Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks pitää aina tuijottaa?

Vierailija
09.03.2018 |

Oon nuori äiti. Lapsen sain kun olin 20, nyt olen 21. Lapsen isä on saman ikäinen. Olen kuitenkin huomannut ilmiönä, että aina kun ollaan jossain, ihan missä tahansa, prismassa, kauppakeskuksessa, kaupungilla, ihan missä vaan, niin ihmiset tuijottaa. Varsinkin vanhemmat ihmiset kertoo todella pahasti. Osaako joku kertoa miksi? Onko jotenkin paheksuttavaa olla nuoret vanhemmat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, varmaan ihan vaan tuomitsevat mielessään. Emt. 

Vierailija
2/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs nähdä kuva teistä. Syynä ei ehkä ole ikä, vaan joku muu asia jota vanhemmat ihmiset eivät pidä sopivana äiteeimmeiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, eikä siis mitään kerro pahasti vaan KATSOO* ... Ihme typo

AP

Vierailija
4/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä ei kannata olla kamalasti huolissaan. Odotin kolmatta lastani, oli töissä raskauden loppupuolella kun joku mummo sanoi, että on kamalaa kun noinkin nuori saa tehdä lapsia. Olin silloin 30-v.

Vierailija
5/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytätte tosi nuorilta niin mä ainakin ällötyksellä katsoisin. Oksettavaa hankkia lapsia ja varsinkin kun on itsekin vielä ihan lapsi but that’s just me.

Vierailija
6/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkarapäiden parikymppisiä äitejä yleensä tuijotetaan vähän huvittuneesti. Itsekin toimin niin.

Vierailija
7/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa asua Oulus tai vastaavassa pikku kylässä.täällä kaikki kyylää päästä varpaisiin ja sylkee ohi kävellessään

Vierailija
8/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vahukset osaa ikiä arvioida.

Vierailija
9/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs nähdä kuva teistä. Syynä ei ehkä ole ikä, vaan joku muu asia jota vanhemmat ihmiset eivät pidä sopivana äiteeimmeiselle.

Ollaan mun mielestä ihan normaaleja, minä kotiäiti, mies opiskelee. Itse oon sellainen naapurin tyttö, mies ehkä se naapurin poika. Ei siis mitään shokkiväritukkaa tai hirveesti lävistyksiä joita jotkut ehkä tuijottaisivat

AP

Vierailija
10/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa asua Oulus tai vastaavassa pikku kylässä.täällä kaikki kyylää päästä varpaisiin ja sylkee ohi kävellessään

Ei oo Oulu, paljon etelämpänä ollaan. Ja katsottiin Helsingissäkin vähän kiertoon, kun siellä oltiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi