossa seitsemän vuotta ennen kuin kukaan huomaa mitään erikoista...

Vierailija
13/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olimme tai emme, niin ainakin meillä on vaikeasti kehitysvammainen ja sairas lapsi, jonka kanssa ei ulkoilla kuten tavallisten lasten kanssa. Ja vietämme paljon aikaa vanhempieni luona. Ponttini on vaan se, että älä tuomitse ennenkuin tiedät totuuden ja tule/mene reippaasti tekemään tuttavuutta!

Vierailija
14/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ainakaan kuvittele, että tiedän vajavaisen huomion perusteella KAIKEN naapuristani. Ihmisen havainnointikapasiteetti tuollaisessa tilanteessa on väistämättä vajavainen ja usein asioihin on täysin luonnolliset selitykset.

Joten edelleenkin: kysy suoraan siltä naapurilta äläkä luulottele.

Vierailija
15/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän pihalle on täysin suora näkyvyys meidän pihalta, ei edes aitaa välissä niin kai mä näen mitä siellä tapahtuu. Ei tapahdu yhtään mitään...

Ja monena iltana he ovat tulleet kotiin myöhään, ilman lasta. Tiedän sen kun olen ollut omalla pihalla tupakalla ja heidän pihalle kävellään tietä pitkin joka on noin kolmen mertin päässä meidän pihasta. Eikä siinä asunnossa ole ollut valoja ennen heidän tuloa joten tuskin vauva siellä pimeässä lapsenvahdin kanssa on?

Hienoa jos te ette katso koskaan naapuriin, en mäkään olisi edellisten asukkaiden elämästä halunnut nähdä yhtään mitään. se kun vain on tällaisessa paikassa asuessa mahdotonta.

AP

Vierailija
16/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutimme nykyiseen kotiimme, seurattiin meidän elämäämme tarkkaan. Mieheni valitti, kun naapurin ovi heilahtaa aina, kun hän avaa oven. He ilmeisesti tarkkailivat, mihin aikaan mieheni on liikkeellä, koska hänellä on erittäin persoonalliset ajat liikkua. Lasten kanssa menimme ulos vasta pitkällä iltapäivällä, kun olimme kaikki kotona. Olemme erittäin aamu-unista porukkaa. Voi, että kun siinä oli urkkimista naapurilla.

Vierailija
17/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairaalassa suurimman osan ajasta, ja he saavat lasta kotiin vain silloin tällöin?? Oletko, ap, tullut ajatelleeksi sellaista?

Vierailija
18/18 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naapureilla ei ole lasta lainkaan, heillä on ollut vain vauva hoidossa