Raskaaksi panosuhteesta
Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (11)
Kaverini teki abortin, jälakitautina tulehdus, eikä siis nyt saa ehkä koskaan enää lapsia.
Elokuussa tätä viimeksi ajattelin, kun menkat oli myöhässä. Abortin olisin hakenut välittömästi, mutta onneks ei tarvinnut. Tähän myös päätin sen kesäromanssin, oli niin järkyttävä ahdistus ajatuskin vahingosta.
Tapattaisin vauvan laadukkaassa yksityissairaalassa ja pistäisin laskun firman edustuskuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini teki abortin, jälakitautina tulehdus, eikä siis nyt saa ehkä koskaan enää lapsia.
Kiitos, että jaoit kanssamme tämän esimerkin elävästä elämästä. Monet lukijat varmasti heräävät sen myötä aborttiklinikoiden masinoiman joukkomurhan vaaroihin.
MInä itse pitäisin lapsen. Ei olisi ensimmäinen ilman isää kasvanut lapsi maailmassa.
Tapattaisin vauvan tietysti. Kysytkin vielä. Tapon jälkeen sulkisin sikiön purkkiin ja asettaisin sen kaapin päälle muistuttamaan minua ja ystävättäriäni naisten oikeuksista.
Jos olisin 20, abortti. Jos olisin 35 ja haluaisin joskus lapsia, pitäisin lapsen mutta yksinhuoltajana. Jos mies ei olisi mikään psykopaatti.
Abortin. Kysytkin vielä.