annan kaikkeni enkä saa edes kiitosta.
Parisuhteemme oli kriisissä, intohimo puuttui yms jolloin monesti erotaan. Vaimo valitti etten tee mitään, niin siksi ei kiinnosta häntäkään illalla tehdä mitään. No olen alkanut hoitamaan kotia, siivonnut, pyykännyt, ollut enemmän lasten kanssa, yrittänyt tehdä asioita että olisi tasaisempi arki. Silti, saan joka kerta saman vastauksen, "enkä harrasta sitten kun mennään nukkumaan". Muutenkin tuntuu että vain minun piti muuttua, en saa huomiota enkä muutakaan. Pariterapiaa ehdotin mutta vaimo sanoi ettei niistä ole apua. Pelkääkö hän niin paljon erota että ei uskalla tehdä sitä, tai pelkää sitä yksinäisyyttä,vai miksi käyttäytyy noin ilkeästi?
Kommentit (48)
Taitaapi olla rouvalla joku muu jonka kanssa "harrastaa"
Itse vaimosi valitsit älä ruikuta.
Eli olet teettänyt tähän asti kotityöt vaimolla, nyt olet pari kertaa tehnyt ja ajattelet tilien olevan tasan?
Jos annat kaikkesi niin annat aivan liikaa.
Tää on niin nähty. Sitä alapäätä varjellaan kuin aarretta, lapset on tehty, sitä ei enää tarvita. Ilmeisesti olet naimisissakin. Jos se eron haluais se olis sen ottanu, eli sen mielestä, niin kuin aika hel...tin monen muunki naisen mielestä seksi ei kuulu elämään sen jälkeen kun lapset on tehty. Sitte itketää että mies petti, olisit antanu sille joskus niin ei olisi pettäny. Naiset on pilanneet maailman
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla rouvalla joku muu jonka kanssa "harrastaa"
Tai sitten vaan rouva väsynyt aikuisen ihmisen passaamiseen. Se, että pari kertaa siivotaan seksin toivossa, ei vielä todellakaan paranna tilannetta.
Vaimo näkee sielunsa silmin, miten seksielämän vilkastuttua se moppi ja imuri pysyy entistä harvemmin miehen kädessä, koska miksi enää vaivautua kerta muutenkin jo saa?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet teettänyt tähän asti kotityöt vaimolla, nyt olet pari kertaa tehnyt ja ajattelet tilien olevan tasan?
Aikaa on mennyt 2kk, kerroppas nyt pitääkö minun käydä jopa hänen puolestaan töissäkin että tilanne muuttuu.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin nähty. Sitä alapäätä varjellaan kuin aarretta, lapset on tehty, sitä ei enää tarvita. Ilmeisesti olet naimisissakin. Jos se eron haluais se olis sen ottanu, eli sen mielestä, niin kuin aika hel...tin monen muunki naisen mielestä seksi ei kuulu elämään sen jälkeen kun lapset on tehty. Sitte itketää että mies petti, olisit antanu sille joskus niin ei olisi pettäny. Naiset on pilanneet maailman
Nainen voi jättää eroamatta, koska haluaa antaa lapsille ehjän perheen. Eli uhraa oman onnensa lasten edestä.
Ja mikäli mies haluaa pikkuvaimon olevan illalla innosta pinkeänä, niin tehkööt omat osuutensa kotitöistä. Kun vaimo hoitaa ensin oman palkkatyön, sitten kotona vielä yksinään lapset ja kotityöt miehen röhnöttäessä sohvalla ja huudellessa "onks ruokaa jo? Kauhee nälkä!"
Niin ei pitäisi olla ihme, että sänkyyn päästyä nainen haluaa tasantarkkan vain nukkumaan.
Itse olen itseäni kiittänyt ja aina on kiitosta riittänyt, sanoi mummo vainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa on mennyt 2kk, kerroppas nyt pitääkö minun käydä jopa hänen puolestaan töissäkin että tilanne muuttuu.
-ap
Olet siis nyt 2 kk tehnyt kotitöitä? Ja vaimo teki tähän saakka..?
Minä aikanaan sovin mieheni kanssa, että lopetamme seksin kokonaan. Nyt olemme olleet 8vuotta yhdessä päätöksen jälkeen, eikä kummallakaan ole tehnyt mieli ja elämme onnellisesti. Parisuhde ei tarvitse ällöttävää seksiä, kuka nauttii siitä että limaiset ällöttävän näköiset elimet koskevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos hän on vuosia hoitanut kotityöt puolestasi, niin korvaako sinusta tosiaan 2kk sen?
Veikkaan, että hän haluaa nähdä jatkuuko tuo suunta, vai rupeatko hiljalleen vierittämään enemmistön taas hänelle. Itse luen rivien välistä, että olet koeajalla jatkuuko liitto vai ei.
Eli teet kotityöt vain pilden toivossa. Kuules nyt, kun ne kotityöt kuuluu aikuisen ihmisen velvolliuuksiin ihan riippumatta sukupuolesta. Annatko sinä kiitosta ja arvostusta vaimollesi?
