Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi (poika)miehill ei ole vessssa

Vierailija
10.03.2018 |

Roskista? Kiva kun on menkat ja miehellä ei ole vessassa roskista ja keittiön roskikseen en kehtaa niitä siteitä/tampooneita laittaa.Vaikka harvemmin miehet itse sitä tarvitsee niin eikö se ole ihan tai pitäisi olla normaali varustus vessassa,roskis. Enkä nyt kehtaa sanoa vielä näin alukupuolella tapailua(2vkoa) että ostaisi sellaisen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niin kovasti nolottaa se tosiasia, että naisilla joskus sattuu olemaan kuukautiset, etkä kehtaa keittiön roskikseen siteitä viedä, niin sulje ne muovipussiin ja vie laukussasi kotiin.

Vaihtoehtoisesti voit helpottaa elämääsi, päästä yli asiasta ja laittaa ne sinne keittiön roskikseen.

Vierailija
2/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska speksien mukaan suoritus ei mene niin että naisia tuodaan kämpille silloin kun niillä on menkat. Kyseessä on niin poikkeuksellinen tilanne ettei siihen ole toimintaohjetta varautumissuunnitelmassa jolloin myöskään sen vaatimaa infrastruktuuria ei ole perustettu. Jos riski kuitenkin toteutuu niin poikamiehen tulee mitigoida se käyttämällä harkintaansa ja toimia tilanteen vaatimalla tavalla niin että kyseinen nainen saadaan viipymättä poistettua asunnosta ennen kuin infrastruktuurin tarve aktualisoituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sakkia kun alapeukutetaan,en tajua. Kyllä roskis kuuluu vessaan oli mies tai nainen,varattu tai vapaa.

Vierailija
4/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos niin kovasti nolottaa se tosiasia, että naisilla joskus sattuu olemaan kuukautiset, etkä kehtaa keittiön roskikseen siteitä viedä, niin sulje ne muovipussiin ja vie laukussasi kotiin.

Vaihtoehtoisesti voit helpottaa elämääsi, päästä yli asiasta ja laittaa ne sinne keittiön roskikseen.

Ei se nolota mutta en minä kotonakaan niitä keittiön roskikseen laita vaan vessan roskikseen.

Vierailija
5/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska speksien mukaan suoritus ei mene niin että naisia tuodaan kämpille silloin kun niillä on menkat. Kyseessä on niin poikkeuksellinen tilanne ettei siihen ole toimintaohjetta varautumissuunnitelmassa jolloin myöskään sen vaatimaa infrastruktuuria ei ole perustettu. Jos riski kuitenkin toteutuu niin poikamiehen tulee mitigoida se käyttämällä harkintaansa ja toimia tilanteen vaatimalla tavalla niin että kyseinen nainen saadaan viipymättä poistettua asunnosta ennen kuin infrastruktuurin tarve aktualisoituu.

Niin,me kyllä tapaillaan eikä olla toisillemme mitään yhen yön hoitoja.

Vierailija
6/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ihmetellyt tätä, mutta ihan vain siksi että kyllä vessassa nyt kuuluu olla roskis. Pyytämällä sellaisen sinne sitten sain.

Vierailija
7/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nolota mutta en minä kotonakaan niitä keittiön roskikseen laita vaan vessan roskikseen.

Mutta jos siellä vessassa ei ole roskista, niin silloinhan ne on pakko viedä keittiöön, eikä siinä pitäisi sen kummempaa vaikeroimista olla.

Vierailija
8/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,me kyllä tapaillaan eikä olla toisillemme mitään yhen yön hoitoja.

Siinä tapauksessa kyseiseen mieheen ei sovelleta poikamiehen proseduureja vaan seurustelusuhteessa olevan miehen proseduureja jolloin ei pidä puhua poikamiehistä. Mikäli havaitset puutteen yksittäisen seurustelevan miehen asunnon infrastruktuurissa sinun kuuluu pyrkiä korjaamaan tilanne kaikin keinoin suoraan ko. miehen kanssa kommunikoimalla, mahdollisesti mikäli siihen on asianmukainen lupa annettu, varustamalla miehen kylpyhuone sopivalla roskiksella, eikä huutamalla apuun jumalaa ja isää kaikenvoipaa keskustelupalstalla, eikä etenkään pidä pyrkiä saattamaan koko miessukupuolta huonoon valoon julistamalle perusteettomia yleistyksiä avoimella keskustelupalstalla.

Vierailija
9/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ihmetellyt tätä, mutta ihan vain siksi että kyllä vessassa nyt kuuluu olla roskis. Pyytämällä sellaisen sinne sitten sain.

