ONNITELKAA MINUA :D
olen 5-vuotta asunut " miehen perässä" paikkakunnalla jossa en yhtään viihtynyt,kokoajan olen salaa haaveillut " kotiin paluusta" varsinkin nyt kun on jo pieniä lapsiakin.
Miehelleni en ole asiasta paljoa maininnut,miehen työt kun ovat tiukasti tällä paikkakunnalla missä asumme. Viime tiistaina mieheni tuli yhtäkkiä kesken päivän kotiin!!
Hän oli irtisanonut itsensä työstä," salaa" hän oli jo hankkinut työn kotipaikkakunnaltani,olemme siis yhdessä kyllä katsoneet sieltä aina välillä,mutta siellä ei ole paljoakaan töitä.
NYT mieheni oli saanut sieltä UPEAN työmahdollisuuden!! Tänään varmistui Hieno asunto meille sieltä,paljon parempi kuin nykyinen kotimme täällä,pääsemme sinne jo parin viikon päästä asumaan,mieheni työt alkavat heti myös.
OLEN NIIIIIIIIIIIIIIN Onnelinen!! siellä on ystävät,tutut paikat,lapsille turvallisempaa,sukulaisia ja JOPA miehen pari ystäväää ovat muuttaneet sinne viime aikoina!! :D:D
IHANAA,olen superhyperonnillenen!!!!!
Kommentit (8)
sinulle heti kertonut. jos ei olisikaan saanut tyopaikkaa olisi tullut suuri pettymys.
Mua ei sais kirveelläkään takas " kotiin"
Paljon onnea koko perheelle! Ihanaa kuulla että ihmisille sattuu hyviä asioita.
Tiedän todellakin miltä sinusta tuntuu, koska itse olen aikoinani ollut lähes samanlaisessa tilanteessa... Eli tuo teksti olisi voinut olla muutama vuosi sitten minun kirjoittamaa =)
Kaipuu täälläkin kotia.
Varmaan vaan nostalgiaa:) tulisin varmaan pian siellä höperöksi.
Mutta paljon onnea! En voi muuta sanoa!
en viitsi kaupunkeja sanoa,kun sit saan vaan kuulla et siel on se&se niin ikävää&kamalaa ymym :D
Se nyt kuiten on paikka josta me pidämme :)
Meillä ei ole täällä " entisessä" kaupungissa ketään esim. hoitaan lapsia,enkä ole täältä oikein ystäviä saanut vaikka yritystä on ollut,tää on " vaarallinen" kaupunki kasvattaa lapsia enkä ole kuullut sanaakaan hyvää alueiden kouluista tmv.
Joten olen oikeasti niin iloinen ja minusta on ihanaa,että mieheni on valmis muuttamaan,hän kun kuitenkin on kotoisin täältä missä nyt asumme...
ap