Vierailija kirjoitti:
Minä aikanaan sovin mieheni kanssa, että lopetamme seksin kokonaan. Nyt olemme olleet 8vuotta yhdessä päätöksen jälkeen, eikä kummallakaan ole tehnyt mieli ja elämme onnellisesti. Parisuhde ei tarvitse ällöttävää seksiä, kuka nauttii siitä että limaiset ällöttävän näköiset elimet koskevat toisiaan.
Et taida olla aivan normaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos hän on vuosia hoitanut kotityöt puolestasi, niin korvaako sinusta tosiaan 2kk sen?
Veikkaan, että hän haluaa nähdä jatkuuko tuo suunta, vai rupeatko hiljalleen vierittämään enemmistön taas hänelle. Itse luen rivien välistä, että olet koeajalla jatkuuko liitto vai ei.
Olin juuri sanomassa samaa, jos ap antaa ukollensa, se ukko lopettaa samalla minuutilla auttamisensa. Parisuhteeseen kuuluu se että molemmat tekee osansa. Sitä paitsi ap voisi nyt vaan kiltisti jatkaa tuota, kyllä ne vaimon himot sieltä herää, hän nosti kissan pöydälle ja jos ei sekään auta, on ero teillä edessä. Välillä kannattaa panostaa siihen. Ilmeisesti vaimosi haluaa suhteen kuitenkin jatkuvan, moni olisi juossut karkuun jo vuosia sitten.
Vaimolla saattaa todellakin nyt olla sellainen mielikuva, että osallistut nyt kotitöihin vain siksi että saisit häneltä.
Samassa tilanteessa olleena, se tuntuu aika halventavalta. Meillä se on mennyt niin, että mies ei viikko-/kuukausitolkulla ole tehnyt yhtikäs mitään (hänkin on nyt kotona, joten aikaa kyllä on), ja sitten käykin kaupassa ostamassa jotain hyvää ruokaa tms. ja illalla onkin heti perseessä kiinni.
Se ei valitettavasti halujani herätä. On niin läpinäkyvää. Minun mielestäni, jos toista kunnioittaa niin haluaa auttaa häntä parhaansa mukaan ilman taka-ajatuksia. Niin minäkin tein, kunnes huomasin että työmääräni vain lisääntyy ja lisääntyy.
En pahuuttani pihtaa, meillä oli erittäin hyvä ja vilkas seksielämä ennen kuin mies alkoi kohtelemaan minua yhtenä kotitalouskoneista. Nyt en vaan jaksa, ja olen myös erittäin pettynyt.
Huutelisin muuten jo provoa, mutta kun näitä miehiä oikeastikin on.
Vuosikausia teetetään kaikki kotityöt vaimolla (ja vaimolla tietty oma palkkatyönsä), kiitoksen sanaa ei kuulu, ehkä jopa moitetta kun ei ollut tänään sitä lempiruokaa.
Sitten vaimo väsyy. Hän ei enää jaksa eikä halua kaiken työn jälkeen vielä miellyttää miestä makkarin puolella.
Mies tarttuu härkää sarvista, imuroi yhden kerran kehnosti (ei kaappien alta yms, vain näkyvät paikat) ja tiskaa pari kuppia. Sitten uhriudutaan, kun vaimo ei järjestä riemubileitä tämän uroteon vuoksi.
Joten mies kiukkuaa "en sitten enää tee kerran ei kelpaa!".
Lopulta vaimo väsyy lopullisesti ja muuttaa pois. Ja mies itkee, että hänet jätettiin kertomatta edes syytä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan antaisi esim. sinulle, joka olet totaalinen kusipää?
Tyytyväinen, onnellinen nainen rakastaa seksiä, mutta laiminlyöty lattiarätti todellakaan ei halua.
Yksi vaimo kirjoitti:
Vaimolla saattaa todellakin nyt olla sellainen mielikuva, että osallistut nyt kotitöihin vain siksi että saisit häneltä.
Samassa tilanteessa olleena, se tuntuu aika halventavalta. Meillä se on mennyt niin, että mies ei viikko-/kuukausitolkulla ole tehnyt yhtikäs mitään (hänkin on nyt kotona, joten aikaa kyllä on), ja sitten käykin kaupassa ostamassa jotain hyvää ruokaa tms. ja illalla onkin heti perseessä kiinni.Se ei valitettavasti halujani herätä. On niin läpinäkyvää. Minun mielestäni, jos toista kunnioittaa niin haluaa auttaa häntä parhaansa mukaan ilman taka-ajatuksia. Niin minäkin tein, kunnes huomasin että työmääräni vain lisääntyy ja lisääntyy.
En pahuuttani pihtaa, meillä oli erittäin hyvä ja vilkas seksielämä ennen kuin mies alkoi kohtelemaan minua yhtenä kotitalouskoneista. Nyt en vaan jaksa, ja olen myös erittäin pettynyt.
Tuopa juuri on erittäin halventavaa. Mies ikäänkuin maksaa seksistä.
Niiden kotitöiden kun pitäisi olla molempien homma AINA, ei vain silloin kun ollaan seksiä vailla.
Hän siis ei taida pelätä eroa, muutenhan hänkin toimisi toisin, nyt vain odottaa, että ehdotat eroa.