Kyllä minäkin olen aiemmille miehille sitten sanonut kun on oikeasti alettu olemaan yhdessä ja mies on sinne hankkinut sen mutta nyt on tosiaan tämän miehen kanssa vasta hetki tapailtu niin en nyt heti rupea vaatimaan asioita.

Vierailija
10/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikein ole mitään roskikseen laitettavaa vessassa. Ihan siitä syystä. En minäkään jaksa pitää roskista vessassa jotain mahdollisia yhden yön juttuja varten. Jos seurustelisin ja nainen haluaisi, niin sitten tietenkin.

Vierailija
11/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä roskis vessassa -aihe on ollut jo aiemmin niin monta kertaa palstalla että alan uskomaan että palstalla on oma roskis vessassa- hullu.

Vierailija
12/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin olen aiemmille miehille sitten sanonut kun on oikeasti alettu olemaan yhdessä ja mies on sinne hankkinut sen mutta nyt on tosiaan tämän miehen kanssa vasta hetki tapailtu niin en nyt heti rupea vaatimaan asioita.

Ehdototan tutustumaan sanakirjaan, erityisesti kohtiin "vaatiminen" ja "pyytäminen". Niillä on hiuksenhieno ero jonka ymmärtäminen voi auttaa sinua merkittävästi elämässä kohdatessasi samankaltaisia vaativia tilanteita kuin tämä.

Vierailija
13/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sakkia kun alapeukutetaan,en tajua. Kyllä roskis kuuluu vessaan oli mies tai nainen,varattu tai vapaa.

Ja pöh. Olen suurimman osan elämääni (45v) elänyt asunnoissa joissa sitä vessan roskista ei ole; lapsuudenperheessä, yksin, miehen kanssa ja lapsiperheenä....

Se ainoa kaksikerroksinen talo, johon äiti yläkerran kylppäriin roskiksen laittoi, ei se roskis tuonut mitään lisäarvoa, päinvastoin. Aina se unohtui tyhjentää tai tuoda uutta pussia ja siivotessa oli vain tiellä. En tosiaan kaipaa koko kapistusta.

Vierailija
14/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh. Olen suurimman osan elämääni (45v) elänyt asunnoissa joissa sitä vessan roskista ei ole; lapsuudenperheessä, yksin, miehen kanssa ja lapsiperheenä....

Se ainoa kaksikerroksinen talo, johon äiti yläkerran kylppäriin roskiksen laittoi, ei se roskis tuonut mitään lisäarvoa, päinvastoin. Aina se unohtui tyhjentää tai tuoda uutta pussia ja siivotessa oli vain tiellä. En tosiaan kaipaa koko kapistusta.

No minulla on aina ollut ja minulla sinne roskiin tulee riskaa ha minä kyllä muistan sen tyhjentääkin.

Vierailija
15/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun roskis on ämpäri, jossa on pussi. Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
16/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole roskista, koska ei tule roskia mitä sinne laittaa.

Ihmettelen sitten, että miten nuo siteet kehtaa jättää sinne vessan roskikseen, mutta ei sinne keittiön roskikseen. Uskoisin, että sama henkilö ne roskikset kuitenkin tyhjentää ja näkee sisällön...

Vierailija
17/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla myn miespuolisilla kavereilla, myös sinkuilla, on ollut vessassa roskis. Tulee niilläkin tyhjiä saippuapulloja, hammastahnatuubeja yms. Yhdellä on leikkaamaton narttu, jonka juoksujen aikana käyttää sillä öisin juoksuhousuja ja pikkuhousunsuojaa niissä.

Vierailija
18/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan ollut roskista vessassa.

Ikää mulla 52v.

En halua tyhjentää kenenkään siteitä tai vaippoja tai vanupuikkoja.

Keittiön roskiksessa tulee koko ajan roskaa päälle ja ei tarvitse nähdä verisiä siteitä ja roskat viedään kerran päivässä.

Vessassa ne vaan muhisi, kun ei sitä roskista tarvitse usein tyhjentää.

Vierailija
19/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole roskista, koska ei tule roskia mitä sinne laittaa.

Ihmettelen sitten, että miten nuo siteet kehtaa jättää sinne vessan roskikseen, mutta ei sinne keittiön roskikseen. Uskoisin, että sama henkilö ne roskikset kuitenkin tyhjentää ja näkee sisällön...

Sieltä vasta näkeekin eli yöks ja yöks!

Vierailija
20/21 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vessassa roskista vaikka taloudessa naisia asuukin. Vaimon tahdosta/pyynnöstä roskis puuttuu. Ei ole koskaan ollut mikään ongelma.